5 mei 2025: Bevrijding Sletival van Holly: The return of the legend.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
5 mei 2025: Bevrijding Sletival van Holly: The return of the legend.
Hoi hete, hitsige, Hollyloving heren,
Zijn jullie kanonnen klaar om opnieuw (op)gericht te worden, afgevuurd te worden en hard te knallen (met die ballen)?
Na het eclatante succes van Holly’s Tour of Duty van 5 mei 2022 gaat Holly op maandag 5 mei 2025 op herhaling in de wereld van de Erotic Cinema c.s.: The return of the legend.
We starten om 12.00 met een warming-up in EC Arnhem. Deze warming-up zal om 14.00 eindigen waarna wij richting EC Amersfoort zullen afreizen waar wij om 15.00 hopen te arriveren.
In EC Amersfoort zal Holly haar sletterige maar oh zo lekkere kunsten laten horen, zien en voelen tot de sluitingstijd om 17.00 uur.
Dan even een hapje eten en om 20.00 zullen wij in het keldertje in Hilversum Holly’s Sletival afronden in een cooling down.
De regels zijn simpel: penetratie met condoom, niet zoenen, geen anaal tenzij in DP en niet vingeren. Voor degene die toch probeert te vingeren en/of scherpe nagels heeft: dat gebeurt op eigen risico!
Kijkers worden verzocht om niet met hun snufferd erbovenop te zitten, maar enige ruimte te geven aan de actieve doeners. Holly komt juist voor pik, pik en pik en niet zozeer om bekeken te worden.
Een beschrijving naderhand van jullie beleving van het Sletival op dit forum wordt zeer op prijs gesteld.
Kaarten voor het Sletival zijn te verkrijgen bij de balie van de desbetreffende EC,
Wie komen er mee feest vieren?
Tot maandag 5 mei!!
Hartelijke groet,
D.R. & H.H.
Zijn jullie kanonnen klaar om opnieuw (op)gericht te worden, afgevuurd te worden en hard te knallen (met die ballen)?
Na het eclatante succes van Holly’s Tour of Duty van 5 mei 2022 gaat Holly op maandag 5 mei 2025 op herhaling in de wereld van de Erotic Cinema c.s.: The return of the legend.
We starten om 12.00 met een warming-up in EC Arnhem. Deze warming-up zal om 14.00 eindigen waarna wij richting EC Amersfoort zullen afreizen waar wij om 15.00 hopen te arriveren.
In EC Amersfoort zal Holly haar sletterige maar oh zo lekkere kunsten laten horen, zien en voelen tot de sluitingstijd om 17.00 uur.
Dan even een hapje eten en om 20.00 zullen wij in het keldertje in Hilversum Holly’s Sletival afronden in een cooling down.
De regels zijn simpel: penetratie met condoom, niet zoenen, geen anaal tenzij in DP en niet vingeren. Voor degene die toch probeert te vingeren en/of scherpe nagels heeft: dat gebeurt op eigen risico!
Kijkers worden verzocht om niet met hun snufferd erbovenop te zitten, maar enige ruimte te geven aan de actieve doeners. Holly komt juist voor pik, pik en pik en niet zozeer om bekeken te worden.
Een beschrijving naderhand van jullie beleving van het Sletival op dit forum wordt zeer op prijs gesteld.
Kaarten voor het Sletival zijn te verkrijgen bij de balie van de desbetreffende EC,
Wie komen er mee feest vieren?
Tot maandag 5 mei!!
Hartelijke groet,
D.R. & H.H.
-
- Leeftijd: 57
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: 5 mei 2025: Bevrijding Sletival van Holly: The return of the legend.
keldertje hilversum? ec? die is dicht toch?
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Kelderde Hilversum is open
-
- Contacteer:
Dag heren,
Als bonus act op het Sletival komt een extra sletje mee: Contessa. Het wordt voor Contessa haar eerste bezoek aan de EC’s dus geef haar een heet welkom die ze niet meer vergeet zodat ze snel weer “komt”.
Voor haar gelden dezelfde regels als voor Holly: penetratie met condoom, niet zoenen, geen anaal tenzij in DP en niet vingeren.
Oh ja: beide dames dragen tepel piercings en zijn daar gevoelig. Dus: afblijven van die tepels!
Ga maar vast sparen..
Tot maandag!
Hartelijke groet,
D.R.
Als bonus act op het Sletival komt een extra sletje mee: Contessa. Het wordt voor Contessa haar eerste bezoek aan de EC’s dus geef haar een heet welkom die ze niet meer vergeet zodat ze snel weer “komt”.
Voor haar gelden dezelfde regels als voor Holly: penetratie met condoom, niet zoenen, geen anaal tenzij in DP en niet vingeren.
Oh ja: beide dames dragen tepel piercings en zijn daar gevoelig. Dus: afblijven van die tepels!
Ga maar vast sparen..
Tot maandag!
Hartelijke groet,
D.R.
-
- Leeftijd: 38
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Klinkt bijzonder goed, ik ga proberen erbij te zijn in Amersfoort!
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Na 3 jaar weer naar Amersfoort, dus dit is je kans om mij te ontmoeten!!! Grijp die kans
of in ieder geval mij... 

-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Allight alright...dat zijn de goede voorstellen. Kijk uit...als we onder je invloed komen dan blijven we je grijpen en vergrijpen
Maar je bent legendarisch met een reden dus denk niet dat mensen daar een probleem mee hebben
Ook dat Don Roberto nog een verrassing mee neemt.
Amesfoort zal ik er bij zijn.
Mensen hebben het over het keldertje..is dat de oude locatie van EC Hilversum?
Groet
Capman
Maar je bent legendarisch met een reden dus denk niet dat mensen daar een probleem mee hebben

Ook dat Don Roberto nog een verrassing mee neemt.
Amesfoort zal ik er bij zijn.
Mensen hebben het over het keldertje..is dat de oude locatie van EC Hilversum?
Groet
Capman
-
- Contacteer:
Voor de geile goed-neukende gozers die hete hunkerende Holly en charming caring Contessa willen gebruiken:
Contessa is er alleen in Arnhem en Amersfoort bij.
In het keldertje in Hilversum zal Holly in haar eentje de honneurs waarnemen.
Contessa is er alleen in Arnhem en Amersfoort bij.
In het keldertje in Hilversum zal Holly in haar eentje de honneurs waarnemen.
- Indoswag
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Ben wel benieuwd naar foto van holly en contessa
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Veel plezier met de vrouwen DR! En de vrouwen zullen plezier hebben met de mannen op het slutfestival. Ipv damschreeuwers en andere orderverstoorders zal er in besloten kring, onder toezicht van De Don, geschreeuwd worden in de EC’s
Have fun dames & DR!
Groet TKG

Have fun dames & DR!
Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

Gebruikers op dit forum: kinkygast en 13 gasten