GEIL GENOT IN EC

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 531
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GEIL GENOT IN EC

Bericht door Benno »

Op het forum stond een oproep van Justus, een stel dat ik al een paar keer ben tegengekomen. Ik kom tegen half 2 binnen en zie hen bezig in de heterozaal. Eerst maar even uitkleden.
In de algemene ruimte zie ik tot mijn verrassing hoe Erik bezig is met een mooie jongedame met een flinke bos blond/rood haar. Ze heeft een prachtig lichaam met hier en daar een tattoo. Ze is op haar knieën een man aan het pijpen, volgens mij haar partner. Het zijn Watchdog en Bikinibabe. Bikinibabe neemt geknield plaats op de love chair en wordt geneukt door Erik. "Fantastisch hoe je je kutje aanbiedt" zegt hij prijzend. Ze maakt inderdaad een holle rug en steekt haar kontje omhoog, waardoor ze de grote pik van Erik optimaal kan ontvangen. Ik heb me inmiddels uitgekleed en sta met reeds opgeheven roede toe te kijken hoe Bikinibabe geneukt wordt. De man die bij haar hoofdzijde staat doet een stap opzij, dus ik positioneer me strategisch. Direct wordt mijn stijve pik tot aan de wortel naar binnengehapt. Ik voel letterlijk haar lippen tegen mijn buik aan. En doordat Erik haar hard neukt, wordt ze zo mogelijk nog verder aan het spreekwoordelijke spit geregen.

Dan vraagt Erik of er iemand is die het even wil overnemen. "Nou, heel graag!", zeg ik. "Oh, ik dacht dat je misschien eerst nog wilde verder genieten van haar voortreffelijke pijpkunsten", zegt hij. Daar heeft hij op zich een punt, maar plaatsnemen achter dat opgeheven kontje is minstens zo aantrekkelijk. Dus jas ik er een condoom om en steek ik 'm zonder dralen in haar wachtende kutje. Geknield op de love chair zit ze precies op een goede hoogte. Ik sta met licht gebogen knieën te neuken, waardoor ik de stoten flink kracht kan geven. Babe heeft een prachtig kontje, waaraan ik me stevig vasthoud. Hier zou ik graag nog veel langer mee doorgaan, maar Erik heeft andere plannen.

Hij legt Bikinibabe op haar rug op de rand van het grote matras en begint haar zo te neuken. Een betere hoogte voor hem en zoals hij zegt: "Zo kan ik je mooie gezicht ook zien. Zien hoe je geniet". Nou genieten dat doet ze! Terwijl ze geneukt wordt krijgt ze nog een pik aangeboden en als ik het even later weer over neem van Erik, krijgt ze zijn pik in haar mond. Ik kan het niet laten om ook even haar kutje te likken, maar daarna neuk ik gretig verder. Na mij zijn er twee andere mannen die haar elk ook een flinke tijd doorneuken, waarna ze het kennelijk gehad heeft, wat neuken betreft. Ik weet ook niet hoe lang ze al bezig waren toen ik binnenkwam. Misschien al wel een tijdje...

Erik vraagt of ze een bukkake wil en daar heeft ze zeker oren naar (maar ook zeer zeker mond). Watchdog geeft aan dat hij daar bij vooraan wil staan, omdat hij niets wil missen. Erik gaat eerst. Hij is er aan toe zo te merken, want vrij snel nadat ze hem begint te pijpen komt hij luid schreeuwend klaar. Ik zelf ben nog niet zo ver. Graag had ik nog even willen neuken. Toeval wil dat de andere aanwezige dame (Justus) net richting sling is gegaan met haar man. Ik besluit daar even te gaan kijken. Ze wordt geneukt door haar man, maar ik mag het gerust overnemen van hem. Aangezien ik nog wat neukenergie heb die er nodig uit moet, ga ik even flink tekeer, waarbij ik de dame goed laat squirten. Mijn zak is er nat van.

Na deze aanvullende beurt ga ik terug naar het grote matras, waar naast de dame nog steeds op de grond mannen aan het klaarpijpen is. Ze heeft er vermoedelijk een behoorlijk aantal gehad, maar ik weet niet hoeveel, want ik was er even niet bij. Nu ben ik er wel helemaal bij. Ik ga voor haar staan en ze begint me toch lekker te pijpen! Helemaal diep in haar keel en ik voel haar tong onder mijn kloppende pik gaan. Wat een genot. Ik explodeer brullend in haar mond en ze zuigt me helemaal leeg. Heerlijk!

Hierna laat ook Dog zich klaarpijpen door zijn Babe en daarna gaan ze uitgebreid douchen. Ook stel Justus maakt aanstalten om te vertrekken. Ik vind het ook wel welletjes. Ik kleed me aan en vertrek. Later in de middag moet ik nog even vlak in de buurt zijn om iets op te halen en ga ik nog even naar binnen. G, die er eerder vanmiddag ook bij was, vertelt me dat er een jong stelletje in de heterocinema zit. En inderdaad: een lange jongeman met donker haar en een prachtige jongedame met een grote bos blonde krullen. Ze kijken film en lopen wat heen en weer en het ziet er eigenlijk naar uit dat ze zo zullen vertrekken. Maar dan nemen ze opnieuw plaats op de voorste rij van de heterozaal. Hij begint haar te zoenen en laat zijn hand tussen haar benen gaan. Ze draagt een kort jurkje en ze trekt haar benen op, zodat hij er beter bij kan. Ik hoor haar kutje soppen en hoe zij begint te kreunen. Ik verplaats me om beter te kunnen zien wat er gebeurt. Mijn pik staat trillend overeind. Hij ontbloot haar borsten en zuigt aan haar tepels terwijl hij verder gaat met haar vingeren. Ze stimuleert zelf haar clitje, terwijl hij meerdere vingers in haar kutje sopt. Haar ademhaling versneld en het kreunen wordt luider en ze komt klaar. Wat een megageile show.

Vrijwel direct hierna vertrekt het stel en omdat het al tamelijk laat is, ga ik er ook vandoor. Ik had graag nog even meegespeeld, maar ik vermoed dat het voor dit stel een eerste experimentele bezoek was. Hopelijk komen ze nog eens terug voor meer. Kortom, een lekker EC dagje. Graag meer van dit soort dagen.
Laatst gewijzigd door Benno op 14 mei 2024 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: GEIL GENOT IN EC

Bericht door Chandon »

3 maal =nice 😇
Justus5
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2023 19:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: GEIL GENOT IN EC

Bericht door Justus5 »

Ook wij hebben weer genoten! Mijn vrouw van jou en wat meer mannen...o.a. een hele mooie donkere pik..tot de volgende keer maar weer!
Gebruikersavatar
BikiniBabe
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2024 19:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: GEIL GENOT IN EC

Bericht door BikiniBabe »

Hoihoi!

De man van het (eerstgenoemde) stel hier. We hebben een topdag gehad, en inderdaad, toen jij binnenkwam waren we zeker al dik een half uur bezig ;)

We stoorden ons alleen nogal aan het vele gepraat van sommigen (ga geen namen noemen). Wij zijn meer van het lichaam het werk laten doen i.p.v. het verbale, maar na een tijdje gingen we er ons echt aan storen en werd het irritant. Ieder zo z’n ding, maar voor ons werkte dat averechts.

Maar los daarvan, hartstikke leuk! We waren al snel de tel kwijt hoeveel mensen haar hebben geneukt en zich hebben laten afzuigen door haar. Ze heeft goed haar best gedaan, en ze genoot van de opwinding zien in de gezichten van de mannen als ze met hun bezig was.

We hebben een flink aantal mensen na afloop horen zeggen “zo dat was toch wel ff een onverwachts leuke zaterdagmiddag zeg” :p

Dus, wie weet, tot ooit ;)

Groet,
Mr. Watchdog & Ms. BikiniBabe
Stel onder de 30

Watchdog (M) & BikiniBabe (V)
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: GEIL GENOT IN EC

Bericht door EddieEagle »

Mr. Watchdog & Ms. BikiniBabe,

Goed dat jullie dit aangeven.
Als er nog geen actie is, kan het erg prettig zijn dat er onderling wat gesproken wordt. Maar als de geiligheid eenmaal begint, moet er niet teveel slap geouwehoer zijn, zeker niet van mensen die er niet bij betrokken zijn. Daar heb ik persoonlijk ook een hekel aan. Mooi dat het in z'n geheel genomen toch een mooie dag is geweest.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten