DATE MET ESJE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 554
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DATE MET ESJE

Bericht door Benno »

Sinds een paar weken heb ik contact met Esje. Ze woont niet heel dichtbij en is met het OV best even onderweg, dus het duurde even voordat we een afspraak konden maken voor haar eerste bezoek aan EC. Gisteren was het zover.

Esje heeft overnacht in een hotel en daar haal ik haar op. Zo kunnen we eerst kennismaken, voordat we ons in het strijdgewoel werpen. In EC is het erg druk, want Lottemooi trekt altijd een behoorlijk groot publiek. Dus we krijgen tassen mee om onze kleren in te doen. We kleden ons uit in de darkroom waar op dat moment geen activiteiten plaatsvinden. Heerlijk om Esje nu in volle glorie te zien. Ze is niet groot, slank en heeft een veelheid aan tattoos, die helemaal doorlopen tot in haar hals. Opvallend is een groot rood hart midden voor. Ze heeft zwart haar en een aantrekkelijk gezicht. Ik kan niet wachten om van meer dichtbij kennis te maken. Esje wil eerst een koffie drinken en een beetje rondkijken. Ze kijkt gefascineerd toe hoe Lotte pikken behandelt met olie en vaardige handen. GW zit naast Lotte en wordt tussendoor af en toe even gepijpt door haar.

We kletsen wat met GW en daarna laat ik Esje de verschillende ruimtes zien. De gynaecologenstoel vindt ze niet aantrekkelijk aar de sling kan haar wel bekoren. Ik neem haar mee in een gloryhole hokje om even af te zonderen. Daar neem ik haar in mijn armen en begin ik haar lichaam te verkennen. Waar ik tot nu toe nog enige reserve voelde bij haar, geeft ze zich nu volledig over. Ze begint zwaar te ademen en de heavy petting gaat van kwaad tot erger. Ik voel dat haar kutje drijfnat is. "Neem me mee", zegt ze.

We gaan naar de sling, waar ik haar in leg te midden van inmiddels vele nieuwsgierig toekijkende heren. Ik schuif haar slipje opzij en verken met mijn tong haar heerlijke kutje. Het duurt niet lang of ik heb een condoom om- en mijn pik in haar geschoven. Heerlijk hoe ze zo voor me ligt te genieten. Handen gaan over haar heen en ze grijpt links en rechts pikken en begint aangeboden pikken te pijpen. Een eerste man komt klaar en een deel van zijn zaad komt in haar oog. "Sorry, ik kan niet goed richten", zegt hij. "Geeft niks, volgens mij was ik het die navigeerde", zegt Esje. Intussen neuk ik er lustig op los. Ik spot GW, die er zo te zien ook wel zin in heeft. Ik sta mijn premium spot aan hem af en hij neukt zich naar een heftig hoogtepunt. Daarna neem ik het weer over. Esje gaat er echt volledig voor. Als ik haar lik, stuwt ze haar heupen tegen mijn gezicht aan en kan ik haar clitje helemaal in mijn mond zuigen. Ook als ze geneukt wordt pareert ze met haar kruis elke stoot, die gegeven wordt. Er zijn nog een paar andere mannen die haar neuken. Dan is het pauze.

We trekken wat aan en Esje gaat even roken in het rookhok. Terug binnen bied ik haar mijn weer stijf geworden pik aan en ze pijpt me heerlijk. Dan leg ik haar op het bed en lik haar kutje uitgebreid, alvorens haar lang en hard te neuken. Andere mannen gaan naast haar op het bed zitten en bieden hun pik aan. Esje neemt ze gulzig in haar mond. Nadat ik brullend, al neukend ben klaargekomen, zijn er nog enkele heren die Esje neuken en likken. Ter afsluiting last ik Esje nog een paar keer flink squirten. Dan gaat zij douchen en is het weer tijd om te vertrekken. Het was zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. Hopelijk tot een volgende keer.
Esje83
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 mei 2024 08:27
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: DATE MET ESJE

Bericht door Esje83 »

Wat heerlijk omschreven.... Als ik er aan terug denk 🤯😈🍆🥰 wow...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten