KOEKHAPPEN MET JUICY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
arnhemse teaser
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eindelijk weer Juicy neuken

Bericht door arnhemse teaser »

Mmhh buurman en juicy
Jammer dat ik jullie gemist heb, had graag vanaf de bank naar al dat geils gekeken met een stijve pik....goed te lezen dat jullie koningsdag lekker hebben afgetrapt... ;)
Gr Sem

[quote="xsjuicyxs"]Zo'n dagje voor Koningsdag vinden wij, Buurman en ik, dat wij vandaag alvast onze Koningsdag samen moeten vieren. Zo geven we zomaar een reden voor een feestje. En eigenlijk is er bij ons geen reden nodig, we bouwen gewoon een geil feestje. Vandaag hebben we zin in fun in de EC en dus gaan we op tijd rijden en komen we een kwartier na opening de cinema inlopen.

Het is rustig in de cinema. Nog veel lege kluisjes, maar hier en daar lopen wat mannen in de rondte. Het is een relaxt en gemoedelijk sfeertje. Buurman en ik nemen dan ook eerst even lekker rustig samen plaats in
Inmiddels hoor ik steeds vaker de zoemer van de deur en komen er af en toe wat mannen de cinema binnen. Buurman en ik kunnen lekker onze gang gaan, maar al gauw zijn er een paar mannen die vanaf een afstandje kunnen zien hoe wij steeds geiler in elkaar opgaan. Ik buig voorover om Buurman lekker te pijpen. Zijn eikel glanst van het geile voorvocht en lik het met mijn tong lekker rond zijn hele pik. Buurman vingert mij ondertussen en zo gaan we lekker in elkaar op tot ineens Ellen en D binnenwandelen. We begroeten elkaar, zij nemen plaatst twee rijen achter ons, maar besluiten ook al gauw om ergens anders wat actie op te zoeken of te creëren.

Niet veel later gaan ook wij richting de lockers en zien Ellen daar op het grote matras genieten van een aantal pikken om haar heen. Het is een geil gezicht. Buurman legt mij neer op de bank ernaast en begint me overheerlijk te likken. Zijn tong gaat rond mijn klitje en ik duw zijn hoofd dicht tegen m'n kutje aan. Een lekkerder en intenser gevoel dan dit, zo samen, ken ik niet. Tussendoor kijkend naar de geile actie met Ellen en een groepje mannen om haar heen zorgt voor een siddering door mijn lijf. Dan merk ik op dat Ellen van positie veranderd is en heel geil een pik pijpt terwijl ze
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Contacteer:

Re: Koekhappen

Bericht door arnhemse teaser »

[Lekker is dat he...
Genieten van alles om je heen....
X

quote="Ellen"]Wat ben jij lekker en lief juicy.
Die setjes staan je geweldig.
Ondanks dat ik bang was om je pijn (je haar onder mijn knieen) te doen heb ik van je genoten. Het begint allemaal steeds leuker te worden.

Jullie show was geil om te zien

En buurman bedankt weer voor de vingers

X Ellen[/quote]
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Koekhappen met Juicy

Bericht door xsjuicyxs »

Zooo wat een hoop ideeën lees ik.. volgend jaar een leuke themadag dus met oudhollands(che)e spelletjes :lol:
Ik ben trouwens gek op lekkere zuurstokken, dus count me in!!

Xx
JohnV
Leeftijd: 57
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Haha, heerlijke humor. Ik begrijp dat je ook echt zo lekker bent Juicy.....lekker he, zo met je tong langs zo'n heerlijke zuurstok...... :D ;)
Gewoonlekker72
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Gewoonlekker72 »

Pfff wordt tijd dat de leukste buurman weer eens komt aanwaaien want zou te horen liggen er veel zuurstoken waar juicy denk ik wel raad mee weet :D dus leukste buurman wanneer kom je weer eens met dat lekkere snoepje juicy :lol:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten