Another Saturday afternoon in EC

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Another Saturday afternoon in EC

Bericht door Benno2 »

Als ik om half 2 binnenkom is het bijna leeg. Wel zie ik GooiseMinnaar.
"Is er niemand?", vraag ik.
"Alleen ik", zegt hij, "M heeft me een bericht gestuurd dat ze niet kwamen".
"Oh, dat bericht heb ik niet gehad", zeg ik.
"Ha ha, nee hoor, ze zijn buiten aan het roken", lacht hij.
Ik trap er gewoon met open ogen in. Nou ja...

Even later komen CBRMotorstel en Stelbuitenseks weer binnen. We begroeten elkaar en staan wat te praten als Ro een nieuw stel rondleidt. We zijn als wel uitgekleed, maar nog niet erg actief, dus we geven niet echt het goede voorbeeld.
"We doen het nu nog even rustig aan", zeg ik als ze weggaan, "Zo direct beginnen we pas echt". Het lijkt een leuk stel, maar helaas blijven ze niet.

Daarna beginnen we een beetje aan elkaar te zitten. M gaat C likken en C pijpt Gooise en mij. Ze heeft vrij hard aan de ballen van Gooise gezogen, wat pijnlijk was, maar ook wel lekker, zegt hij, want pijn is fijn, zegt hij... Maar als C het ook bij mij probeert, schreeuw ik het uit "Joehoe!!!"

Met behulp van haar stimulator laat M C kronkelen van genot. Ik steek onder de stimulator een vinger in C's kutje en stimuleer haar van binnenuit. Als C klaarkomt springt M op tijd weg om niet geraakt te worden door een trap van de benen van C.

Vrij kort daarna gaat Gooise C neuken. M staat aan de zijkant van het bed met haar kontje naar achter en houdt C vast. Tja, dan vraagt ze er gewoon om. Ik neuk haar staand tot C weer schoppend klaarkomt.

Later na een rookpauze komen er twee stellen binnen. Ze blijven aangekleed en kijken toe.
C gaat voorover gebogen over het matras staan en begint M te likken. Gooise staat achter C en wil haar weer neuken. Dat wil ik eigenlijk ook wel.
Gooise vraagt: "Benno wil je me even een condoom aangeven. Ligt daar aan de andere kant van het bed".
Uit ervaring weet hij dat opgestaan wel eens plaats vergaan kan betekenen en dat als hij zelf het condoom was gaan halen ik zijn plaats misschien zou hebben ingenomen. Hahaha. Zou niet de eerste keer zijn. Ik geef hem het condoom en hij gaat weer met C aan de slag, die intussen doorgaat M te likken. Op een gegeven moment lukt dat niet meer en dan zie ik mijn kans schoon, kruip het bed op en neuk M.

Een van de twee stellen die waren binnengekomen zijn naar de heterocinema gegaan, waar ze later vrij actief bezig gaan, maar veel heb ik daar niet van meegekregen. De dame van het andere stel geeft aan het te druk te vinden om zelf wat te willen doen. Haar partner wordt door M nog wel even met de stimulator onder zijn zak gestimuleerd, maar kort daarna gaan ze toch weer weg.

Nu wil ik C eigenlijk wel heel graag neuken. We gaan op het grote matras en we nemen de tijd. M gaat ernaast liggen en Gooise neukt haar. Als C wederom begint te spartelen, probeer ik op haar te blijven liggen als een rodeorijder op een stier. Dat lukt op zich aardig maar uiteindelijk gebeurt dan toch wat altijd een risicofactor is als je C neukt: ik krijg een knietje in mijn zak... Ai, dat voelt niet fijn.
Gelukkig komt het niet al te hard aan en zakt het nare gevoel vrij snel weg. M en C aaien mijn pik en zak heel lief tot het helemaal over is (waarvoor dank, haha)

Gooise gaat naar huis en ik vraag C of ik haar nog even mag neuken. Het duurt niet lang voordat ik klaarkom. Gelukkig maakt haar man H het voor C af. Met geperfectioneerde techniek vinger hij haar tot het vocht eruit spuit. hij laat haar niet alleen schoppend, maar ook soppend klaarkomen.
Voor mij zit mijn tijd erop. Het was weer als vanouds gezellig.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
cbr motorstel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Another Saturday afternoon in EC

Bericht door cbr motorstel »

Het was weer genieten gisteren.
Benno ik hoop dat de pijn weg getrokken is ;)
Nadat jullie weggegaan zijn is dat andere koppel nog even doorgegaan in de heterozaal.
C en ik hebben elkaar nog lekker verwend en later ben ik met H van stelbuitensex nog even bij de gynaecologen stoel bezig geweest waar het een natte boel werd.
Toen kwam er nog een koppel binnen en zijn wij de douche in gegaan.
Een heerlijke middag gehad en voldaan naar huis gegaan.
Stelbuitensex
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Another Saturday afternoon in EC

Bericht door Stelbuitensex »

Hey Benno ,

Weer een prima verslag, zo als jij alles kan onthouden, toppie hoor!
Hebben het ook weer heerlijk naar ons zin gehad, op naar de volgende heerlijke middag.
xxx voor iedereen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten