Een nadere kennismaking met Rosalie

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Een nadere kennismaking met Rosalie

Bericht door Benno2 »

Rosalie en ik hebben om 13.30 uur afgesproken in de winkel van EC en gaan samen naar binnen. Buiten ontmoeten we Havalo en ik stel hem aan Rosalie voor. Binnen is het extra donker lijkt het wel. Misschien omdat de tv in de centrale ruimte het niet doet. Ik stel Rosalie voor aan de vaste ploeg. CBR Motorstel en Stelbuitenseks zijn er en nog een flink aantal mannen. Zoveel, dat we terug moeten om tassen de halen, want de kluisjes zijn vol. We kleden ons uit. Rosalie houd nog even een BH en slipje aan, ik ga meteen helemaal naakt.

Vrijwel meteen beginnen we elkaar te kussen en te betasten. Rosalie staat tegen de rand van het grote bed en ik duw haar achterover op het matras, trek haar slipje wat opzij en begon haar te beffen. Daarna doe ik een condoom om en kruip over haar heen. Rosalie trekt haar BH en slipje maar uit. Naast ons ligt C op haar rug, die gebeft wordt door M. Ze schuiven een klein stukje op, zodat ik niet van het bed afval als ik Rosalie begin te neuken. Al snel stijgt de temperatuur. De airco staat niet aan en omdat we flink tekeer gaan wordt het steeds warmer. Naast ons beft M C naar een schoppend hoogtepunt. We weten ons te handhaven op de rand van het bed. Er staan flink wat mannen om heen die Rosalie betasten.

C gaat aan Patricia vragen of de airco aan mag. Als die aanstaat verplaatsen Rosalie en ik ons naar een plekje onder de koude luchtstroom. Ze gaat op haar knieën liggen en ik neem haar op z'n hondjes. Verschillende mannen staan er omheen en betasten Rosalie's benen en borsten. Een best irritante man probeert de hele tijd aan haar kutje te zitten, terwijl ik daar al met mijn pik in zit en haar zelf ook al met mijn vingers stimuleer. Ik vraag Rosalie op haar rug te gaan liggen, zodat ik haar kan likken. Met twee vingers in haar kutje en mijn tong op haar clitje ga ik door totdat ze klaarkomt. Dan steek ik mijn pik weer in haar en neuk haar verder.

Ondanks de airco wordt het op een gegeven moment zo warm dat we liggen te glibberen op het bed. Rosalie heeft zich van tevoren ingesmeerd met babylotion want ervoor zorgt dat ze heel zacht aanvoelt, maar ook extra "slippery when wet". We besluiten daarom te gaan douchen.

In de douche spoelen we het zweet van onze lichamen, maar gaan ondertussen gewoon verder met spelen. Rosalie gaat op haar knieën voor me zitten en begint me te pijpen. C of M (weet niet wie) doet het licht aan in de doucheruimte, waardoor we vol in het licht zichtbaar zijn voor alle aanwezigen. Dat is me een beetje teveel van het goede, dus druk ik buiten de deur op de knop om het luik te laten zakken en doe ik het licht weer uit. Maar ja de knop zit buiten, dus doen ze m weer omhoog... en dan weer naar beneden. Halverwege blijft ie staan. We trekken ons er maar niets meer van aan en gaan gewoon verder waar we mee bezig zijn. Dat is namelijk zo lekker. Rosalie pijpt me heerlijk. Ik ben nog niet klaargekomen en voel nu dat dat er wel aan zit te komen. Als ze dan ook nog eens heel geil zegt: "Spuit maar in mijn mondje", dan kan ik het niet lang meer houden. Ik kom kreunend klaar in Rosalie's pijpende mondje. Daarna komt ze overeind en terwijl ik haar in mijn linkerarm stevig vasthoud, vinger ik haar met mijn rechterhand tot ze heerlijk klaarkomt.

We zijn vrij lang in de douche geweest en als we terugkomen liggen C en M met wat mannen op bed te spelen. Rosalie gaat even roken. Dan komt GooiseMinnaar binnen. Als Rosalie terug is van het roken, stel ik haar aan Gooise voor. "Dit is mijn broer", zeg ik.
Gooise gaat direct aan de slag met C. Ik heb ook weer zin en Rosalie is ook nog niet verzadigd. Dus gaan we vrolijk verder op het grote bed. C wordt geneukt door Gooise. Ik leg Rosalie zo neer dat zij en C elkaar kunnen aanraken. M wordt ook genomen door een man. Zij ligt met haar hoofd tegen de linkerborst van Rosalie, die inmiddels al weer door mij geneukt wordt. Het is weer eens een grote orgie op het bed.

Dan is het bijna 15 uur en tijd om te vertrekken. Ik douche nog even en kleed me aan. neem afscheid van de aanwezigen en vertrek.
Rosalie, je bent er vorige week vrijdag voor het eerst naar EC geweest. Afgelopen donderdag was je er weer voor een echte EC-vuurdoop. Vandaag hebben we nader kennis gemaakt en we hebben samen genoten. Excuses aan de M en C, dat ik jullie deze keer zo verwaarloosd heb. Dat wordt de eerstvolgende keer weer op de reservebank, ben ik bang.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Een nadere kennismaking met Rosalie

Bericht door cbr motorstel »

Het is weer precies zo geschreven zoals het gegaan is.
Het is je vergeven het is goed dat je Rosalie onder je hoede nam.
Het is een leuke en gezellige meid.
Ook C en ik hebben ons vermaakt er waren genoeg mannen aanwezig.
Het begon allemaal rustig aan eerst een kopje koffie en wat kletsen.
Na een sigaretje gerookt te hebben omgekleed en naar de heterozaal.
Na een minuutje vroeg Martijn of hij mij mocht beffen wat ik natuurlijk niet afsloeg.
We gingen naar het matras en daar werd ik heerlijk gebeft en gevingerd dat ik het niet droog hield.
Martijn ging even naar de kluisjes om een condoom te pakken ik pijpte hem en werd stevig geneukt.
Toen hij klaar kwam moesten we beiden even bij komen van de topsport die wij geleverd hadden.
Eerst maar even een douche gepakt en een droog setje aangedaan en een koffiepauze met een sigaretje.
H en C van stelbuitensex kwamen binnen en we begroeten elkaar eerst even roken en toen kleedde C zich om het was al zolang geleden dat we elkaar gezien hadden dat ik niet van C kon afblijven :lol:
Ik lag haar op het matras en begon haar te beffen ondertussen kwamen ook Benno en Rosalie binnen (zijn belevenis lees je hierboven).
Ik befte C en ik werd heerlijk geneukt tot C heftig klaar kwam en ik haar niet in bedwang kon houden.
Arabian nights was ook aanwezig en was C aan het neuken maar zij kwam eerder dan hij, hij ging tussen ons in liggen en wij pijpte en verwende hem samen.
Toen later Gooise binnen kwam neukte hij C tot ook hij haar niet in bedwang kon houden.
We namen nog even een pauze en toen kwam Gooise bij mij staan ik pakte hem bij zijn lul en begon hem af te trekken hij zei ik wil je neuken ik zei in de sling zo gezegd wij naar de sling waar ik stevig en diep geneukt werd tot Gooise luid klaar kwam.
Toen weer terug naar het grote matras waar ik H van stelbuitensex pijpte tot ook hij klaar kwam, en hij zei M wat doe je nou ( ik deed niets maar jij wel).
Toen onder de douche gestapt en zijn we moe maar heeeeel voldaan naar huis gegaan
Rosalie
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 mei 2017 10:00
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Een nadere kennismaking met Rosalie

Bericht door Rosalie »

Na een ontmoeting vorige week tijdens de stellenavond en een heftige donderdagmiddag (zie mijn vorige verslag), had ik afgelopen zaterdag met Benno afgesproken om eens lekker van elkaar te genieten. Ik was iets te laat en zodra ik aankwam snelden we naar binnen. Daar was het lekker druk en Benno stelde me aan iedereen voor. Lastig al die namen haha... Zodra we onze spullen netje in de tas hadden opgeborgen begonnen we te zoenen en al snel lag ik op het grote matras. Ik heb nog eventjes de borsten van C. verwend, maar wilde Benno! Daar kon C. wel om lachen. Terwijl ik heerlijk werd gelikt voelde ik een aantal handen over mijn lichaam glijden en toen ik mijn ogen open deed zag ik een kring van mannen om mij heen. Zij genoten van deze voorstelling en ik ook! Het duurde niet lang voordat Benno bij mij naar binnen gleed. Iets opschuiven, zodat we niet van het matras afglijden, en daarna in een heerlijk tempo neuken. Ik trok hem naar me toe, ging met mijn handen door zijn haar en met mijn nagels over zijn rug. Zo lekker!

Zoals Benno al schrijft liep de temperatuur aardig op en moesten we even 'afkoelen' onder de douche. Daarna even koffie gedronken en toen fluisterde hij in mijn oor: 'Ik moet rond 15.00 uur weg'. Nou, laten we dan geen tijd verspillen! We verplaatsten ons weer naar het matras, waar ik op mijn rug ging liggen en ik met C. naast me en M. met haar hoofd op mijn borst weer heerlijk werd geneukt. Toen Benno ook nog zijn vingers gebruikte om mijn klitje te stimuleren, voelde ik dat het niet lang ging duren. Ondertussen stuurden sommige toekijkende mannen mijn hand naar hun pik, maar daar had ik even geen zin in. Een andere jongeman nam mijn hand in de zijne en fluisterde: 'Laat je maar gaan'. Ik heb zijn hand volgens mij fijn geknepen terwijl ik hard kreunend klaar kwam. Oef, dat was lekker.

Terwijl Benno afscheid moest nemen, zaten we met zijn allen te kletsen rond het matras. C. en M., wat een leuke vrouwen! Ik heb met jullie gelachen en ook ontzettend van jullie genoten! Terwijl we daar zaten voelde ik de handen van (volgens mij?) Havalo over mijn lichaam glijden en langzaam liet ik me weer zakken op het matras. Eerst zachtjes, maar daarna lekker hard, begon hij mij te verwennen met zijn vingers en het duurde niet lang voordat Hetedonder hem daarbij hielp. Toen ik smachtte naar een harde pik in mijn kutje, schoof Hetedonder een condoom om en begon me heerlijk te neuken, waarna hij zijn plek afstond aan Gooiseminnaar. Voordat hij kwam, ging ik op mijn knieën op het matras zitten en na een korte pijpbeurt spoot hij over mijn borsten. Hmmm... Heerlijk gevoel!

Terwijl CBR Motorstel, Stelbuitenseks en Gooiseminnaar zich klaarmaakte om te gaan, vroeg Hetedonder of ik even een filmpje wou kijken ;) Ik had wel zin in nog meer geiligheid en samen liepen we naar de heterocinema. Het duurde niet lang voordat hij met zijn vinger met mijn kutje ging spelen en ik was alweer kletsnat. Omdat die stoelen toch een beperkend zijn, zei ik dat ik op het bed wou liggen en twee tellen later lag ik op mijn rug terwijl Hetedonder verder ging met waar hij gebleven was en vingerde me weer naar een kreunend hoogtepunt. Hierna pakte hij een condoom, om me te neuken, maar Michel was hem voor. Hij trok me naar de rand van het bed, wat lastiger ging dan op het matras want dit schuift niet zo makkelijk, en stootte diep bij me naar binnen. Met mijn benen in zijn nek begon hij heerlijk diep te stoten en ik voelde hoe zeer hij hiervan genoot. En ik ook. Hij boog zich naar voren om me te zoenen en hmm... die tongpiercing, daar hou ik wel van! Na nog een paar stoten spoot hij het condoom vol terwijl hij nog in mijn kutje zat en Hetedonder nam zijn plek in. Hier had hij eventjes op moeten wachten en vol enthousiasme begon hij me weer te neuken. Toen hij ook nog zijn vingers gebruikte om mijn klitje te stimuleren, duurde het niet lang voordat ik mijn zoveelste heftige orgasme van de middag beleefde. Ik lag er nog even van te trillen op het bed.

En hierna was het voor mij ook mooi geweest! Ik heb een heerlijke middag gehad, ben weer ontzettend verwend, en na een tongzoen van Michel liep ik verzadigd de deur uit. Benno; het was heerlijk! Dat gaan we vaker doen ;) En alle andere mannen: ik heb er weer van genoten!
Havalo
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 dec 2015 15:30
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Vlakbij Amersfoort
Contacteer:

Re: Een nadere kennismaking met Rosalie

Bericht door Havalo »

............
Laatst gewijzigd door Havalo op 20 jan 2021 08:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hetedonder21
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 sep 2016 18:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een nadere kennismaking met Rosalie

Bericht door Hetedonder21 »

Top verslag van een topmiddag
Roos bedankt hoop je nog eens goed te grazen te nemen
Dikke kuss .
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten