Als ik binnenkom ligt Anna op haar rug op het grote matras en wordt ze geneukt door J.D., een jonge zwarte man, die helemaal over haar heen ligt. Ze verzucht: "Ah, this is happiness!" Ik versta het expres verkeerd en vraag: "Wat zeg je? This is a penis?" "Nee, ha-ppiness". Ze zegt het in het Engels omdat J.D. geen Nederlands spreekt en het maakt allemaal ook niks uit. De boodschap is duidelijk: Anna ligt te genieten van hoe heerlijk ze geneukt wordt. Ik kleed me snel uit om mee te doen.
Anna heeft aangekondigd vandaag met Marco te komen. Ze is erg verliefd en dat is goed te merken, want ze hebben veel aandacht voor elkaar en er wordt volop gezoend. Ze heeft ook aangegeven dat ze graag de ruimte willen krijgen om met elkaar bezig te zijn. De aanwezige mannen geven hen de ruimte, want zoals Anna heeft gezegd, zal ze daarna beschikbaar zijn voor ons. Termen als sletje en neukpopje vallen ook, terwijl Marco haar neukt zijn over de rand van het matras.
Dennis mag haar daarna neuken. Ze kan zijn grote pik goed hebben. Hij neukt stevig door. Daarna ben ik aan de beurt. Ik heb niet zo'n grote als Dennis, maar ik kan wel tekeer gaan als een konijn. Ook dat wordt gewaardeerd. Als ik de beurt door wil geven aan een van de andere heren, is er op dat moment niemand er klaar voor. Ik ga daarom eerst Anna's verrukkelijke kutje likken en daarna neuk ik haar nog eens met ferme stoten, daarbij met mijn duim haar clitje stimulerend.
J.D. neukt haar daarna nog eens en nog een andere man. Als Dennis haar weer neukt, swaffelt hij haar kutje en squirt ze de vloer onder. Lake Anna, noemt ze het zelf. Dat is ook een meer in Virginia, maar in dit geval is het 't vocht dat ze produceert als ze op de juiste manier wordt gestimuleerd.
Als ik haar daarna weer neuk, duwt ze me er verschillende keren bijna (of soms zelfs helemaal) uit. "Sorry, dat doe ik soms als ik op het punt sta om klaar te komen", zegt Anna. Sowieso laat Anna veelvuldig weten hoezeer ze geniet van alles wat we met haar doen. En er gaat niets boven een mooie vrouw optimaal alten genieten, vind ik.
Na een korte drinkpauze gaat Anna op haar knieën voor Marco om hem te pijpen. Daarna neemt hij haar mee naar de sling, waarin hij haar gaat neuken. Kennelijk doet hij daarbij iets helemaal goed, want de sluizen gaan volledig open en er is nu pas echt sprake van Lake Anna. Maar dan dat de stuwdam doorbreekt en de hele boel overstroomt. Er moet zo'n beetje een hele tissuedispenser voor leeg worden gehaald om de vloer te deppen. Anna is helemaal in Lalaland, zoals ze het zelf noemt en moet bijkomen van de intense ervaring.
Dat bijkomen is behoorlijk snel gebeurd, want even later zit ze alweer op haar knieën om Marco te laten klaarkomen. Hij gaat daarbij enigszins squatten om onder de juiste hoek te komen. Als Anna daar vervolgens commentaar op levert, is hij even afgeleid, maar komt hij uiteindelijk heerlijk klaar in haar mondje. Hans biedt zijn lading vervolgens aan en om in de flow te blijven doe ik ook mijn duit in haar zakje. Als Dennis vervolgens aan de beurt is, weet hij haar zo onder te yoghurten dat Marco opmerkt: "Dat is geen vingerhoedje, vriend!" Anna zegt even niks. Haar gezicht druipt van het vele zaad.
Enfin, zo gaat het nog even door. De klaargekomen mannen, waaronder ikzelf, kleden zich aan en vertrekken een voor een. Ik hoorde later dat Marco en Anna nog gebleven zijn en dat het nog gezellig is geweest. Anna en Marco bedankt voor de gezellige en geile middag.
LAKE ANNA
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: LAKE ANNA
Mooi verslag Benno.
Dank je.
Het was een heerlijke middag.
Dank je.
Het was een heerlijke middag.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: LAKE ANNA
Geen woord gelogen of overdreven...
Dankjewel voor een heerlijke middag en avond allemaal, mannen!
Kus,
Anna
Dankjewel voor een heerlijke middag en avond allemaal, mannen!
Kus,
Anna
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten