VUURDOOP VOOR L.

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 554
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

VUURDOOP VOOR L.

Bericht door Benno »

Op het forum stond al een tijdje een oproep van Xander, die zei vandaag langs te zullen komen met zijn gebruikssletje L. Er staat een foto bij van een lekker kutje en hoe Xander haar beschrijft klinkt het heel aantrekkelijk. Ze is vandaag voor het eerst in EC.

Tegen 13 uur kom ik EC binnen en zie ik activiteit in de heterozaal met een mooie vrouw met donkere krullen. Snel mijn kleren uit en in de locker. Als ik naakt ben komen ze juist binnengelopen, door naar de darkroom. L is een prachtige vrouw met een heerlijk lijf en heeft onder de eerder genoemde donkere krullen een aantrekkelijk gezicht met een ondeugende lach. Ze draagt hoge hakken en een netbody, die haar hele lichaam bedekt, maar de essentiële delen vrijlaat.

L wordt in de sling geholpen en vraagt dan om wat glijmiddel. Ik stel voor haar op een andere manier nat te maken en duik tussen haar benen. Ze heeft echt een heerlijk kutje en ik word erg opgewonden als ik haar lik. Snel een condoom om en neuken. Het is duidelijk dat L er erg van houdt om flink hard geneukt te worden. Dus dat doe ik dan ook. Xander geeft aan dat ze een lustslet is en dat ze er voor ons genot is. Zij hoeft er wat hem betreft niet van te genieten, maar het lijkt erop dat ze dat toch wel doet, met volle teugen zelfs. L komt diverse keren heerlijk klaar. Voor mij een aansporing om een tandje bij te zetten. Ik word afgewisseld door o.a. Gillio en Johna en later komt ook Rick erbij. Verder wat heren waarvan ik de naam niet weet. Echt veel neukers zitten er niet tussen, dus ik heb best vaak kans om aan de beurt te komen. In de sling neuk ik L nog eens en dan lik ik haar kutje nogmaals, deze keer met twee vingers erbij, totdat ze heftig klaarkomt. (NB zojuist las ik in de aankondiging dat het helemaal niet de bedoeling was dat er gebeft werd, maar goed... :oops: ). Ook laat ik L squirten. Daarna wordt er weer verder geneukt, totdat het tijd is voor een korte pauze, wat te drinken en een snack voor de bloedsuikers. Xander en L zijn allebei erg leuke mensen, dus in de pauze wordt gezellig gekletst. Ook gedurende de seks wordt er veel gelachen.

Vervolgens gaan we weer neuken, maar nu op het grote bed. Eerst op z'n hondjes. Wat een fantastisch kontje! Heerlijk om hard tegenaan te beuken. Dan gaat ze weer op haar rug liggen. Rick neukt zich in de positie klaar. Ik geniet - net als eerder in de sling - van hoe L me aankijkt en aanmoedigt terwijl ik haar neuk. Johna draagt ook behoorlijk bij aan de feestvreugde met zijn BBC, bijna iets te groot voor L soms, maar ze laat zich toch gedwee neuken door iedere man die dat wil. Ik weet niet precies hoeveel keer ik aan de beurt ben geweest, maar de laatste keer is weer op z'n hondjes. Het orgasme komt uit mijn tenen en ik brul het uit van genot. Niet lang daarna is het voor L ook genoeg. Ik ben me al aan het aankleden als er een bekende van haar binnenkomt. Daarvoor gaat ze nog even wat langer door. Voor mij is het tijd om aan het werk te gaan. Buiten regent het dat het giet. Dus ik kom min of meer gedoucht thuis. Het was het eerste bezoek van L aan EC. Ik hoop van harte dat ze vaker komt, want ik heb het heerlijk gehad met haar.
Laatst gewijzigd door Benno op 10 jul 2024 10:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Rickjsw
Berichten: 335
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: VUURDOOP VOOR L

Bericht door Rickjsw »

Mooi verslag Benno! En wat een leuke dane is L is toch. Exotisch, erotisch en vol met latin passion, die het vuur 🔥 van de liefde en de lust tot grote hoogte stuwt!
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 554
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: VUURDOOP VOOR L.

Bericht door Benno »

Het zou leuk zijn om te lezen hoe L. haar eerste bezoek aan EC heeft ervaren.
Xander58
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 dec 2016 17:04
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 63
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: VUURDOOP VOOR L.

Bericht door Xander58 »

Met Mr Xander voor het eerst naar de EC in Amersfoort geweest. Ik wist van te voren niet zo goed wat ik kon verwachten. Daar aangekomen was er een vriendelijke sfeer en de daar aanwezige heren waren meteen zeer geïnteresseerd en maakten meteen complimenten over mijn voorkomen. Mr Xander gaf mij kort een rondleiding en presenteerde mij. Het duurde daarna ook niet lang of ik had de eerste pik al te pakken. Ik had er ook heel veel zin in en liet alles letterlijk en figuurlijk over mij heen komen. Hoeveel pikken ik heb gehad, geen idee. Maar de vaste heren maakten gretig gebruik van mijn lichaam en ik genoot er met volle teugen van. Tussendoor ff pauze om op adem te komen. Ook was de sfeer leuk en ontspannen. Veel humor en er werd goed voor mij gezorgd. Ik kreeg steeds wat drinken en werd ook bediend als ik om glijmiddel vroeg. De heren waren allemaal erg lief en gastvrij. Ik werd hard geneukt waar ik super van hou overigens. Dank je wel allemaal, vooral dank aan Benno en Rick die mij echt gastvrij ontvingen. Dank Mr Xander voor deze heerlijke ervaring. Dikke kus voor iedereen van L.
Fuzzie
Berichten: 60
Lid geworden op: 20 jul 2023 11:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: VUURDOOP VOOR L.

Bericht door Fuzzie »

Wat een leuk verslag L helaas was ik er niet bij
Hopelijk mag je van MR Xander nog meer langs komen
Ik hoop het wel, kan ik misschien mee doen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten