Studentenkontje

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Studentenkontje

Bericht door Benno2 »

Weer op zaterdagmiddag afgesproken met CBR Motorstel en Stelbuitenseks.
Ik ben er al om 13 uur en H en M zijn ook net, evenals een wat ouder stel dat ik wel vaker heb gezien. Gerry is er ook weer en er komen nog wat bekende en onbekende mannen binnen. M trekt een zwart korsetje en kousen aan. Nog voordat er enige actie is begonnen komen ook H en C al binnen. Die gaan samen met H van CBR buiten roken en ik blijf met M alleen op het bed achter. Hmmm, wat te doen? Ik leg M op haar rug en begin haar kutje te likken.
Als de rest weer binnenkomt, hoor ik: "Konden jullie niet wachten?". Nou eh... nee dus. Ik doe een condoom om en begin M te neuken. Langzaam en lang.

Na een pauze vergrijp ik me aan C, die een doorschijnend hempje aanheeft en zwarte kousen. Ze ziet eruit om op te vreten. Ik neuk haar tot ze heerlijk schokkend klaarkomt. Op de bank zit een oudere man met een brilletje, die het allemaal fantastisch lijkt te vinden wat er voor zijn ogen gebeurt. Als even later C tussen de benen van M gaat liggen om haar kutje te likken kan hij zijn ogen niet van C's kontje afhouden. En zijn handen ook niet.
"Wat een heerlijk kontje", verzucht hij, "Echt zo'n studentenkontje".
Ik schiet in de lach en M, die kort daarvoor nog in extase was omdat C haar zo lekker aan het likken was, komt helemaal niet meer bij.
"Benno", zegt C, "Dit zet je toch niet in een verslag hè".
"Juist wel", zegt M.
Dan gaat M op haar knieën het kutje van C likken ik neuk M van achteren.
"Kijk", zeg ik tegen de man met het brilletje, "Nog een studentenkontje".

Intussen komt er een nieuw stel binnen, Erik en Alie. Ze komen uit Groningen en zijn twee dagen in Amersfoort om van onze EC-gastvrijheid te genieten. Ze kleden zich om. Zij in een vrij uitgebreide outfit, wat ven duurt om aan te trekken. Erik wordt er ongeduldig van. Ze gaan in de heterocinema zitten en houden zich in eerste instantie alleen met elkaar bezig. De oudere man met het brilletje staat er ook weer bij en wordt weer helemaal lyrisch.
"Wat ziet dat er toch prachtig uit", mijmert hij hardop.
"Je zou er een gedicht over kunnen schrijven", zegt Erik.
"Wat een heerlijk lijf, ik word spontaan stijf", rijmt de man.
"Jawel hoor", zeg ik, "daar heb je al een gedicht".

Ik moet even de ruimte uit want ik kan mijn lachen niet meer inhouden. In de grote ruimte houden de anderen even pauze. Erik en Alie komen daar ook naartoe, omdat ze geen zin meer hadden in de dichtende minstreel. Erik legt Alie op haar rug op het bed en begint haar te neuken. Het is duidelijk dat Alie er van houdt om geneukt te worden. Ik kom daarom graag meedoen. Erik heeft Alie een masker voorgedaan, dus ze kan niet zien wie er tussen haar benen komt, maar als ik Erik's plaats inneem, gaat hij bij haar hoofd zitten. Ik begin haar te neuken en het voelt goed. Ik ben tot op dat moment nog niet klaar gekomen, maar ik merk dat het nu toch gaat gebeuren.

Het is inmiddels wat drukker en er zijn meerdere kandidaten om het daarna over te nemen. Daarnaast liggen C en Gerry elkaar in standje 69 te verwennen tot C weer wild klaarkomt. Daarna neem ik haar mee naar de sling voor een rondje hangend neuken. Terwijl we daar mee bezig zijn komen Dido en Ennee binnen. Ik moet om 3 uur weg en het is kwart voor 3. Gelukkig laten D en E er geen gras over groeien. Ze kleden zich uit en kruipen op het bed. M kruipt tussen Dido's benen om haar eerst even te likken. Ik neem bij Dido's hoofd plaats en streel haar lichaam, haar borsten. Ze pakt mijn pik en likt eraan. Ik heb al weer ontzettend zin om haar te neuken. Terwijl Dido begint klaar te komen, wordt M intussen van achteren geneukt. Ik doe een condoom om en neem de plaats van M in tussen Dido's benen. Dido heeft een zalig strak en sappig kutje. En als je haar goed neukt, wordt het nog veel strakker en nog veeeeel sappiger. Ik bedoel: ze perst je pik naar buiten en het spuit er met golven uit. Een heerlijk gevoel en het lekkerst vind ik het om m er meteen daarna weer in te stoppen en verder te neuken tot het weer gebeurt. Na een paar keer wil ze even rust.

Het is 3 uur en ik spring nog snel even onder de douche. Terwijl ik daar sta, zie ik een nieuw koppel binnenkomen. Het is een jong stel en zij is oogverblindend mooi. Onder een lange jas heeft ze alleen een doorschijnende body aan. Ik zou graag nader kennis hebben gemaakt, maar heb echt geen tijd meer. Nadat ik van iedereen afscheid heb genomen kijk ik nog even de heterocinema in en daar zit zij schrijlings over haar vriend op een bioscoopstoel. Wat een aanblik! Tja, je kunt niet alles hebben op één dag.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
cbr motorstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Studentenkontje

Bericht door cbr motorstel »

Weer een goed verslag Benno.
Je hebt nog heel wat gemist toen je weg ging.
Maar dat te vertellen laat ik aan anderen over.
Ik wil alleen nog zeggen dat er mannen waren die ontzettend stonken dat ik een paar keer met een spuitbus heb gespoten om het iets frisser te laten ruiken.
De mannen begrepen de hints die wij gaven niet.
Zelf niet toen er gezegd werd dat een douche wonderen zou doen.
Heren als je naar de EC komt neem dan thuis eerst een douche en als je daar geen tijd voor hebt dan kan je bij de balie voor twee euro een handdoek aanschaffen en daar een douche nemen.
En dat stel die later binnen kwam ik weet jullie naam niet ook wij hopen dat de EC jullie bevallen is en dat wij jullie daar binnenkort weer mogen ontmoeten
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ben nou wel heel erg benieuwd naar wat er nog meer gebeurd is...
Wie schrijft het op?

En ik zou graag willen weten wie dat mooie stel was dat rond 3 uur binnenkwam.
Misschien kunnen jullie je bekend maken op het forum?
cbr motorstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Gooise ik weet dat het vrijdag erg druk en geil voor je geweest is en dat gunnen we jou ook.
Maaaaaaaar met pijn in mijn hart moet ik je zeggen dat het de volgende keer reserve bank gaat worden ;)
Of wij moeten jou niet met rust kunnen laten :lol:
Stelbuitensex
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Stelbuitensex »

Ja Benno je hebt nog heel wat gemist.... we zijn nog nooit zo laat uit de EC vertrokken ( bijna sluitingstijd :D :D ).
En om CBR hun woorden bij te staan.... HEREN DOUCHE VOORDAT JE NAAR DE EC KOMT OF DOUCHE DAAR !!!!!!!!!
De meeste mannen zijn wel fris maar die paar die dat niet zijn kunnen heel wat plezier bederven.
Ook wij hopen dat het laatste stel nog vaker komt.....
Tot de volgende keer voor weer een heerlijke middag....
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Nou heeft nog steeds niemand verteld wat er verder die middag gebeurde.
Dat de heren zich moeten douchen, dat is nu wel duidelijk. :lol:
Maar hoe ging het verder...?
Pax
Leeftijd: 39
Contacteer:

Bericht door Pax »

lekkere avonturen heb je beleefd benno. altijd leuk om je verhalen te lezen..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten