Vanmiddag even naar EC. Bijna geen tijd, maar het zou weer gezellig worden, dus ik wilde even de sfeer proeven.
Als ik binnenkom hoor ik de geluiden al op de gang. Eenmaal door het gordijn heen zie ik een wilde kluwen van naakte lichamen op het grote matras.
Jammer genoeg zijn Dido en Ennee zich net aan het aankleden. Die moeten er net vandoor om de hond uit te laten. Jammer, want ik had graag even lekker gestoeid.
Op het bed zie ik net Gooise Minnaar die wordt afgeworpen door een klaarkomende C. Ik zie dat hij inmiddels ook onder de knie krijgt hoe je dat het beste kunt doen, zonder blessures op te lopen.
M wordt genomen door Naughtynature en ik hoor haar kreunen van genot. Ik zie ook Gerry, Havalo en natuurlijk de mannen van CBR Motorstel en Stelbuitenseks. Verder nog een heleboel andere mannen, waarvan sommige me bekend voorkomen, anderen niet.
Ik kleed me uit en nadat de dames terug zijn van een pauze gaat M op bed liggen en gaat C voorovergebogen staan om M's kutje te likken. Ik neem achter haar plaats om haar voorzichtig te neuken. Mocht niet al te hard deze keer. Gooise komt erbij liggen en laat zich pijpen door M. Er staan ook nog diverse andere mannen omheen die hun handen over de dames laten gaan. Het wordt al weer snel een kluwen als eerder. Terwijl M klaarkomt van het likkende tongetje van C, komt ook C, terwijl ik haar staand achterlangs neuk.
Omdat ze op haar benen staat, kan ze er niet mee gaan schoppen, maar dat betekent niet dat ze niet heftig schokkend klaarkomt. Ik gebruik mijn hele lichaam omdat van haar in bedwang te houden. Ik vind dit altijd weer zo geil, dat ik vervolgens niet kan wachten om haar verder te neuken. M is inmiddels bovenop Gooise gaan zitten en berijdt hem tot zijn groot genoegen. C gaat met haar hoofd op de buik van Gooise liggen en als het weer kan begin ik haar verder te neuken. Dit keer houd ik het niet lang vol. Ik ben zo opgewonden dat ik vreselijk moet klaarkomen in het strakke kutje van C.
Er is ook een nieuw stel gearriveerd dat kennelijk Stelbuitenseks goed kent. nadat ik al weer ben aangekleed (wegens veel te weinig tijd om er een echt ouderwets gezellige middag van te maken) wordt deze dame ook goed onder handen genomen door de vele aanwezige mannen. Eigenlijk heb ik maar een klein stukje meegemaakt van wat volgens mij een topmiddag was. Misschien kunnen andere aanwezigen aanvullen wat er zoal nog meer is gebeurd.
Volgende keer hoop ik meer tijd te hebben.
een klein deel van een hele gezellige middag
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
een klein deel van een hele gezellige middag
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

- cbr motorstel
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: een klein deel van een hele gezellige middag
Wij hadden afgesproken met stelbuitensex en een paar mensen een pb gestuurd.
We waren rond kwart over twaalf binnen en Gerrie en een voor mij nog een onbekende man.
Eerst even een kopje koffie gepakt en Martijn 33 kwam ook binnen.
Er kwamen nog wat mannen binnen ik ging mij omkleden en Martijn ging ook uit de kleren.
Martijn zette mij op het matras neer en befte mij een onbekende man wilde ook meedoen waar ik hem zei niet zomaar aan mij te zitten(vraag het eerst dan is de kans groot dat je mee mag doen)
Maar zoals gezegd ik werd heerlijk gebeft en gevingerd zodat het weer een natte boel werd.
Na een tijdje pijpte ik Martijn en hij duwde zijn lul diep in mijn keel tot de tranen over mijn wangen rolde even later pakte hij een condoom en neukte mij in verschillende standjes
Na zeker twintig minuten kwam hij klaar.
Even een pauze dacht ik maar ondertussen was Gooise binnengekomen en dacht daar anders over.
Maar hij moest toch even wachten na een sigaretje roken en een koffie was hij aan de beurt.
Met mijn koffie in mijn hand gaf ik hem een warme pijpbeurt (geleerd van C van stelbuitensex)
Dido en Ennee waren ook binnen gekomen en waren snel uit de kleren Dido had en geil zwart leren setje aan we lagen naast elkaar ik pijpte Gooise en Dido werd gebeft door Ennee.
Gooise pakte een condoom en ik ging boven op hem zitten en neukte hem en ik kon het niet laten even aan Dido haar borsten te zitten en streelde haar.
Gooise kwam luidkeels klaar en Dido werd ondertussen lekker verwend door Gerrie en hij werd gepijpt door Ennee.
Weer even een pauze ingelast toen kwam stelbuitensex binnen.
Die gingen eerst even roken en een thee drinken daarna klede C zich om en Benno en naughtynature kwamen ook binnen.
Ik werd door C op het matras gelegd en door haar gebeft en wat er toen gebeurde kunnen jullie lezen in het verslag van Benno.
Aan mij werd door een man gevraagd of hij mij mocht beffen (je hebt je nog voorgesteld maar ik ben je naam vergeten)
Je hebt mij echt heerlijk gebeft en later geneukt doordat C weer zo heftig klaar kwam kwam er voortijdig een einde aan.
Het was zoals Benno het al beschreef een kluwen van Mensen op het matras.
Na een tijdje gingen de anderen even roken en kwam er weer een stel binnen ik dacht de man te herkennen maar ik kon het niet plaatsen.
Toen C weer binnen kwam en hen begroette wist ik het weer we hadden dit stel al eens op de parkeerplaats ontmoet genaamd M en M.
Een mooie slanke vrouw en man en zij BI.
Ook zij gingen meteen los en binnen de kortste keren was het weer een grote mensen kluwen op het matras.
Ik ging even van het matras af en stond even afzijdig en pakte H van stelbuitensex even bij zijn heerlijke lul en masseerde hem .
Ondertussen kwam ook Bertus(die ik lassie noem) binnen.
Door hem werd ik weer zo lekker klaar gebeft wat kan hij dat toch goed en toen was het voor mij genoeg die middag.
Ik had massage olie bij mij en kreeg van Bertus nog een heerlijke ontspannende massage en C werd gemasseerd door naughtynature.
Daarna zijn we onder de douche gesprongen en hebben elkaar ingesmeerd en nog even genoten van de warme douche.
Iedereen die aanwezig was bedankt voor een heerlijke geile middag.
En voor de mannen die ongevraagd aan ons zitten als je niets vraagt ben je voor de hele middag uitgesloten
We waren rond kwart over twaalf binnen en Gerrie en een voor mij nog een onbekende man.
Eerst even een kopje koffie gepakt en Martijn 33 kwam ook binnen.
Er kwamen nog wat mannen binnen ik ging mij omkleden en Martijn ging ook uit de kleren.
Martijn zette mij op het matras neer en befte mij een onbekende man wilde ook meedoen waar ik hem zei niet zomaar aan mij te zitten(vraag het eerst dan is de kans groot dat je mee mag doen)
Maar zoals gezegd ik werd heerlijk gebeft en gevingerd zodat het weer een natte boel werd.
Na een tijdje pijpte ik Martijn en hij duwde zijn lul diep in mijn keel tot de tranen over mijn wangen rolde even later pakte hij een condoom en neukte mij in verschillende standjes
Na zeker twintig minuten kwam hij klaar.
Even een pauze dacht ik maar ondertussen was Gooise binnengekomen en dacht daar anders over.
Maar hij moest toch even wachten na een sigaretje roken en een koffie was hij aan de beurt.
Met mijn koffie in mijn hand gaf ik hem een warme pijpbeurt (geleerd van C van stelbuitensex)
Dido en Ennee waren ook binnen gekomen en waren snel uit de kleren Dido had en geil zwart leren setje aan we lagen naast elkaar ik pijpte Gooise en Dido werd gebeft door Ennee.
Gooise pakte een condoom en ik ging boven op hem zitten en neukte hem en ik kon het niet laten even aan Dido haar borsten te zitten en streelde haar.
Gooise kwam luidkeels klaar en Dido werd ondertussen lekker verwend door Gerrie en hij werd gepijpt door Ennee.
Weer even een pauze ingelast toen kwam stelbuitensex binnen.
Die gingen eerst even roken en een thee drinken daarna klede C zich om en Benno en naughtynature kwamen ook binnen.
Ik werd door C op het matras gelegd en door haar gebeft en wat er toen gebeurde kunnen jullie lezen in het verslag van Benno.
Aan mij werd door een man gevraagd of hij mij mocht beffen (je hebt je nog voorgesteld maar ik ben je naam vergeten)
Je hebt mij echt heerlijk gebeft en later geneukt doordat C weer zo heftig klaar kwam kwam er voortijdig een einde aan.
Het was zoals Benno het al beschreef een kluwen van Mensen op het matras.
Na een tijdje gingen de anderen even roken en kwam er weer een stel binnen ik dacht de man te herkennen maar ik kon het niet plaatsen.
Toen C weer binnen kwam en hen begroette wist ik het weer we hadden dit stel al eens op de parkeerplaats ontmoet genaamd M en M.
Een mooie slanke vrouw en man en zij BI.
Ook zij gingen meteen los en binnen de kortste keren was het weer een grote mensen kluwen op het matras.
Ik ging even van het matras af en stond even afzijdig en pakte H van stelbuitensex even bij zijn heerlijke lul en masseerde hem .
Ondertussen kwam ook Bertus(die ik lassie noem) binnen.
Door hem werd ik weer zo lekker klaar gebeft wat kan hij dat toch goed en toen was het voor mij genoeg die middag.
Ik had massage olie bij mij en kreeg van Bertus nog een heerlijke ontspannende massage en C werd gemasseerd door naughtynature.
Daarna zijn we onder de douche gesprongen en hebben elkaar ingesmeerd en nog even genoten van de warme douche.
Iedereen die aanwezig was bedankt voor een heerlijke geile middag.
En voor de mannen die ongevraagd aan ons zitten als je niets vraagt ben je voor de hele middag uitgesloten
- Finn1970
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: een klein deel van een hele gezellige middag
wat een heerlijk verhaal weer lieve mensen, ik wil graag eens aanwezig zijn op zo'n dag
Gebruikers op dit forum: Thekinkyguy en 2 gasten