Samen met mijn sletje naar de cinema
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Samen met mijn sletje naar de cinema
Hmm hier vraag ik me toch af hoe je dit voor je ziet...
Een extra EC medewerker die als een politieagent of een toezichthouder voortdurend in de cinema aanwezig is om in de gaten te houden of de regels worden nageleefd?
Dat zou ik in de normale maatschappij al verschrikkelijk vinden maar in EC al helemaal.
Straks zijn alleen bepaalde seksuele handelingen toelaatbaar en andere niet. En worden we daar tijdens het spel op gewezen.
Nog los van het feit dat EC nu al kampt met personeelstekort, vraag ik me ten zeerste af of het dan nog de vrije speelplaats zou blijven die het nu is.
Ik ben het er uiteraard mee eens dat mensen anderen in hun waarde moeten laten en zich alleen gewenst met elkaars spel mogen bemoeien. Maar misschien is dat iets wat we zelf moeten bewerkstelligen. Bijvoorbeeld door elkaar er op aan te spreken. Er door duidelijk te zijn.
Karlson, vervelend om te horen dat jullie eerste bezoek niet echt geslaagd was. Hopelijk houdt het jullie niet tegen om een vervolg te plannen.
Een extra EC medewerker die als een politieagent of een toezichthouder voortdurend in de cinema aanwezig is om in de gaten te houden of de regels worden nageleefd?
Dat zou ik in de normale maatschappij al verschrikkelijk vinden maar in EC al helemaal.
Straks zijn alleen bepaalde seksuele handelingen toelaatbaar en andere niet. En worden we daar tijdens het spel op gewezen.
Nog los van het feit dat EC nu al kampt met personeelstekort, vraag ik me ten zeerste af of het dan nog de vrije speelplaats zou blijven die het nu is.
Ik ben het er uiteraard mee eens dat mensen anderen in hun waarde moeten laten en zich alleen gewenst met elkaars spel mogen bemoeien. Maar misschien is dat iets wat we zelf moeten bewerkstelligen. Bijvoorbeeld door elkaar er op aan te spreken. Er door duidelijk te zijn.
Karlson, vervelend om te horen dat jullie eerste bezoek niet echt geslaagd was. Hopelijk houdt het jullie niet tegen om een vervolg te plannen.
- Benno
- Contacteer:
Lost in translation
- Benno
- Contacteer:
Those rules already exist
https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=42&t=68582
https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=42&t=68582
- Karlson747470
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Dankjewel voor jullie reacties! We laten ons zeker niet ontmoedigen hoor. Het is een beetje zoals het gaat.. Ik had mijn vriendin hier ook al op voorbereid, dus het kwam niet als een complete verrassing. We hadden gehoopt op een aantrekkelijke, relaxte man die eventueel mee zou kunnen spelen, maar omdat het ons eerste bezoek samen was, was het ook wel fijn om het gewoon even samen te ondergaan.
Je kunt het de heren ergens ook niet kwalijk nemen, die zien een mooie dame de cinema inlopen en ik was natuurlijk met haar bezig en ze liet ook merken dat ze het erg lekker vond. Maar toch.. dat is nog geen uitnodiging om op minder dan 1 meter te gaan staan rukken en voortdurend (en toch wel wat opdringerig) oogcontact proberen te maken of om van achteren over haar stoel te hangen... We zijn denk ik 45 minuten binnengeweest en lieten al direct merken dat ze op afstand moesten blijven en toch bleven ze het een beetje proberen..
Ik weet 100% zeker dat als ons ruimte was gegeven dat we langer waren gebleven en dat we uiteindelijk wel op het bed waren verder gaan spelen.
Maar goed, dat is nu voor een volgende keer!
Je kunt het de heren ergens ook niet kwalijk nemen, die zien een mooie dame de cinema inlopen en ik was natuurlijk met haar bezig en ze liet ook merken dat ze het erg lekker vond. Maar toch.. dat is nog geen uitnodiging om op minder dan 1 meter te gaan staan rukken en voortdurend (en toch wel wat opdringerig) oogcontact proberen te maken of om van achteren over haar stoel te hangen... We zijn denk ik 45 minuten binnengeweest en lieten al direct merken dat ze op afstand moesten blijven en toch bleven ze het een beetje proberen..
Ik weet 100% zeker dat als ons ruimte was gegeven dat we langer waren gebleven en dat we uiteindelijk wel op het bed waren verder gaan spelen.
Maar goed, dat is nu voor een volgende keer!
- Karlson747470
- Contacteer:
Overigens denk ik dat de EC er alles aan doet om dit soort dingen in goede banen te laten lopen. Bij binnenkomst hebben we om wat tips gevraagd en die kregen we. En de dame achter de balie kwam ook na 10 minuutjes al even polshoogte nemen. Maar het is een heel subtiele opdringerigheid die niet opvalt als je even binnenloopt natuurlijk. Niemand zal over de harde grenzen gaan, maar om toch herhaaldelijk iemand te moeten wijzen op dat je meer ruimte nodig hebt, is ook niet echt fijn.. Je zou verwachten dat als er een keer tegen je gezegd wordt 'geef ons de ruimte',, dat iemand snapt dat de kans dat je uitgenodigd wordt veel groter is als je ook daadwerkelijk afstand neemt en (zoals in dit geval) een stel even alleen laat..
Het is ook gecombineerd met dat er geen woord gewisseld wordt. Dat maakte zo'n man al helemaal niet aantrekkelijk voor mijn vriendin (die wel duidelijk voor de eerste keer hier was).
Het is ook gecombineerd met dat er geen woord gewisseld wordt. Dat maakte zo'n man al helemaal niet aantrekkelijk voor mijn vriendin (die wel duidelijk voor de eerste keer hier was).
- Benno
- Contacteer:
I totally disagree with there being a problem when there are women present. That may be your own perception. It's definitely not mine! I feel neither uncomfortable nor unsafe around women.Digby schreef: ↑14 aug 2022 12:40 The problematic behavior occurs reliably any time there is a cis-female present. It makes people uncomfortable and feel unsafe. I think something should be done to address it. I trust that the EC wants to hear all suggestions for improvement. They can then consider the suggestions and decide what to do about it. Which may include the option of doing nothing.
I like it when there are women in EC and I enjoy both social and sexual intercourse with them.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 61
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Het kenmerk van de EC , de zwijgende meerderheidKarlson747470 schreef: ↑14 aug 2022 13:44
Misschien bij onvoldoende afstand de padle gebruiken ?
- Karlson747470
- Contacteer:
Miepet schreef: ↑15 aug 2022 10:04Het kenmerk van de EC , de zwijgende meerderheidKarlson747470 schreef: ↑14 aug 2022 13:44
Misschien bij onvoldoende afstand de padle gebruiken ?![]()

Hadden we hele andere plannen mee, maar wellicht was dit het beste plan geweest!
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 61
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Daarom spelen wij samen thuis en houdt Peter de mannen in controle in de EC,, trouwens lekkere spanking is nooit weg
. Gr. Mieke
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Het opdringen door de mannen is wat mij nog steeds tegenhoud om naar de EC te gaan. Mannen, en ik heb het wel in erotheken meegemaakt, blijven maar aandringen en met hun stijve piemels voor je staan en hopen dat toehapt. Als vrouw is het bijna niet mogelijk om alleen naar de bios te gaan en met jezelf te spelen onder het genot van een mooie geile film. Dat de mannen dan maar blijven aandringen zorgt ervoor dat er een hoge drempel voor mij is. En ik heb geen zin in begeleiding. Natuurlijk zijn er vrouwen (waarschijnlijk best wel veel) die wel graag door veel mannen verwend willen worden en die zullen ook wel in de EC komen. Maar ik denk dat er veel vrouwen, waaronder ik wegblijven om deze mannen.
Kijk maar wat jullie, mannen ermee doen. Denk er maar eens over na, geef vrouwen de ruimte en je zult zien dat er nog meer vrouwen komen en daardoor kunnen jullie nog meer genieten.
Misschien tot binnenkort een keer in Amersfoort.
groetjes, Gemma
Kijk maar wat jullie, mannen ermee doen. Denk er maar eens over na, geef vrouwen de ruimte en je zult zien dat er nog meer vrouwen komen en daardoor kunnen jullie nog meer genieten.
Misschien tot binnenkort een keer in Amersfoort.
groetjes, Gemma
Gebruikers op dit forum: Hedonismem5 en 5 gasten