Dromen over buitenseks

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Dromen over buitenseks

Bericht door Benno2 »

Plumberjack komt aanrijden met zijn bus. Martijn en ik staan al te wachten, Blacko is wat later. Jack opent de deuren aan de achterkant van de bus en daar zit Nathalie, een mooie, donkerharige vrouw, gekleed in een doorschijnende body met kousen eraan vast en een open kruis, Ze heeft een kap op, die haar hoofd bedekt en een oogmasker. met polsboeien zijn haar armen naar beide zijden omhoog vast gezet. Daardoor ligt ze er zeer kwetsbaar bij. Jack zegt: "Open je benen". Ze gehoorzaamt meteen en we zien haar uitnodigende kutje. Dan arriveert ook Blacko en gezamenlijk rijden we door.

Bij aankomst krijgt Nathalie eerst een jas aan, want zo als ze gekleed is kan ze niet over straat. Ze is nog geblinddoekt, dus ze weet nog niet wie er aanwezig zijn. Bij aankomst zet Jack haar vast aan haar polsen omhoog en zegt: "Heren, dit sletje mag gebruikt worden... in alle gaatjes". Dat laten we ons geen twee keer zeggen. Binnen de kortste keren heeft Martijn al twee vingers in Nathalie's kutje. Je kunt merken dat ze al vreselijk opgewonden is, want ze spuit vrijwel meteen de grond onder. Door het gat in haar masker kus ik haar mond terwijl ik in haar tepels knijp. Blacko steekt al gauw een vinger in haar kontje. Het is duidelijk dat hij daar zo direct zijn grote pik in wil gaan steken.

We ontdoen ons van onze kleren, want die zitten alleen maar in de weg. Jack maakt los en zet haar op haar knieën. Pijpen moet ze, en diep ook. Martijn en Blacko moedigen haar aan om hun pik tot aan de wortel in haar keeltje te laten gaan. Ik kijk naar beneden en zie hoe Nathalie op haar knieën zit met haar kontje naar achteren. Ik schat in dat het mogelijk moet zijn om haar zo te penetreren. Ik doe snel een condoom om en kniel achter haar neer. Terwijl ze verder gaat met pikken slikken, ook die van Jack inmiddels, steek ik die van mij achterlangs in haar kutje. Veel bewegingsvrijheid is er niet tussen haar kontje en de grond, maar ik neem er genoegen mee dat ze op mijn schoot zit... voorlopig.

Dan verplaatsen we naar een plek waar Nathalie op handen en knieën kan zitten. Haar neuken gaat nu een stuk makkelijker. Terwijl ik bezig ben, knijpt Jack wat glijmiddel uit een tube op haar aarsje. Met mijn duim smeer ik het naar binnen. Dan sta ik mijn plek af aan Blacko, die haar zonder pardon anaal penetreert. Na haar even tijd te hebben gegeven om te wennen, voert hij het tempo geleidelijk op. Jack wil een DP en schuift horizontaal onder Nathalie, terwijl Blacko nog in haar kontje zit. Na een tijdje neemt Martijn het over van Blacko. Tijdens dit gebeuren gaat eindelijk de kap van haar hoofd en kan Nathalie ons ook zien. Twee van haar gaatjes zijn goed gevuld. Er is nog 1 gaatje over. Ik ga voor haar gezicht staan en ze neemt mijn pik in haar mond. Omdat ze nogal ruw wordt genomen, wordt haar mond met kracht richting mijn buik geduwd en heeft Nathalie moeite om mijn pik in haar mond te houden. Maar ze doet haar best.

Dan neemt Martijn het over van Blacko, die zich vervolgens wil laat pijpen. Hij vraagt Nathalie om hem in zijn pik te bijten. "Dan wordt ie helemaal keihard", zegt hij. Zijn pik gaat in haar mond en als die halverwege is zegt hij: "Nu goed bijten! Zet je tanden in mijn vlees!". Dat doet ze en Blacko kreunt van genot. Martijn wil het ook ervaren. Voor mij hoeft het niet zo. Ook Jack heeft zijn bedenkingen. We willen niet thuiskomen met de afdruk van een rij tanden in onze pik.

Dan ga ik op mijn rug liggen en gaat Nathalie op mij zitten met haar kutje. Jack neemt haar anaal en wordt door de anderen afgewisseld. Om eerlijk te zijn ben ik vanaf de helft van het hele gebeuren een beetje vergeten in welke volgorde, welk standje, wie wat precies etc een beetje kwijt. Alles is zo lekker en geil en we genieten er allemaal zo van. Het zou helemaal heerlijk zijn geweest als het hele gebeuren ergens op een afgelegen plek in het bos had plaatsgevonden. Nathalie wordt nog eens spuitend klaargevingerd door Martijn. Ik neem haar nog even hard op z'n hondjes. Dan neemt Jack het nog eens over. Vervolgens zegt Blacko: "Ik neem jouw kontje als kutje" en hij neemt haar nogmaals uitgebreid anaal. Enzovoort enzovoort...

Bij wijze van afsluiting gaat Nathalie voor ons zitten en spuiten we haar mondje vol met ons zaad. Eerst Blacko, dan ik, dan Martijn en als laatste Jack (of misschien heb ik ook hier de volgorde niet goed onthouden. Het is ook zo geil allemaal). Het zaad loopt Nathalie in elk geval over de wangen. Iedereen heeft volop genoten. We kleden ons aan en het feest is voorbij. Nathalie laat weten dat ze dit elke maandag wel zou willen. Dat willen we allemaal wel.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Dromen over buitenseks

Bericht door Benno2 »

Had ik al gezegd dat dit in de EC heeft plaatsgevonden en niet buiten?
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Dromen over buitenseks

Bericht door Plumberjack »

Haha Benno.

Nee dat had je nog niet verteld .

Dacht ook dat ik het gedroomd had , maar na jou mooie verslag
En het kijken naar m'n pik ( waar de tanden van Nathalie nog in staan )
Weet ik dat het echt gebeurd is.

Gr. Jack.
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Dromen over buitenseks

Bericht door Isa »

Mmmmm Benno , wat een heerlijke droom. Met de zomer in aantocht moet dit toch ook een keer buiten kunnen :D En wat schrijf je weer lekker, alsof ik er ook bij ben geweest. Nathalie heeft maar geluk gehad met jullie heerlijke mannen . Thanxxx voor je verhaal , het was op afstandje meegenieten xxxx
GBrick
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Dromen over buitenseks

Bericht door GBrick »

Damn, ik was gistermiddag (eindelijk weer eens) op weg naar de EC maar het mocht niet zo zijn, moest opeens terug naar werk voor een spoedoverleg. Helaas dus deze droom gemist, maar zeer bedankt voor het mooie verslag. Volgende keer hopelijk meer geluk ;-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: van bloemen en 42 gasten