Neuksletje Linda

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Neuksletje Linda

Bericht door Benno2 »

Om 3 uur komt Plumberjack alleen binnen en geeft mij een stang met aan beide uiteinden een oog. Daarna gaat hij weer weg. Ik ben er sinds kwart voor 3 en er zijn dan al behoorlijk wat mannen. Een aantal bekenden: Lex, Nielskeizer en Gooise Minnaar. Verder wat bekende en onbekende mannen, waarvan een deel in de categorie "Kijkers" valt.

Iets na 3 uur komt Jack weer terug met een damestas en een stapeltje kleren, die hij in een kluisje stopt. Ik loop met hem mee naar de ruimte tussen de twee cinema's, waar een prachtige blonde dame staat. Laten we haar Linda noemen. Jack is met Linda eerst boven wezen omkleden. Hij heeft haar een topje laten aantrekken van glad rubber met gaten waar haar mooie ronde tieten doorheen steken. Verder heeft ze kousen en hoge hakken aan en heeft ze zwart opgemaakte ogen en vuurrode lippen. Ik blijf even bij haar om op haar te passen. Ik kom dicht bij haar staan en ze kust me op de mond en voelt even aan mijn al hard wordende pik. Ik betast ook haar lichaam, terwijl Jack eigenlijk gezegd had haar nog even met rust te laten. Maar tja... ik kan het natuurlijk niet laten.

Jack komt met een halsband met riem en pols- en enkelbanden. Als Linda alles aan heeft moet ze op handen en knieën aangelijnd de gang door. Zo komt Jack met haar de centrale ruimte binnen. We zetten haar met haar polsen vast aan het wandrek. Daar staat ze, iedereen kan haar zien. Er zijn nu zeker 12 a 15 mannen.
"Wat zijn het er veel", zegt ze,
"Zijn er nog meer vrouwen, of ben ik de enige?".
Ik vertel haar dat ze de enige is en dat iedereen speciaal voor haar gekomen is. Gooise komt er ook bijstaan. Jack gaat eerst even douchen, wederom met de opdracht niet aan Linda te komen. We kunnen ons weer niet inhouden (sorry, Jack) en betasten haar aan alle kanten. Gooise gaat zelfs op zijn knieën voor haar zitten om haar kutje vast te proeven.

Als Jack terugkomt bevestigen we de stang die hij heeft meegebracht tussen Linda's enkelboeien. Dan komt Lex met een zweep, een leren handvat met een reeks leren sliertjes, waarmee hij Linda gaat floggen. Eerst laat hij de sliertjes over haar gezicht en lichaam gaan, dan begint hij ermee te zwaaien en laat de uiteinden van de sliertjes Linda's tepels raken. Het is duidelijk dat hij een geoefend flogger is.
"Dat doet hij goed!", zeg ik tegen Jack.
"Waarom denk je dat ik hem heb uitgenodigd", zegt Jack.
Lex gaat met zijn zweepje overal langs, haar buik, haar dijen, haar armen. Dan wordt Linda met haar gezicht naar het wandrek vastgezet. Nu krijgt haar achterkant er van langs.
Op een gegeven moment vindt Jack het genoeg. We maken Linda los en ze moet op haar knieën gaan zitten om te pijpen. Ik mag als eerste mijn stijve pik in haar keeltje stoppen, tot aan de wortel. Daarna volgt Gooise, Nielskeizer en Lex. Lex heeft echt een flinke pik, maar Linda weet hem toch vrijwel helemaal te slikken en dat nog even vol te houden ook. Ook Jack stopt zijn grote pik in haar mond. Daarna allemaal nog eens. Lange slijmdraden hangen uit Linda's mond.

We leggen Linda op de rand van het bed en worden haar benen, die nog steeds met een stang uiteen worden gehouden, vastgemaakt aan de kettingen aan het plafond. Terwijl Jack en de anderen daarmee bezig zijn, doe ik al een condoom om en begin mijn pik vast tegen Linda's kutje aan te swaffelen.
"Geduld, Benno", zegt Jack.
Omdat het optakelen van Linda's benen nog wat voeten in aarde heeft, wordt mijn geduld nog even op de proef gesteld. Maar als haar benen daarna omhoog steken, steek ik mijn pik in haar en begin haar te neuken. Het liefst zou ik daar heel lang mee door gaan, maar ik merk dat Gooise ook niet kan wachten. Hij tikt me op de schouder en vraagt of hij me mag aflossen. met tegenzin haal ik mijn pik uit Linda. Gooise zit er meteen in, begint haar te neuken en moet al gauw klaarkomen, zo geil was hij. Daarna komt Lex, die hard tekeer gaat. Ook jack neukt er op los. We wisselen elkaar af.

Lex haalt een butplug en Linda wordt losgemaakt en over het bed gebogen neergezet. De butplug wordt ingebracht om haar kontje vast op te rekken. Lex is vervolgens de eerste die haar anaal neemt en hij doet dat zonder pardon. Daarna komt Jack. Hij drukt Linda voorover op het matras en penetreert haar anaal.
"Wat ben je nu?", vraagt hij aan Linda.
Ze weet niet wat hij wil horen.
"Een geile neukslet", zegt Jack. "Zeg het dan: ik ben een geile neukslet".
Ze zegt het heel zachtjes.
"Harder", zegt hij.
"Ik ben een slet", zegt ze, "een geile neukslet".

Gooise gaat nu op zijn rug liggen, midden op het matras en Linda gaat op hem zitten en begint hem meteen als een volleerde amazone te berijden. Het is maar goed dat Gooise daarnet al even zijn eerste geilheid is kwijt geraakt, want anders zou hij nu vast e zeker snel zijn klaar gekomen. Nu houdt hij vol en dat moet ook wel want eerst Lex en daarna Jack nemen haar hard in haar kontje. Linda ondergaat deze DP's vol verve en ze geniet er met volle teugen van. Ik wil het ook nog even proberen, maar dat lukt niet. Terwijl ik achter haar zit, komt ze rechtop zitten en leunt tegen mij aan. Jack en Lex komen op het bed staan en laten haar deep throaten. Ze zoeken de grens op van wat Linda kan verwerken en het slijm druipt eruit.

Jack neemt Linda mee naar de sling. Ik heb er al weer zin in dus ik sta meteen vooraan klaar. Maar jack heeft eerst andere plannen. Als Linda goed ligt met haar voeten in de beugels, steekt hij twee vingers in haar kutje en binnen echt no time laat hij haar de complete vloer van de darkroom onderspuiten. Alle opgekropte geile spanning van de gebeurtenissen tot dan toe golven in een keer uit het natte kutje van Linda. Aangezien ik er vlak bij sta, wordt ik behoorlijk nat. Jack wil meteen daarna eerst de vloer deppen, maar ik besluit om het nog nadruipende kutje van Linda meteen te gaan neuken. De doeners van de middag wisselen elkaar weer vlot af en we laten de kettingen rammelen. Een paar van de kijkers spuiten hun zaad over Linda heen. Gooise gaat bij haar gezicht staan en mikt in haar mondje. Na de zoveelste neukbeurt, komt Linda de sling uit. Lex en ik zetten haar op haar knieën en eerst Lex en daarna ik spuiten onze lading in het gulzige mondje van Linda.

Daarna (we zijn ruim anderhalf uur met haar bezig geweest) neemt Linda voor het eerst een korte pauze om wat water te drinken. Meteen daarna gaan de anderen met haar door. Er is ook nog een nieuwe man bijgekomen, die mee gaat doen. Ik ga mij douchen, want ik moet er vandoor. Als ik uiteindelijk vertrek geef ik de mannen een hand en kus ik Linda, die alweer genomen wordt door Jack. Bij het gordijn naar de gang kom ik zowaar Bertus tegen. Die is laat, maar zeker niet te laat om ook nog even te genieten van de mooie geile Linda.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Neuksletje Linda

Bericht door Benno2 »

NAMENS LINDA ONDERSTAAND VERSLAG VAN HOE ZIJ HET BELEEFD HEEFT:

Jack had een feestje georganiseerd. Ik kwam de shop binnen. Jack nam me mee naar boven in een privé cabine daar kreeg ik een latex bh aan zonder cup, Collar om enkelbanden en polsbanden een badjas.. hij keek tevreden naar mijn zwartopgemaakte ogen. toen door de winkel (Hihi) naar de tussenruimte waar ik moest wachten. Kreeg ook een riem aan mijn Collar. Zag al dat het lekker druk was. Ik moest op mijn handen en voeten naar binnen ( eerlijk gezegd vind ik dat al heel erg geil). Hij Leidde me naar de grote ruimte. Vol mannen ..werd aan het wandrek vastgezet. Met mijn polsen. Gooische wierp zich aan mijn voeten en wilde mijn kutje likken maar Jack zei dat dat niet mocht.
Toen kwam Lex gekleed in een zwarte netoutfit.. had een korte zweep bij zich. Waarmee hij draaiend kleine tikken uitdeelde. Zweep ging snel rond. Op mijn borsten buik kutje armen alles. Omdraaien en hetzelfde. Raakte toen al in trans.. werd wild .. wilde los om aan te vallen.

Toen zei jack: los! En ik keek rond naar de kijkende mannen... op mijn knieën heb ik toen gepijpt. Voelde toen ook dat ik tussen mijn enkelbanden een Spreidstang gekregen had. Zat dus wijdbeens op mijn knieën ..in mijn ooghoek zag ik dat er meer attributen boven het bed hingen dan normaal, waar ik ook kriebels van kreeg!! Heerlijk gepijpt en de mannen boden zich gretig aan.. kon helaas mijn handen niet gebruiken om de billen vast te grijpen want die zaten vast achter me. Toen was het genoeg voor Jack.Ik moest op bed gaan liggen. Mijn Spreidstang werd vastgemaakt met touw aan de stellage boven en mijn polsen ook. Kreeg tepelklemmen op. Mijn god nu begrijp ik wat ze in bdsm wereld zeggen " ik zweef" ik raakte in een heerlijke trance dus. Daarna werd er geneukt als beesten ondertussen pijpte ik er op los. Niels bewerkte mijn tepels ondertussen met de klemmen. Een na de ander. Kon ook niks doen dan er heerlijk van genieten

Door die trance zal ik best dingen zijn vergeten maar wat ik niet vergat is dat ik hard op moest zeggen dat ik een neukslet was ......! Oh wat vond ik dat moeilijk.. zei het zachtjes en daarna hard. Na een aantal mannen zei ik :los!! Even herstellen.. maar Harrie trok me mee naar de sling en legde me neer. Ook daar werd ik heerlijk genomen. Kettingen rammelden. Vind dat altijd heel erg geil geluid. Er werd ook druk gevingerd en ik spoot alle omstanders nat (Hihi) moesten daar ook wel om lachen en ik hoorde iemand WoW zeggen.

Terug naar matras. Daar was Gooische aan de beurt voor een fistpartij.. zachtjes en met veel glijmiddel gleed hij naar binnen.. het was heet en goddelijk ..
alle mannen eromheen kregen een pijpbeurt en ik heb echt mijn skills verbetert.. Deep troughten, lang erin,.. Zachte lange Slijmdraden kwamen uit mijn keel en tranen liepen over mijn wangen

Jack was gaan liggen en ik maakte hem hard met mijn hele lijf over de zijne deze keer .mijn borsten mijn buik over zijne . Hij fluisterde : dat is lekker!! En kreeg zin in me. Dus ik ging op hem zitten en nam zijn tepels ook maar eens hard en hij de mijne. Bereed hem hard. Jack vond het tijd voor een Dp. Eerlijk gezegd lukt dat niet altijd maar nu!... mijn god.. een na de ander! Op een gegeven moment was heel even de koek op. Nog nooit eerder gehad. Harrie vond dat een hilarisch moment want hij kent mijn conditie en onverzadigbaarheid. Ik lag heel even uit te puffen. En Jack moest lachen .Op dat moment gingen er ook veel mannen weg. ( etenstijd he mannen Hihi) ik herstelde snel op de bank. Beetje napraten en na een kwartiertje kwam er alweer een grijns op mijn gezicht. Gooische en Harrie moesten ook weg..maar ik was eigenlijk nog lang niet klaar...! Dus in gang afscheid genomen en er werden nog wijze woorden gezegd.

Terug in de ruimte waren daar een aantal mannen die eigenlijk me gelijk achter en voor me stonden en heerlijk me betasten en ik hun. Liet me zakken door mijn knieën en pijpte ze een voor een.
Ik zag in mijn ooghoek een kleine Aziatische jongen staan die ik al eerder gezien had en wenkte hem. Hij had mij in mijn inbox een keer een fantasie voorgelegd en ik vroeg hem of hij dat wilde doen. Hij wilde me fisten met zijn kleine handen. Ik vertelde hem dat hij veel glijmiddel moest gebruiken. Ondanks zijn kleine handen is fisten ongelofelijk intens en lag ik helemaal te kronkelen en te stuiteren. Daarna even opgerold in foetushouding en ook toen fiste hij door. Toen ik daarna op mijn rug ging liggen en gevingerd werd was het een groot waterballet. Het spoot zelfs over mijn hoofd. ( Hihi) Ik kwam echt giga klaar!!!

Daarna nog een paar mannen verwend en hun mij. Lekker gedouched met Lex toen ben ik gegaan... mijn conditie herstelde snel onder de douche, had eigenlijk wel weer zin, maar een stemmetje in mijn hoofd zei: Linda, nee niet meer terug gaan!! Oh wat is het toch lekker. Vroeg aan Aziatische jongen hoe zijn fantasie was, of het warm en heet was. Ik zag een brede lach op zijn gezicht..!

Mannen en natuurlijk Jack super bedankt !!!!!
Kus Linda xxxx
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Havalo
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 dec 2015 15:30
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Vlakbij Amersfoort
Contacteer:

Re: Neuksletje Linda

Bericht door Havalo »

....
Laatst gewijzigd door Havalo op 19 feb 2017 07:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Mr Marshall
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 aug 2012 15:59
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Neuksletje Linda

Bericht door Mr Marshall »

Wow! :o :o :o

Dat was een zinderende namiddag/vroege avond! Intens beleefd en intens beschreven! Zeer bedankt Benno en zeer bedankt 'Neuksletje Linda' voor de verslagen (Ik was helaas niet bij het feestje, maar dus dubbelnieuwsgierig, wat er na de aankondiging van Jack op het forum zou verschijnen).

Die Linda is een echte mazzelaar! :P En al die heren die er bij waren: echte geluksvogels! :mrgreen: .

En Jack is een gouden vent! 8-) Hoe hij het voor mekaar krijgt, om al die vrouwen mee te brengen naar de EC! :D Geweldig!
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Neuksletje Linda

Bericht door bikerontheroad »

Geil :oops:
Gebruikersavatar
Hetedonder21
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 sep 2016 18:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Neuksletje Linda

Bericht door Hetedonder21 »

Linda Linda Linda alles voor je doen
En met je ;)
wat een heerlijke middag toen ik binnen kwam hoorde ik de kettingen rammelen en wist dat ik eigenlijk te laat was maar goed ben meer dan genoeg aan m'n trekken gekomen
Mede dankzij Jack die vond dat je mij maar moest pijpen en daarna ook nog heerlijk(kort maar krachtig ) geneukt
Tnx Jack
En Linda natuurlijk al had je op dat moment geen keuze.
Hi hi hi ben wel erg benieuwd hoe je dat ervaren heb die onderdanige rol

Zeer geil ook om te zien hoe je kan genieten .
Tot snel
Geile groet Hete donder
nielskeizer
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2016 22:48
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Geaardheid bij stel: Transgender
Contacteer:

Re: Neuksletje Linda

Bericht door nielskeizer »

---------
Laatst gewijzigd door nielskeizer op 18 apr 2018 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Neuksletje Linda

Bericht door Isa »

Heerlijk lekker neuksletje Linda , wat heb jij een waanzinnige middag gehad daar in de ec. Wat een prachtig verhaal en wat een genot. Als je nog eens geholpen wilt worden door een medemeisje , tussen al die lekkere doemannen, dan geef je maar een geile gil hoor :D Ik hoop en verwacht dat je nog steeds lekker nageniet en al weer stiekem naar een volgend avontuur uitkijkt ;) Wie weet treffen we elkaar eens . Kuzzzzz Isa
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Neuksletje Linda

Bericht door Benno2 »

Je bent altijd welkom, Isa. Dat weet je.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
FirstTimer
Berichten: 205
Lid geworden op: 06 sep 2016 21:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Neuksletje Linda

Bericht door FirstTimer »

Ongelofelijk. Ik heb vandaag Lex leren kennen en mijn eerste gangbang in de EC gehad, wat leest zo een verhaal anders ineens dan zeg! Het is alweer een tijdje geleden dat je dit moois ervaren heb, maar ik ben er vandaag toch ook van mee aan het genieten :lol:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten