Geil feest 21-11

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Me and Mike
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jul 2017 22:47
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Geil feest 21-11

Bericht door Me and Mike »

Wat een heerlijke (mid)dag was het weer in de EC. Tot het laatste moment was onzeker of we erbij konden zijn, maar om 10 uur wisten we dat het ging lukken, lekker! Snel Jack een berichtje gestuurd. Hij regelt het altijd zo goed en toen we aankwamen was er inderdaad een kluis geregeld voor ons. Wanneer we binnenkomen is het al erg druk met mannen, maar geen enkele vrouw te bekennen. Al snel zie ik Jack staan en vraag hem waar al de vrouwen zijn. Kort hierna legt hij een collar op het bed, voor Linda zegt hij tegen Mike. Helaas voor hem hoor ik dat en stel voor hem aan de ketting te leggen, maar daar wil hij toch niets van weten.
Wanneer we omgekleed zijn komt Elke binnen, in een rood setje met visgraad motief. Haar tepels steken hier tussendoor, eronder heeft ze niets aan. Het blijkt dat ze met alleen een jas erover over straat moest van Jack, dat was de opdracht die ze keurig heeft volbracht! Chapeau in deze kou...
In het toilet mag ze aan de ketting en al snel staat ze aan het rek. Dan blijkt er nog een vrouw binnengekomen te zijn en al snel worden de twee vrouwen naar Elke gedirigeerd om haar eens lekker op te geilen. Met mijn handen streel ik haar borsten, kus haar tepels, buit erin, terwijl ik met mijn andere hand langs haar lipjes glij en een vinger naar binnen laat glijden. De andere vrouw neemt het over en laat haar genieten, kronkelen aan het rek terwijl ik haar bovenlichaam streel en kus.
Dan stelt Mike voor dat ik op het bed ga liggen en stelt voor dat Benno me gaat likken. Ik ga liggen en al snel vinden Benno’s vingers mijn kutje. Wanneer ik mijn ogen dichtdoe voel ik overal handen, aan mijn borsten, buik. Ik kijk om me heen en zie een aantal mannen om me heen zitten, ik pak er twee vast en trek ze terwijl ik zelf geniet. Al snel vraag ik of Benno me wil neuken, en hij schuift een condoom om en word ik heerlijk geneukt. Na een korte time-out zie ik een jongeman naast het bed staan die me al eerder opgevallen is. Hij heeft de boxer half aan en staat wat terughoudend te kijken. Ik geef aan dat hij wel aan me mag zitten en al snel is zijn boxer uit en trek ik hem. Hij heeft een heerlijk grote pik, echt een die ik wil voelen. Ik vraag hem of hij wil neuken, en dat wil hij wel. Hij schuift een condoom om, en glijdt bij me naar binnen, wow, wat is hij groot en hard! Hij neukt me heerlijk, ik voel hem heerlijk door me heen schuiven, soms wat dieper, soms wat minder diep. Hij vult me helemaal. Zalig! Wanneer hij klaargekomen is kijk ik even wat rond. Overal is wat gaande, de een ligt in de gynaecologenstoel, er liggen er twee op het matras in de HC. Buurman en Juicy zijn ook binnengekomen, leuk even kennis te maken! Buurman kennen we al wel, Juicy nog niet. Leuke meid, klein maar fijn, heel erg aardig ook.
Mike laat me even heerlijk squirten met zijn fantastische vingers. Hij weet dat altijd zo haarfijn te vinden, dat plekje!
Na weer een korte pauze leun ik even tegen Mike aan. Buurman en Juicy hebben ook even pauze. Ik vraag haar of ze van vrouwen houdt, ik dacht dat gelezen te hebben in een verslag van Benno. Ja hoor, dat vind ze niet vervelend. Ik ook? Nou...wat ontdekkend is mijn antwoord. Met de armen van onze mannen om ons heen leunen we wat naar voren en kussen we elkaar, dwalen we met de handen over elkaars lichamen. Dan stelt Juicy voor dat ik op het bed ga liggen, spannend! Ik ga liggen en zie een grote kring mannen om ons heen staan. Onze twee partners vooraan, ze hebben het beste uitzicht, pffffieuww...dat gaan ze leuk vinden. Juicy glijdt met haar mooie lichaam over me heen, kust me, we voelen aan elkaar. Dan stel ik voor dat ze omdraait en met haar kutje boven mijn gezicht komt zitten. Ze vind het een goed plan en draait om. Voor het eerst in mijn leven steek ik mijn tong uit en lik ik een kutje, ze is mooi, strak, schoon. Ik lik haar klitje, terwijl mijn vingers een voor een in haar glijden. Ik vinger haar terwijl zij mij likt en vingert. Vooral het besef dat de mannen dit absoluut geil vinden om te zien maakt me nog geiler. Ik vraag Mike of hij soms zin heeft om Juicy te neuken. Ja, dat wil hij wel...ik vraag Juicy of dat mag in dit standje, en dat vindt ze goed. Terwijl ik haar lipjes spreid, ik haar kutje zie schuift Mike boven mijn neus zijn harde pik in haar kutje. OMG, wat een mooi gezicht! Ik lig op 4 cm afstand en zie alles boven mijn neus gebeuren. Ik lik zijn ballen, lik haar klitje, terwijl ik ondertussen geneukt wordt door Buurman. Oeff....
In de geile modus waarin we zitten gaat het er heftiger aan toe, Mike draait Juicy op haar rug en neukt zich klaar, ik wordt geneukt door Buurman en we gaan zo even door. Naast me zie ik hoe Juicy spuitend klaargevingerd wordt door Mike, ik voel het vocht rondvliegen.
Na een hele korte break laat Mike me nog heerlijk squirten en vraagt me of ik zijn hand wil. Inmiddels wil ik klaarkomen, ik ben geil, heb echt genoten, maar wil het nu voelen tot in mijn tenen. Hij gebruikt wat olie, en langzaam verdwijnen zijn vingers 1 voor 1 in mijn kutje, tot ik voel hoe zijn hele hand erin verdwijnt. Hij neukt me heerlijk, ik kijk hem aan, val terug, en voel hoe mijn orgasme zich opbouwt. Dan ontploft het in mijn buik, in mijn kutje, met mijn vinger op mijn klitje. Ik kom heel diep klaar, maar zie de tijd, moet haasten, knal overeind, van het bed af en ren de douche in. Daar suizen mijn oren nog na van het orgasme terwijl we samen douchen en nagenieten. We zeggen snel iedereen gedag, bedanken Jack voor zijn uitstekende organisatie en rennen dan snel naar de parkeergarage, back to normal life. We hebben super genoten, alle mannen (vooral Benno, Buurman, Jack, Jongeman waarvan ik de naam niet weet) bedankt! Man met baard, volgende keer...;-)
Juicy, leuke meid, Thanx!!

We zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen, vinden het leuk reacties te lezen, ook als je dit nog nooit eerder gedaan hebt, reageer gerust! Met elkaar maken we het verhaal compleet ;-)
casanova22
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2012 09:30
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Geil feest 21-11

Bericht door casanova22 »

Hi Linda en Mike,

Super geil verslag en wat een ochtend/middag zeg, geweldig! Super om te horen dat jullie (ook) zo genoten hebben!
Ik ben de jongeman uit je verhaal.. dacht dat je even wilde bijkomen dus benaderde je op een rustige manier, maar daarna was de boxer snel uit haha ;-) Wat ben je lekker zeg! Ook het schouwspel met Juicy was heerlijk om te zien.. prachtig hoe jullie in elkaar verstrengeld raakte. Lijkt me leuk jullie nog eens te treffen!

Uiteraard ook een bedankje naar Jack voor de uitnodiging, geweldige dag gehad!

Liefs,
Rick
Jonge jongen met sportief lichaam en lekker groot geschapen staat open voor leuke avonturen.
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: Geil feest 21-11

Bericht door xsjuicyxs »

Over deze dag kan ik alleen maar heel kort en krachtig zijn: wat geil en hot. Pikken in overvloed, maar nooit teveel. Handen overal, tongen overal langs en in en heel veel lekker juicy geil vocht.

Lieve Linda, wat vond ik het geil om met je te spelen, je te voelen, je te likken. Wat een heerlijke tong op mijn klitje, perfect. En dan jouw Mike, zijn pik, vlak boven jouw hoofd terwijl hij mij geil neukt en ik zie hoe Buurman jou lekker neemt.

Jack bedankt voor alle geile mensen die erbij waren en Elke's tong op mijn klitje op het grote bed.

Alle mannen, Martijn, Benno, Mike, natuurlijk mijn eigen lekkerste Buurman en alle anderen; jullie hebben me heerlijk geneukt, ik heb heerlijke pikken in mijn mondje gehad en ik heb genoten van deze geile middag.

Mmjammie.. Dit smaakt nog steeds naar meer. Overigens leer ik de EC steeds beter kennen. Zo weet ik sinds vandaag dat de linkerdeur in de toiletruimte in ieder geval níet naar het toilet leidt hahaha...

Tot een volgende geile keer allen xx
Frank198cm
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2009 07:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Geil feest 21-11

Bericht door Frank198cm »

Ik had van Jack een mail ontvangen dat ik welkom ben op zijn feestje. Ik kom regelmatig in Amersfoort en Hilversum en heb al aardig wat mogen beleven. Maar vanmiddag staat toch wel bovenaan.
4 prachtige vrouwen, alle 4 bloedgeil.
Ik was al om 11.00 uur binnen en was niet de enige. Het was al gelijk lekker druk, 1 voor 1 kwamen de dames binnen. Het leek wel een Sinterklaasavond , zoveel mooie cadeaus......
Ook hoorde ik allemaal bekende namen van mannen waarover ik veel gelezen heb. Leuk om ze eens in aktie te zien. Wat mij opviel is dat alles zo goed verloopt op zo’n middag. Geen geduw, overigens wel getrek, geen ruzie en iedereen gunt elkaar de ruimte en het lekkers.
Zonder de andere dames te kort te doen, maar Juicy wat een prachtige verschijning ben jij!
Iedereen bedankt voor deze middag en ik hoop tot snel.
Gebruikersavatar
ron10001
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 aug 2009 21:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Geil feest 21-11

Bericht door ron10001 »

Wat een supergeil feestje had Jack weer georganiseerd :D
Op straat zag ik Elke al lopen ze deed haar jas open en haar vriend maakte op straat een foto , onder haar jas had ze bijna niets aan alleen een rood netje, heerlijk geil gezicht hoor.
Binnengekomen was het al druk met mannen en dat om 11.15 uur al, linda was ook al aan het omkleden en ik zag al veel bekenden waaronder Benno die ook net binnen kwam lopen.
Al snel werd Elke door linda en een andere dame onderhanden genomen en aansluitend door Benno en Martijn dit was het startsein voor heel veel geiligheid.
Elke werd elke keer naar een ander punt in de cinema meegenomen, ik heb haar lekker geneukt in de sling en later in de cinemastoel in haar mondje gespoten zij genoot ervan en wilde nog meer.
Op het bed in de cinema lag ook een mooie blonde dame, heerlijk nat en ze genoot ervan toen een gast met heeeel veel geluid klaarkwam toe hij haar doggy neukte.
Buurman (de leukste :) )kwam binnen met Juicy wat een pracht dame toen ze opgewarmd was heb ik haar lekker doggy kunnen neuken en ja ze is erg juicy heerlijk, ik heb haar meerdere keren zien spuiten en toen ze samen met linda ging stoeien was dat ook heerlijk om naar te kijken.
er is vast nog veel meer gebeurd maar ik kan niet alles opschrijven, in ieder geval Jack bedankt weer voor het regelen van dit feestje en tot .....
:roll:
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geil feest 21-11

Bericht door Benno2 »

Plumberjack heeft weer eens een top feest georganiseerd!
Elke had een lijstje met wensen en daarvoor waren mannen nodig. Veel mannen, want ze wilde veelvuldig en op allerlei manieren worden gebruikt.

Ze zal dinsdag naar de EC komen in een rood sexy doorkijk jurkje met eronder geile hoge bijpassende rode laarzen, schrijft ze vooraf.
  • "Mijn tepels en borsten zijn heel erg goed zichtbaar in dit netjurkje en geeft mij een super geil gevoel van bijna naakt zijn op mijn weg naar de EC. Erover heen draag ik voor buiten alleen een lange jas, zodat ik niet bijna naakt over straat loop. Als ik mij bij de EC balie meld hoop ik dat er voor mij een sleuteltje voor een kluisje klaar ligt. Net voordat ik de deur van de ruimte binnen stap krijg ik een blinddoek om die ik zelf heb meegebracht, zodat ik niet weet wie en hoeveel mensen er binnen zijn, dat maakt het voor mij extra spannend. Als ik binnen stap heb ik ook al twee handboeien om mijn polsen en zo kom ik naar de grote ruimte".
Als ze binnenkomt zijn er al een man of twintig. Ook Linda en Mike zijn er en Eva en haar partner.
Elke word gelijk met de handboeien vastgezet aan het kruis in de grote ruimte en Jack vraagt Eva en Linda of ze Elke willen strelen, zoenen en overal betasten. Het is duidelijk te zien dat Elke ervan geniet. Na een tijdje zegt Jack tegen Martijn en mij dat we het over kunnen nemen. Zonder iets te zeggen nemen wij de plaats van de dames in en betasten Elke overal. Aangezien Elke heeft aangegeven dat ze overal en in iedere positie geneukt wil worden, maak ik van de gelegenheid gebruik om haar staand aan het rek te penetreren.
Ze heeft het zelf gevraagd:
  • "Als de vrouwen klaar zijn met het spelen met mij en ik sta vastgebonden aan het kruis, de eerste man tilt mijn benen op en neukt mij hard in mijn kutje aan het kruis. Mijn handen zijn nog steeds vastgebonden, dus hij kan lekker zijn gang gaan en ik kan het alleen maar ondergaan."
Check en check.

Beste een vermoeiend standje overigens, dus ik geef mijn beurt door aan Martijn, die een betere conditie heeft dan ik.
Mike vraagt me of ik misschien zin heb om Linda;s kutje te likken. En of ik daar zin in heb. Te midden van de grote menigte mannen kruip ik tussen de benen van lekkere Linda en lik haar uitgebreid.
Daarna ga ik met Jack en een paar mannen mee naar de darkroom voor de volgende wens van Elke:
  • "Ik word in de sling gelegd, de handboeien vast geklikt aan de kettingen van de sling en ik word stevig doorgeneukt in mijn kutje en tegelijkertijd neukt een andere man mijn mondje."
Lex gaat eerst, maar de sling hangt wat te laag voor hem. Ik merk dat als ik wijdbeens ga staan, ik er prima bij kan. Dus neuk ik er flink op los. Check.

Terug bij het grote bed, vraagt Linda of ik haar misschien wil neuken. En of ik dat wil. Ik neuk haar tot ik volledig oververhit even moet pauzeren. Ze heeft in allebei haar handen een pik en vraagt Cassanova22 of hij het wil overnemen.
Er zijn in de tussentijd nog veel extra mannen binnengekomen en het aantal zit nu op iets van 30. Verrast ben ik als Leukstebuurman en xsjuicyxs binnenkomen. De laatste keer dat ik ze zag was... afgelopen donderdag en ik had niet verwacht dat we elkaar zo snel zouden weerzien. Binnen de kortste keren is ze echter omringd door een heleboel mannen en kom ik er niet meer bij.

Elke heeft nog meer wensen:
  • de gynecologenstoel
    een dp
    op de bank
    in de heterozaal
    tegen de muur
Verder wil ze in al haar gaatjes genomen worden, veel en vaak en ze wil dat mannen in haar mond klaarkomen.
Voor zover ik heb kunnen nagaan wordt aan al deze wensen voldaan. Er zijn genoeg mannen.
Ook Eva heeft de tijd van haar leven. Ik heb haar deze keer niet geneukt, maar ieder keer als ik haar zie is er een groepje mannen met haar bezig.

Eindelijk krijg ik de kans om met Juicy te spelen. Ik zoen haar intens en dan begint ze me te pijpen, terwijl Martijn haar neukt. Ze kruipt op het grote bed en ik kom tussen haar benen. Jack zit geknield bij haar hoofd en terwijl Juicy hem pijpt neuk ik haar lekker lang. Op een gegeven moment is Jack weg en komt hij terug met Elke. Die heeft namelijk nog een wens:
  • "Ik heb nog steeds mijn blindoek voor en ik word meegenomen naar een vrouw die ergens in de EC geneukt wordt. Het liefst in de sling of in de gynecologen stoel. Ik word tussen haar benen geduwt en ik krijg de opdracht om haar kutje te likken. Met lange halen lik ik eerst haar kutje en daarbij steek ik mijn tong een paar keer zo diep mogelijk in haar kutje. Ook probeer ik haar zo te vingeren dat ze klaar komt. Als ik zo bezig ben met haar word ik op een gegeven moment van achteren geneukt."
Jack vraagt mij om plaats te maken, waar ik helemaal geen zin in heb, want ik wil eindeloos doorgaan met Juicy neuken. Maar helaas, het moet voor de volgende... check. Dus ik ga achter Elke staan en neuk haar van achteren terwijl ze bezig is Juicy te likken.

Ik heb bijna geen tijd meer, maar besluit nog een punt van Elke's lijstje af te werken:
  • "Ik word op een bioscoopstoel gezet en een man komt voor mij staan en neukt mijn mondje net zo lang dat hij mijn mondje vol spuit. Ik zal hem ook zo geil mogelijk pijpen om hem lekker snel klaar te laten komen.·"

In de heterozaal pijpt Elke mij en ik spuit in haar mondje.
Check.

Snel douchen en afscheid nemen van alle heerlijke meiden en van de heren. Snel weer aan het werk.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 304
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Geil feest 21-11

Bericht door arnhemse teaser »

Dat was een mooie en geile middag.
Dank aan de organisatie, de gezeligge mannen en vooral de leuke dames.
Alle hoeken van de cinema werden heerlijk gebruikt. Ik houd het in deze beschrijving maar even bij mijn eigen belevenis.... :)
En niet over al get geils waarvan ik heerlijk heb mogen genieten.
Een erg geil stukje heb je geschreven Linda, heerlijk om te lezen.
Net zo heerlijk als dat je aan mijn pik hebt getrokken en gekneed op het grote matras, terwijl je heerlijk lag te genieten.
Je hand ging uitermate heerlijk heen en weer over mijn pik dat ik je moest vragen om te stoppen.
Elke die geblinddoekt en met halsband om op de bank werd gezet zodat ik haar heerlijk van achter on beide gaatjes kon nemen.
Juice was super lekker bezig, ze genoot er heerlijk van. Mijn ballen werden heerlijk door haar gekneed en van haar warme mond voorzien.
Net als Eva. Ze heeft uiteindelijk naast de gyneacologen stoel een heerlijke zaaddouche gekregen waarbij ze er geen druppel in liet zitten en nog heerlijk nazoog met volle kracht.

Dames en plumberjack, genieten was hoog, de dank groot.
Sem.
Gebruikersavatar
Pablo2
Berichten: 32
Lid geworden op: 26 mar 2012 09:53
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geil feest 21-11

Bericht door Pablo2 »

Oefff, wel wat gemist :o Doe volgende keer graag weer mee!
Geile Good looking Gentleman, slank en strak 1.80m, 70 kg, geniet van vrouwelijk genot
Dave is oke
Berichten: 204
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Geil feest 21-11

Bericht door Dave is oke »

Beste Erotica gangers,

Ik was ook uitgenodigd door plumberjack.

Dit was een middag om nooit te vergeten. Wat heb ipk een geile middag gehad.

Het spel vooraf van de dames was prachtig om te zien.

Benno en Sem jullie hebben heerlijke verslagen geschreven, heb ik niets om aan te vullen.....

Voordat Eva de sperma douche kreeg bij de gynaecoloogstoel heb ik je langdurig heerlijk mogen neuken, die geile blik van vergeet ik niet meer, wat een passie. Heerlijk.....

Het moment waar Sem o.a. ook bij was, was echt geil. Jouw lekker onderspuiten, het napijpen en jezelf klaarvingeren.
Eva, jullie zijn een aardig en lief geil stel...

Geiler kan het niet worden, geile kan ik het niet omschrijven.

Kortom de middag was perfecto.

Hoop jullie allemaal weer te ontmoeten bij het volgende feestje....

Groeten Dave
Gebruikersavatar
Yver
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 sep 2015 19:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Geil feest 21-11

Bericht door Yver »

Wat een heerlijk verhaal om te lezen. Dit lijkt ons ook wel wat.
Misschien dat het er toch eens van moet komen :D

Xxx
Eveline en Patrick
Laatst gewijzigd door Yver op 30 nov 2017 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast