Lunchpauze met lekkere Juicy
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Lunchpauze met lekkere Juicy
Donderdagochtend, ik was al van plan te gaan, even lekker een naakte pauze inlassen. Op het forum verscheen een bericht van buurman dat Juicy hem een solo voorstelling zou gaan geven in de bios ruimte. Nou solo dat werd het inderdaad ....niet. Ik kwam vrijwel tegelijk met juicy en Buurman aan we we kleedden ons uit bij de lockers. Benno stond al naakt klaar bij het grote bed. Eenmaal in de bioscoop ruimte begon Juicy te spelen met zichzelf op het kleine bed, recht voor het scherm.....geen klachten van de kijkers naar de film. Al snel waren Buurman en Benno aan de slag. Eenmaal op haar rug werd Benno nogmaals uitgelegd door Buurman hoe je Juicy kan laten squirten...maar vraag me af of het hem nou eindelijk is gelukt of toch niet
. Juicy heeft me uiteindelijk heerlijk klaargepijpt waarvoor dank. Zo kwam er weer een einde aan een sappige smakelijke lunch.

-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Lunchpauze met lekkere Juicy
Nog net voor het einde ben ik binnengekomen.
Nadat ik bij binnenkomst, even spiekte in de hetero ruimte, Heb ik me snel mezelf uitgekleed.
Dit omdat ik daar op het bed een prachtige sensuele dame zag liggen.
Dus haast maken om van dit prachtige schouwspel te genieten.
Benno had ( alweer) geluk, hij zat diep in juicy te genieten van haar prachtig lijf.
Wat een verschijning, Juicy ligt op haar rug Benny tussen haar benen.
Uiteraard maar geholpen om Juicy’s been hoog te houden en lekker over het tengere verrukkelijke lijf heen te masseren.
Juicy was een andere man oraal aan het verwennen.
Ondertussen had Benno zijn kruit verschoten en richte hij zich, op zijn opleiding.
Het bevredigen van een dame door de G spot te masseren.
Ook dit keer moet ik zeggen heeft hij het weer goed geprobeerd, alleen moet ik zeggen dat buurman het over moest nemen.
En ja hoor binnen 1 minuut? Is Juicy spuitend klaargekomen.
Juicy, je bent een prachtige dame helaas moest je snel weg na je spuitend klaarkomen.
Ik had je graag verwent.
Tot hopelijk binnenkort dan hoop ik ook in opleiding bij je te komen.
Nadat ik bij binnenkomst, even spiekte in de hetero ruimte, Heb ik me snel mezelf uitgekleed.
Dit omdat ik daar op het bed een prachtige sensuele dame zag liggen.
Dus haast maken om van dit prachtige schouwspel te genieten.
Benno had ( alweer) geluk, hij zat diep in juicy te genieten van haar prachtig lijf.
Wat een verschijning, Juicy ligt op haar rug Benny tussen haar benen.
Uiteraard maar geholpen om Juicy’s been hoog te houden en lekker over het tengere verrukkelijke lijf heen te masseren.
Juicy was een andere man oraal aan het verwennen.
Ondertussen had Benno zijn kruit verschoten en richte hij zich, op zijn opleiding.
Het bevredigen van een dame door de G spot te masseren.
Ook dit keer moet ik zeggen heeft hij het weer goed geprobeerd, alleen moet ik zeggen dat buurman het over moest nemen.
En ja hoor binnen 1 minuut? Is Juicy spuitend klaargekomen.
Juicy, je bent een prachtige dame helaas moest je snel weg na je spuitend klaarkomen.
Ik had je graag verwent.
Tot hopelijk binnenkort dan hoop ik ook in opleiding bij je te komen.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Lunchpauze met lekkere Juicy
Hey mannen.. wat leuk was het!! En super om te lezen dit! Xx
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten