Sletje in opleiding

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Sletje in opleiding

Bericht door Benno2 »

Tegen 2 uur loop ik EC binnen. Meestal is er dan wel wat te doen op zaterdag, maar vandaag lijkt het best rustig. Wel kom ik meteen in de gang Havalo en Lex tegen. Lex vertelt wat over zijn ervaringen van afgelopen donderdag met het stel Kinkyste, dat er toen was. Zelf was ik er toen even met Esther, maar ik had maar erg weinig tijd en heb niet kunnen kennismaken met dat stel.

Dan blijkt opeens dat Esther er vandaag ook is. En DonRoberto komt binnen met een sletje in opleiding: Susan. Een mooie jonge meid met prachtige grote tieten en lekkere ronde heupen en billen. Zij trekt megahoge laklaarzen aan waar ze vrijwel niet op kan lopen. Maar lopen hoeft ze toch niet veel vanmiddag. Roberto gaat met Susan eerst naar de filmzaal. Ik blijf in de algemene ruimte met Esther. Ze laat mij op het matras plaatsnemen en begint me vol overgave te pijpen. Heerlijk is dat! Ik heb een condoom in de aanslag en laat haar op haar knieën plaatsnemen zodat ik haar kan neuken, terwijl zij wat andere liefhebbers pijpt, die bij het bed zijn komen staan. Daarna gaat Esther mij weer pijpen en vervolgens neuk ik haar nog terwijl ze op haar rug ligt met haar benen in de lucht. Terwijl we bezig zijn komt Roberto met Susan binnen. Hij zet haar gebogen over de rand van het bed en neukt haar staand van achteren. Tijd om eens nader kennis te maken.

Lex heeft de taak op zich genomen om Susan te leren om zijn forse pik tot diep in haar keel toe te laten. Ik krijg de taak van haar tegelijkertijd langdurig te neuken. Ook Roberto en Lex neuken Susan bij toerbeurt. Tot mijn spijt moet ik toegeven, dat we daarbij helemaal niet meer naar Esther omkijken (Sorry Esther :oops: ). Lex is zeer geduldig in zijn lessen. Telkens opnieuw brengt hij zijn pik in in Susan's braaf opengesperde mondje en probeert elke keer een stukje dieper te gaan. "Gaat het?", vraagt hij af en toe. "Niet antwoorden, gewoon doen!", zegt Roberto, "en vergeet niet om ook te genieten", voegt hij eraan toe. Susan ligt op haar rug en ik neuk haar staand aan de rand van het matras. Lex staat aan de zijkant met een been op het matras en stopt zijn pik van bovenaf in Susan's mond. Susan heeft haar gelaarsde benen omhoog en ik hou haar stevig vast terwijl ik haar stevig neuk. Telkens als Lex op educatieve wijze zijn pik tot achterin Susan's keeltje boort, neem ik wat gas terug. Ik voel haar kutje dan samenknijpen als ze moet kokken van die dikke pik tegen haar huig. Zo gaan we vrolijk voort.

Na een pauze begint de tijd alweer te dringen voor mij. Susan ligt nu midden op het matras en wordt eerst door Roberto geneukt en daarna mag ik weer. Ik voel dat het niet lang meer duurt voor ik ga klaarkomen en even later doe ik dat ook. Daarna snel afscheid van iedereen nemen de beste wensen wensen. Er moeten nog kerstinkopen worden gedaan. Beetje kort verslag dit keer wegens niet veel tijd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Meester030 en 7 gasten