VEEL ZAAD VOOR SUUS

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

VEEL ZAAD VOOR SUUS

Bericht door Benno »

Mr. Flames heeft aangekondigd langs te komen met Suus. Uit ervaring weet ik dat dat altijd leuk is, dus ik zorg dat ik er op tijd ben om 13.30 uur. Het is dan al zo druk, dat ik het laatste kluisje heb. De volgende bezoekers moeten een sporttas gaan halen bij de balie. Om 13.45 komen ze binnen. Suus heeft een lange jas aan, waaronder ze gebruiksklaar is. Het duurt dus slechts enkele minuten voordat het event kan beginnen. Mr. Flames geeft aan dat ze maar weinig tijd hebben, want er moet die middag nog een vliegtuig worden gehaald. Suus stelt zich voor aan degenen die haar nog niet kennen. Het is de bedoeling dat er veel zaad op haar lichaam komt en wellicht dat er ook nog wat geneukt kan worden. Oké, let's go!

Suus neemt plaats op de love chair (die we voor de gelegenheid even ophalen uit de filmzaal) en ze begint ons te pijpen. Gilio en ik staan toevallig vooraan, dus wij worden als eerst in de mond genomen. Daarna staan er al snel vele mannen rondom haar die vakkundig worden gepijpt en het duurt niet lang voordat de eerste zaadlozingen worden gedoneerd. Al gauw druipt Suus van het zaad, dat ze van haar meester niet mag wegvegen. Als er wat ruimte ontstaat ga ik voelen hoe het met haar kutje is. Dat is al net zo nat als haar gezicht en bovenlijf. Er glijden met gemak twee vingers in. Suus is erg geil en begint te kreunen van genot. Helemaal als ik met mijn andere hand haar clitje stimuleer. En daarna met mijn tong. Mr. Flames laat haar ook nog even squirten. Het zaad vloeit intussen rijkelijk. Wat een geile boel!

Na een korte pauze is het nu tijd om te gaan neuken. Suus gaat op haar rug op bed liggen. Een lange man met lang haar gaat eerst. Daarna neem ik het over. Ook nu gaat het pijpen gewoon door en ook komen er nog meer zaaddonaties bij. Na mij volgt Gilio, Alex en nog een reeks andere mannen. Als Suus op haar knieën gaat zitten en haar prachtige kontje aan ons toont, kunnen we het natuurlijk niet laten om haar ook nog op z'n hondjes te neuken.

Helaas moeten ze bijna weg. Mr. Flames laat Suus zitten op de love chair en moedigt de mannen aan voor een laatste spuitronde. Afrosensual die al een tijdje aan het edgen was spuit met kracht in het opengesperde mondje van Suus, evenals de andere deelnemers. Ik dacht eigenlijk dat ik nog niet zover zou zijn, maar als ik mijn vingers nog even in haar kutje op en neer laat gaan en haar laat squirten trek ik mezelf vervolgens met van kutgeil natte hand toch nog heerlijk klaar. Suus gaat douchen. Drie van de mannen gaan met haar mee. Het was een kort maar krachtig en vooral geil feestje. Ik schat dat Suus zo'n 25 ladingen heeft ontvangen.
Gilio
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: VEEL ZAAD VOOR SUUS

Bericht door Gilio »

Het was een heerlijke middag. Ik kwam net iets eerder binnen en zag mr Flames al aan komen met Suus aan zijn zijde. Wat een fantastisch mooie vrouw! Op het forum al een keer iets gelezen over haar drive en sensualiteit. Dus voor deze middag een kleine braek gepland om naar de EC te gaan.

Binnen snel kleren in de kluis en opfrissen onder de douche. Suus was een stuk snelle klaar: lange jas met daaronder bijna alles bloot. Verschil moet er zijn! Vanuit de douche viel ik gelijk met de neus in de boter, namelijk de warme handen en lekkere mond van Suus. Heerlijk zoals ze gelijk mijn pik in haar mond nam. Nog geen 5 minuten binnen en dan al zo'n genot. Deze middag kon nu al niet meer stuk. Naast mij stond Benno te glimmen, want ook hij werd heerlijk verwend.

De opdracht van mr. Flames was duidelijk: er moest gespoten worden. En dat gebeurde in rap tempo. Een heel korps van spuitgasten stond opgesteld om Suus van het witte goud te voorzien. Af en toe een beetje glijmiddel erbij deed wonderen. Het was een heel spektakel van opgewonden mannen rondom een mooie vrouw.

Samen met Benno en een paar anderen mannen namen we geduldig afstand. Wij hielden liever ons kruid droog om Suus met een neukje te verwennen. Benno werd al wat ongeduldig en was Suus aan het opwarmen met zijn tong bij haar gladde kutje. In de hoop dat het neuken niet te lang op zich zou laten wachten. Dat signaal werd snel gegeven. Suus sprong op het bed en genoot met volle teugen. En wij ook! Wat een enorme drive en een heerlijk genot.

Mr. Flames hield de timetable goed in de gaten. Want de trein zou deze keer zonder vertraging vertrekken. En Suus moest op tijd op Schiphol zijn. Dus een laatste kans voor de actieve spuiters, waaronder ook Afrosensual. Suus zat er klaar voor, druipend van alle donaties. Behendig werden de laatste zakjes geleegd, waarvan één zelfs voor de 3e keer. Wat een spanning zal daarop gezeten hebben.

Ter afsluiting werd Suus nog even goed genomen door mr. Flames himself, waarna Suus eindelijk toestemming kreeg om te douchen. Zodat ze fris en fruitig de trein en het vliegtuig kon nemen. Nagenietend van dit intense uur. Met een lekkere kus en warme omhelzing nam ik afscheid. Blij weer terug naar m'n werk en de harde werkelijkheid van een zakelijke afspraak.
Renedjxxx
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 53
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Renedjxxx »

Mooie verslagen heren, ik zie het al helemaal voor me. Supergeil!
Wijsneus78
Contacteer:

Bericht door Wijsneus78 »

Wat een geile ervaring was dit! Wat later dan gepland kom ik de EC binnen. Geen kluisje meer te krijgen dus ik krijg een sporttas mee. Dat voorspeld een drukke middag. Binnengekomen zie ik heel veel naakte mannen maar geen enkele vrouw. En toch hoor ik haar wel. Snel uitgekleed en de menigte opgezocht. Gelukkig ben ik lang en kijk ik over de meeste heen en daar zie ik een prachtig verzorgde vrouw met een goddelijk lichaam. Ze is al menig man aan het verwennen terwijl haar meester net voorover buigt om haar spuitend klaar te laten komen. Wat een geil gezicht. Al snel kom ik op oorlog sterkte. En sta ik bijna vooraan en voel even haar handen voorbij glijden. Helaas is er een man die ook aan mij begint te voelen. En dit is even een libido killer. Even een ander plekje zoeken dus.

Even loop ik naar de hetero zaal om even te ontspannen. Al snel wil ik terug waar Suus inmiddels doggystyle genomen wordt op het grote bed. Wat een geil gezicht. Dat mooie zachte gepiercete kale kutje wordt goed gebruikt en tegelijk wordt ze meerder keren op haar gezicht en in haar mondje gespoten. Ik sta op knappen totdat haar meester het tijd vindt om een andere positie in te nemen. Ze mag wee plaats nemen op het bankje. Nu mogen we haar nog een ronde haar onderspuiten en daarna moet ze haar vliegtuig halen. Weer de irritant man bij me. Maar ik wil haar te graag onderspuiten. De man voor me geeft aan ver te spuiten. Ik weet zeker dat ik niet alleen ver maar ook veel ga spuiten. Als een van de laatste kijk ze me met grote geile ogen aan en ik hou het niet meer. Met negen dikke stralen zaad spuit ik op haar prachtige koppie en borsten. :oops: :oops: Wat een oer explosie. Heel even hevig enorm de neiging om haar een tongzoen te geven. Weet alleen niet of dit geoorloofd is van haar meester dus ik geef een andere de ruimte. Wat een vrouw is dit.

Ik weet zeker als er een aankondiging is dat ik weer aanwezig ben. Dit was echt mijn geilste sessie in de EC tot nu toe. Nu nog af van die vervelende mensen die geen nee verstaan. :oops:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 4 gasten