Mia en ik waren eigenlijk van plan om donderdag al Amersfoort met een bezoekje te verblijden. Ik kreeg echter een berichtje van een stel waar ik al een tijdje mee in contact ben, met het voorstel om zaterdag af te spreken. Er zouden nog 2 onderdanige dames komen, later bleken dit de jonge Subjes van Hilverdom te zijn, dus dan maar verplaatsen.
Om 2 uur zou het feest beginnen. Mia en ik waren iets eerder, zodat we niet direct in de drukte terecht zouden komen. Het stel had gemeld later te komen ivm file. Zoals meestal duurde het niet lang voordat Mia en ik op stoom kwamen. Na een wilde zoenpartij in de
I0cinema stelde ik voor om richting darkroom te gaan met het St Andreas Kruis als beoogd doel. Geblinddoekt en vastgeboeid met haar rug naar mij en de belangstellende heren, was het vooral mijn flogger die Mia's rug en billen er van langsgaven, met als doel om haar nat genoeg te maken voor de sling. Ondertussen kregen een aantal andere heren toestemming om Mia te betasten. Toen ik zelf tussen haar benen voelde, vond ik dat ze de sling ruimschoots had verdiend. Mia zag er mooi uit voor de gelegenheid. Torenhoge rode pumps, jarretelles met naadkousen en een sexy zwart jurkje.
Mia vindt het altijd heerlijk om in de sling verwend te worden. De aandacht van al die omstanders is natuurlijk ook gigantisch opwindend. Zoals gebruikelijk bijt ik de spits af en neuk haar in een straf tempo, afgewisseld door een aantal andere gegadigden, met name een voor ons bekende Aziatische man die ik vroeg om overzicht te houden omdat ik vrouwenstemmen hoorde vanuit de lockerruimte. Hilverdom was gearriveerd met zijn twee Subjes en liet hen met elkaar spelen op het grote bed. Een heerlijk gezicht!
Hilverdom gaf het startsein voor de dames om zich naar de rand van het bed te bewegen zodat ze staand geneukt konden worden door de popelende mannen. Little One, de kleinste van de twee en Curvy - zoals ik haar gemakshalve zal noemen - nam gretig plaats en aan mij de eer om laatstgenoemde even stevig te neuken voordat ik terugkeerde naar de Darkroom waar het feest in de sling nog in volle gang was.
Tijd voor een drinkpauze en wat knuffels voor Mia en mij na alle heftigheid, dus even naar de cinema voor een momentje rust. Mia was aan de praat geraakt met een vriendelijke heer, dus ik besloot weer eens in de drukke cruise ruimte te gaan kijken. De dames gingen goed tekeer en werden flink verwend aan alle kanten door het grote aantal heren. Evengoed vind ik mijn weg hier altijd wel in en vond dat het tijd was om Little One eens ‘wat beter te leren kennen’. Na heerlijk in haar ‘lekkere’ kutje geneukt te hebben, toch maar even kijken hoe het met Mia is en terug naar de cinema- waar ik haar stevig verwend zag worden op het kleine bed door een aantal heren. Dat zat wel goed dus.
Terug naar de actie op het grote bed, waar de dames onvermoeid en aangespoord door hun Dominant nog steeds bezig waren. Toen mijn pik heerlijk verwend werd door de mond van Little One, kwam Mia erbij. Ze pakte en masseerde haar clitje en het kleine Subje kirde het uit van genot. Toch veel lekkerder als een vrouw dit doet bij een andere vrouw. Op een gegeven moment kwam Mia met een tongvibrator op haar gevoelige plekje terwijl ze geneukt werd door een andere heer. De oehs en aahs van genot waren niet van de lucht en Hilverdom kreeg te horen wat hij voor haar moest kopen. Een roos/ tongvibrator dus.
Wat bleek, Mia was nog nooit in de gynaecologenstoel geweest achter bij de glory holes- dus hebben we die ook maar eens uitgebreid uitgetest. Althans, ik en ik meen nog twee andere heren neukten haar tot een hoogtepunt.
Inmiddels waren we bijna twee uur binnen en was het stel waar we mee hadden afgesproken nog niet geweest- dus werkten we toe aan afronding van de middag. Ik nam het er nog even goed van met beide Subjes. De kleine op de rand van het bed, neukend totdat ze spierspasmes kreeg van het klaarkomen en even bij moest komen. Curvy nam ik in de Sex chair, die voor de gezondheid qas verplaatst. Uiteindelijk lekker gedouched met Mia en voldaan naar huis. Dit was een ouderwets geilzellige zaterdagmiddag bij EC Amersfoort die naar meer smaakt!
Afgelopen zaterdag met Mia..
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Kousen - panty’s - voeten
- Contacteer:
Re: Afgelopen zaterdag met Mia..
Wat een heerlijk verhaal.
Hopelijk komt er nog een keer een vervolg dat ik er ook bij kan wezen. Was nog op vakantie
Hopelijk komt er nog een keer een vervolg dat ik er ook bij kan wezen. Was nog op vakantie
- Mike1966
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Zo te lezen is het weer een fijne zaterdag middag geweest 

Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
-
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Mia, ik (Ruud) heb van je genoten en zie je graag nog eens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten