Als ik om 13 uur binnenkom, zijn alle kluisjes bezet, zijn er al flink wat sporttassen in gebruik en is het feestje al volop bezig. Ik heb het zelf georganiseerd, maar kon niet eerder dan 13 uur aanwezig zijn. Het aantal aanmeldingen voor dit feestje was veelbelovend. Een tijdje terug zouden er zelfs wel 10 a 12 dames/stellen komen. Helaas zijn er in de afgelopen dagen ook weer de nodige afzeggingen gekomen. Toch is de opkomst heel behoorlijk.
In de sling ligt Krul, die door diverse mannen wordt geneukt. Op het grote bed word A door mannen omgeven. Op de bank krijgt Elke een DP. Ik zie vele bekenden, waaronder Martijn, Sem, Frank, Babbel, Ron, Peter, Rick, Giel, Lex, Gino, Dominant, Eddie, Jurgen, Sander en Niels. In de heterocinema zitten op de achterste rij een jongedame, die ik vaker zie met een man, die vandaag het voorrecht heeft als enige met haar te mogen spelen. Op de voorste rij zitten Roel en Tess. Roel ken ik al langer. Tess is er voor het eerst. Na even kennis te hebben gemaakt, ga ik eerst A maar eens neuken. Dat is meteen heerlijk.
Later vind ik Roel en Tess in de gay cinema. Roel stelt voor dat ik naast Tess ga zitten, zodat ik nader met haar kennis kan maken. We kletsen wat en dan pakt ze mijn pik. Ik betast haar lichaam dat verpakt is in een wijdmazige netbody. Ik besluit haar kutje te gaan likken. Roel en een paar andere mannen moedigen mij aan. Aan het eind laat ik haar nog even goed squirten. De spetters vliegen me letterlijk om de oren. Ik wil haar graag neuken, maar veel plekken zijn bezet. Op het bed in de gaycinema is Afrosensual met een maatje bezig. Het bed in de heterocinema wordt bezet gehouden door Krul en ook het grote matras is een kluwen van mensen. De sling daarentegen is nog vrij. We leggen Tess erin en ik trap af door haar stevig te neuken. Daarna staan anderen klaar om het over te nemen.
Elke en haar man gaan helaas al weg voor ik de kans heb haar te neuken. Ze zijn er al ruim anderhalf uur. Er is ook een ander stel dat maar even blijft omdat ze het het waarschijnlijk te druk vinden. Niet lang daarna vertrekken ook Roel en Tess.
Als ik naar de darkroom ga krijg ik de kans om Krul in sling te neuken. Zij is min of meer nonstop bezig van voor dat ik arriveerde tot waarschijnlijk ver erna. Deze dame kan een hoop hebben.
Als ik A weer ga neuken op de rand van het matras, staat ze opeens op en legt een handdoek op de grond. Ze zegt dat ik erop moet gaan liggen. Nou, oké dan. Hurkend op haar laarzen met hoge hakken berijdt ze me. Dan - in een soepele beweging - zit ze opeens met haar kutje op mijn gezicht. A heeft een heerlijk likbaar kutje, helemaal als ze ermee op mijn mond zit. Dan doet ze weer een stap achteruit en deint ze op en neer op mijn pik. Dit wisselt ze af en ze wordt er zelf steeds geiler van. Ik ook trouwens. Op een gegeven moment kom ik ietsje overeind en lik ik haar kutje met twee vingers erbij in. Gevolg is dat A helemaal over me heen squirt. Dan gaat ze voorovergebogen tegen het matras aan staan en neuk ik haar achterlangs. En daarna nog weer verder terwijl ze op haar rug op het matras ligt. Ik zie haar ogen al weer wegdraaien terwijl ze klaarkomt. Zo lekker!
Later tref ik Krul weer aan in de heterocinema. Ze wordt door Ron en Babbel onder handen genomen en ik doe ook een duit in het zakje (lees: pik in het kutje). Op een gegeven moment ligt ze op haar rug met haar hoofd over de rand. Babbel neukt haar diep in haar keel en Ron neukt haar keihard. "Ik moet spuiten, ik moet spuiten", schreeuwt ze. Ron laat haar vervolgens spuiten als een fontein. Ze raakt nog net niet het plafond.
Er zijn inmiddels ook een stel oude bekende binnengekomen: M en M. Een stel dat ik al langer ken. De dame zelfs nog langer. Ze acclimatiseren eerst op de bank en kletsen met A en T. Daarna, als A weer plaats neemt op het grote bed, komen M en M ook meedoen. En nadat eerst Babbel M uitgebreid heeft geneukt, ga ik ook.
A en T en M en M zitten daarna langdurig te kletsen op de bank. Het loopt tegen 3 uur en ik heb eigenlijk niet veel tijd meer. Krul ligt weer in de sling. Er is net een potente grootgeschapen zwarte man gearriveerd die haar aan het neuken is. Ron tilt het hoofdeinde van de sling zodanig omhoog dat Krul rechtop op die pik gespietst wordt. Ze gilt het uit van genot. Even later neuk ik haar ook nog eens.
Het is daarna echt zo'n beetje tijd om te vertrekken. Als ik aanstalten maak om me aan te kleden, roept A: "Ga je weg? Ik was nog op je aan het wachten". Ik treksnel mijn T-shirt weer uit, terwijl A op het bed springt en met gespreide benen en kutje mijn richting uit ga liggen. Ik buig me over het bed en val met mijn neus in de boter (lees: met mijn mond in haar kutje). Terwijl ik haar lik doe ik behendig een condoom om zodat ik in een beweging door mijn pik erin kan steken. Dit keer ga ik voor een intensieve eindsprint. Eerst hard en heftig, daarna intiem en zoenend. Ik zou eigenlijk brullend klaarkomen, maar tongzoenend brullen, dat gaat moeilijk.
Enfin, volledig uitgeteld, maar voldaan verlaat ik even later EC. Bedankt aan alle aanwezigen. Het was een topfeestje!
FEESTJE OP MAANDAG
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
FEESTJE OP MAANDAG
Laatst gewijzigd door Benno op 11 mar 2025 20:51, 4 keer totaal gewijzigd.
- dominant
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: FEESTJE OP MAANDAG
Wat zeker gezellig feestje Benno- de nodige calorieën zijn weer verbrand hahaha
-
- Leeftijd: 47
- Contacteer:
Eerste keer in de ec op maandag ,genoten van mijn privilege om 1 op 1 te genieten van een jonge Surinamese vrouw. De heren vroegen keurig om mee te doen. Heb nog even de ramen van de douche schoongemaakt zodat we bekeken konden worden. Ben zeer benieuwd naar de dame die later aankwam en ze zei ik ben de mostert na de maaltijd .
Verder leuke story Benno, groeten Tiger verwijderd door beheer wegens delen prive info
Verder leuke story Benno, groeten Tiger verwijderd door beheer wegens delen prive info
- Afrosensual
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Mooi verwoord Benno, de Gay zaal was inderdaad heel druk. Het was goed je weer te zien en kort te spreken. De bed hadden we inderdaad lang in gebruik en eventjes aan een ander stel gegeven
.

-
- Leeftijd: 42
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Kousen - panty’s - voeten
- Contacteer:
Klinkt geil ...was deze party aangekondigd ben er graag bij de eerst volgende keer
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
De mosterd na de maaltijd was de vervanging van mij…
- Benno
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ah, die kwam dus om16 uur. Ik was toen al weg, dus kon haar niet welkom heten. Er waren vast nog wel heren die haar warm hebben verwelkomd.
- Gewoonjeroen
- Leeftijd: 38
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Jammer dat ik niet wist van dit enorme feest, klinkt echt als een super happening! Goed verteld weer 

Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
Gebruikers op dit forum: kinkygast, PrinsAlbert en 4 gasten