Gdm

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Dave is oke
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Goedeavond het woordje fake

Bericht door Dave is oke »

Beste EC vrienden,

Wil hier graag even op reageren.

Ik heb stel MOP ook 1x keer meegemaakt.
Mooie dame die alles geeft met passie en bijna in trans raakt, heerlijk geil om naar te kijken. Zoals jullie weten ben ik niet bi maar haar partner is een grote knappe sportieve vent. Is gewoon een aardig stel. Toen ik er was werdt Jack door mop fantastisch geil gepijpt. Prachtig spel samen. Voor mij is dat mooi om naar te kijken, maar ik kan dat niveau niet bereiken, verder perfecto.

Misschien niet handig om een menig op het forum te zetten, heb je een dingetje stuur een PB naar die persoon. Weet je zijn of haar naam niet: let it go.....
Dat Benno nu even niet reageert snap ik wel, maar eigenlijk denk ik liever niet voor een ander.

Ik schrijf liever over de leuke nieuwe momenten zoals vanmiddag tijdens de naaktdag.

Het is toch prachtig om mee te maken als het binnen bloed heet is en op het moment dat E me heerlijk ligt te pijpen terwijl ik naast het matras sta en Jack langzaam een koud bekertje water langs mijn pik leeg gooit en E lekker met passie door gaat....

Heb E nog heerlijk geneukt met een rustig ritme terwijl ze Benno pijpte, perfecto.
Na de rust en waterpauze heeft E me echt lekker langdurig gepijpt en gemasseerd, wat een fijn gevoel. Uiteindelijk perfecto klaargekomen op de bank. E ik zeg nogmaals bedankt het was helemaal top.

Het was een fijne naaktdag met een leuke sfeer.....

Volgens mij heeft het nieuwe stel samen ook heerlijk genoten.

Groeten Dave
Pijpkoningin

Re: Goedeavond het woordje fake

Bericht door Pijpkoningin »

We zijn het volkomen met eens met wat er word geschreven over Benno
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten