11-04-25 | Verslag | Stellen Avond met Anna

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Afrosensual
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

11-04-25 | Verslag | Stellen Avond met Anna

Bericht door Afrosensual »

Afgelopen stellen avond was fantastisch! Genoten van heerlijke hapjes, de versieringen en lucht bellen machine.

Anna en ik waren er iets later dan gepland, maar hebben uiteindelijk toch 2,5 goed besteed. We kwamen R en J tegen die beide goed op elkaar afgestemd waren. R had al eens eerder ervaring met Anna in EC Hilversum. J is een mooie vrouw op leeftijd met een heerlijk figuur(gezond) en had een mooie set aan.

In het begin waren beide stellen met elkaar bezig maar al gauw begonnen we elkaar op te zoeken, na de eerste intense ronde met Anna gaf ik haar de ruimte om met J te spelen. Anna wilt graag meer ervaring met vrouwen opdoen en vandaag was ideaal. Ik neem plaats op het bank en aanschouw een heerlijke trio tussen Anna, J en R.

Na enkele minuten gebaard R naar mij om J te neuken, hij is haar heerlijk aan het beffen in standje 69 en word door J en Anna gepijpt. Ik neem plaats achter de heerlijke billen van J en maak kennis met haar natte kut. Ik ben een “billen man” en die van J maken mij wilt, ik stoot er heerlijk op los en edge meerdere keren. Na een paar intense minuten en een heerlijke orgasme van J initieer ik een ander positie.

Ik leg haar op haar rug en schuif haar voorbij het rand van het bed, ik ik laat haar benen over mijn schouders rusten en kan haar nu dieper neuken, “niet te hard stoten” zegt J, waarop ik reageer met “Ik was van plan je diep te masseren ”. Ik stoot nu wat zachter, maar ben heel diep in J en dit voelt ze, haar gekreun is wat minder frequent maar langer. Anna zegt “hij komt ver in je hè?!”, terwijl naast J komt liggen en R haar beft. Ik voel J natter worden en ga verder op hetzelfde tempo, tot ze haar 2e orgasme(wat milder) beleeft.

We nemen allen een korte pauze en kletsen over allerlei seks ervaringen, Anna voed mij heel speels een aardbei(ze waren verdacht groot!) en wind mij op. Ik klets wat met J en Anna met R, even later nodigt R mij uit voor een sessie met hem.

Ik had dit niet verwacht en was blij met de gelegenheid ;), ik pak een condoom en wat glijmiddel. R ligt al klaar en ik begin hem eerst rustig te masseren(rustig met de vingers over zijn anus), Anna en J liggen beide bij zijn hoofd einde en verwennen hem. Ik houd van anaal seks en ben ondertussen weer heel hard, rustig met mijn vingers rek ik R open en aan zijn gekreun merk ik dat hij het fijn vind.

Hij is er klaar voor, J komt vlak achter mij staan en ziet hoe ik R penetreer met mijn staaf. We vinden het beide super geil en zij juicht mij toe. R is lekker strak en wilt dat ik even stop, ik snap hem en wacht met stoten, na een poosje begin ik rustig te bewegen totdat hij mijn hele staaf kan hebben. R word inmiddels gepijpt door J en Anna verwent haarzelf terwijl ze mij aankijkt. R begint harder en frequenter te kreunen en ik voer mijn tempo op, totdat ik merk dat R heel gespannen word en we even pauzen nemen.

We kletsen weer met elkaar en eten wat hapjes, vervolgens verplaatsen we met z’n allen naar de darkroom. R plaatst J tegen het kruis en vingert haar zo intense dat ze spuitend komt en door haar knieën zakt. Anna en ik kijken heel opgewonden naar dit schouwspel, ik besluit haar te vingeren en voel haar kut natter en nauwer worden. Ik laat haar plaatsnemen in de swing.

Mijn drang voor Anna is nu op z’n hoogst en ik stoot niet alleen diep, maar ook heel snel. Dit heeft de juiste effect want al gauw spuit ze mij en het vloer onder, ze komt klaar van het stoten en vervolgens neemt R het over en laat haar komen met haar vingers. We wisselen dit 2x af en vervolgens geeft Anna aan alleen mijn pik te willen.

Anna zit nu in “LaLa Land” zoals ze het noemt, haar gekreun is vervangen door lichamelijke communicatie. Ze maakt een brug en buigt haar hoofd achterover, terwijl ze meerdere orgasmes beleefd. Ik zit zelf ook op een heerlijke golf van plezier en heb gelukkig de nodige discipline opgedaan om het vol te houden. Ik blijf stoten, het word natter en warmer. R en J blijven naar ons staren en genieten. Op een gegeven moment komt Anna intense klaar en duwt mij weg, het is tijd voor een pauze.

J is aan de beurt en neemt plaats, ze krijgt hetzelfde recept als Anna van mij en komt heerlijk klaar, terwijl R aan haar hoofdzonde staat. R is inmiddels weer stijf en word nu door Anna gepijpt, J komt achter Anna staan en bestuurd haar hoofd tijdens het pijpen. J staat met haar mooie billen voor mij en ik besluit haar lekker te beffen en vervolgens een ik naar de andere ruimte om condoom te halen. De vloer is inmiddels kletsnat en ik moet mijn slippers weer aandoen, want ik glijd bijna uit. Eenmaal terug neuk ik J nog kort om vervolgens aan te geven dat het tijd is voor een orgasme. Ik doe mijn condoom af en loop richting hé grote bed.

Ik ben zelf enorm zaad geil en houd ervan om over mijzelf heen klaar te komen, ik begin mijzelf te masturberen en denk terug aan de heerlijke sessies van vandaag. Ik word heerlijk gestreeld door R en J, terwijl Anna naast mij ligt. Na een klein minuut kom ik intensief klaar en spuit mijzelf en R onder.

We kletsen nog wat na en vervolgen onze dag, na afloop ging ik nog uit eten met Anna en later in de avond nog verder gespeeld in het hotel.

Ik vond het een leuke dag en zal dit zeker herhalen, met Trabby om Arie. Ik vond het ook fijn om een keer met een stel samen te kunnen seksen, immers was dit mijn eerste ervaring. Ik raad de stellen avond aan voor iedere stel dat graag samen wat onderneemt.
Mike1966
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: 11-04-25 | Verslag | Stellen Avond met Anna

Bericht door Mike1966 »

Wat een heerlijke beschrijving van jullie belevenissen.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Sexymama
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 11-04-25 | Verslag | Stellen Avond met Anna

Bericht door Sexymama »

Wauw wat een heerlijk verslag van een geile avond! Goed geschreven. Jammer dat ik alleen in de middag in EC kon zijn, had de avond ook wel willen meemaken als ik dit zo lees ;)
Being sexy is all about attitude, not body type. It's a state of mind. 🥰
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast, Robin033 en 14 gasten