GEILE GASTEN UIT BELGIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GEILE GASTEN UIT BELGIE

Bericht door Benno2 »

Onlangs kreeg ik een berichtje van een stel uit België, Kinkythoughts. Ze hadden gelezen dat er bij ons nogal eens geile feestjes zijn op zaterdagmiddag. Vandaag zouden ze in de buurt zijn en ze wilde wel eens komen kijken. En of er nog andere stellen zouden zijn, want zij vindt het lekker om door meerdere mannen te worden verwend en hij mag graag met een andere dame aan de gang. Dat lijkt hen erg geil. Dus ik stuur wat mailtjes rond om een leuk gezelschap samen te stellen. Stelbuitenseks willen wel komen en E zegt: "Count me in".
Om 13.00 uur zijn we er. Behalve E zijn er al wat vaste zaterdagmiddagbezoekers en nog een paar die ik niet ken. Het stel heeft gezegd ook tegen 13.00 uur te komen, maar ze zijn er nog niet. Wel zit er een ander stel dat ik niet ken in de heterocinema. Ik vraag of zij het zijn, maar nee dus.

Gelukkig hoeven we niet te wachten, want we kunnen ons prima vermaken. E en ik gaan meteen aan de slag, geassisteerd door Geilneef. E pijpt mij terwijl Geilneef haar begint te vingeren en vervolgens te neuken. Dan draaien we de rollen om en wordt hij gepijpt, terwijl ik haar neuk. Later ligt E op haar rug met haar hoofd over de rand van het bed. Geilneef is haar aan het likken en ik sta aan het hoofdeinde met mijn pik in E's mond. Dan komen C en H binnen. Even gezellig begroeten en een babbeltje. Daarna gaan ze roken. E vraagt mij mee naar de sling. In de darkroom blijkt het stel dat eerder in de heterocinema zat bezig met een paar mannen. Ik leg E in de sling en begin haar stevig te neuken, terwijl E wat pikken verslindt die naast de sling verschijnen. Af en toe raak ik bijna buiten adem van de inspanning, maar dan ga ik even beffen om bij te komen en daarna weer door.

Later zijn we bij het grote bed wat aan het bijkomen als daar enigszins verlaat toch nog het Belgische stel binnenkomt. "We zijn maar vast begonnen", zeg ik als ik ze begroet. Ze gaan zich omkleden. In de tussentijd neuk ik E nog eens op z'n hondjes, terwijl C uitgebreid wordt gebeft. De gasten uit België zien hierdoor meteen dat het er hier serieus aan toegaat. Ze heten Sunray en Maarten. Als ze zich hebben omgekleed, stel ik voor ze even rond te leiden langs de verschillende ruimtes. Daarna gaan ze in de heterocinema even een filmpje kijken en acclimatiseren. Ik voeg me nog even bij de orgie op het grote bed en neuk nog even mee (NB het komt er helaas niet van om de lekkere C te neuken. Net als ik dat wil doen komt ze zojuist schoppend klaar van iemand die haar beft. Volgende keer weer lekker met je bezig, hoop ik, lieve C).

Dan maar eens bij onze zuiderburen kijken. Maarten en Sunray zitten knus naar een film te kijken op de eerste rij. Maarten heeft slechts een onderbroek aan. Sunray een zeer kort strak glad jurkje met niets eronder. He is zo kort (of ze heeft het er ongeluk expres een beetje opgeschoven, dat haar kutje er onder zichtbaar is. Ik vraag of ik aan haar mag komen en dat mag. Ik streel haar benen en voel haar borsten onder het jurkje. Dat trek ik vervolgens wat omhoog om aan haar tepels te kunnen sabbelen. Ik voel dat haar kutje al lekker nat is. Dus kniel ik op de grond voor de bioscoopstoel en begin haar te likken. Sunray zakt steeds verder onderuit in de stoel zodat ik er goed bij kan. Terwijl ik haar clitje lik steek ik eerst 1 en daarna 2 vingers in haar steeds natter wordende kutje. Aan haar reacties te voelen vind ze het heerlijk. Andere mannen hebben zich inmiddels over de bovenkant ontfermd. Ze wordt gestreeld en heeft de pik van Geilneef in haar mond, zie ik als ik omhoog kijk. Ook merk ik dat de andere bezoekers zich inmiddels in de heterocinema hebben verzameld. Ik hoor C en E kletsen en voel 1 van hen aan mijn zak kriebelen, maar ik ga vastberaden verder met het beffen van dit heerlijke Belse kutje. Als ze klaarkomt voel ik haar kutje samenknijpen rond mijn vingers.

Sunray gaat daarna staand, voorovergebogen Maarten pijpen. Haar kontje steekt daarbij verleidelijk achteruit, dus vraag ik netjes of ik haar mag neuken. Ik glijd erin als een warm mes in de boter. Om ervoor te zorgen dat zij niet omvalt, hou ik haar stevig vast terwijl ik woest begin te stoten. Van al het neuken en van het lekkere beffen ben ik zo geil geworden, dat ik eerder dan ik van plan was klaarkom, terwijl ik me stevig aan haar heupen vastklamp, dit keer om zelf niet om te vallen. Wow, dat was lekker!
"Was het het wachten waard?", vraagt ze. "Nou en of!", zeg ik.

Als ik me heb aangekleed kom ik iedereen gedag zeggen in de heterocinema. Het bed daar is maar vrij klein, misschien maar een kwart van het grote bed in de algemene ruimte, maar toch zijn er drie dames en een flink aantal heren op en rond het bed bezig. E is de Belgische pik van Maarten aan het pijpen, terwijl zij van achter geneukt wordt. Ook Sunray wordt geneukt. "Dit hebben wij in België niet", zegt ze. Nee, daarvoor moet je bij ons in EC zijn ;)
Kom vooral een keer terug!
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gerrit Willem
Berichten: 481
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile gasten uit België

Bericht door Gerrit Willem »

Als ambassadeur van de EC heb je weer goed werk geleverd Benno!
Gebruikersavatar
Kabloemba
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 apr 2014 20:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Geile gasten uit België

Bericht door Kabloemba »

Geweldig leuk verslag weer Benno. Daar heb ik niks aan toe te voegen. Excuses dat ik in de weg lag op het moment dat je jezelf blijkbaar even met C wilde vermaken :D
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile gasten uit België

Bericht door Benno2 »

@ Kabloemba: Welnee joh! Dat kwam gewoon zo uit.

@Gerrit Willem: Ambassadeur van de EC, dat klinkt eigenlijk best goed :D
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Kinky-H
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 mar 2015 09:52
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Geile gasten uit België

Bericht door Kinky-H »

HaHaHa ambassadeur. nou van mij mag het!
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile gasten uit België

Bericht door Benno2 »

Misschien dat iemand kan vertellen hoe het verder ging gistermiddag?
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Geilneef
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jul 2013 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Geile gasten uit België

Bericht door Geilneef »

Van de week had ik een paar keer contact gehad met E, om weer eens af te spreken. Ze was ook al een tijdje niet meer in de EC geweest en had zin in een paar heerlijk geile uurtjes. Na wat heen en weer mailen kwamen we uit op Zaterdag. Stelbuitensex zou ook komen, dus dat stond er goed voor. E liet me weten dat ze met Benno had afgesproken, maar dat ze er graag een mannetje extra bij wilde.

Ik was op tijd, toen ik binnenkwam zaten er alleen een paar mannen met zichzelf te spelen. Even later kwam E binnen. Nadat ze een btje was opgewarmd van de kou buiten kleedde ze zich om in een spannend jurkje waar haar borsten en tepels heerlijk door naar buiten staken en waaronder haar lekkere bolle kont goed te zien was. Benno was ook gearriveerd, en snel uitgekleed. Ik was al uitgekleed en had met mijn handdoekje op het grote bed plaaatsgenomen. E is enorm gek op pikken en begon Benno, op haar knieen zittend op het grote bed te pijpen. Ik zat achter E, pakte eerst haar lekkere kont beet en begon toen haar kutje te vingeren, ze was al zeiknat en kreunde van genot. Nadat ik een tijdje met een paar vingers lekker diep haar natte kut had verwend wilde ik haar neuken, ik duwde mijn harde lul diep in haar en begon lekker hard te stoten, terwijl ik E stevig bij haar schouders vasthield, zodat ze niet teveel schokte en door kon gaan met Benno te pijpen. Ik reed heerlijk tegen E's grote geile billen en voelde haar natte kut heerlijk strak om mijn lul. Zo gingen we een tijdje door, maar ik wilde nog niet klaarkomen. Ik ruilde van plek met Benno en liet me lekker pijpen door E. Dat doet ze heerlijk deepthroat... mmmm.

Inmiddels was Stelbuitensex binnengekomen. C ziet er ook altijd heerlijk geil uit, met haar strakke lijf en leuke tietjes, dat was weer snel duidelijk nadat ze zich had omgekleed in een geil oufitje.
Benno vertelde dat hij contact had gehad met een Belgisch stel, net op het moment dat hij hardop twijfelde of ze nog zouden komen stapten ze binnen.
Een sympathiek stel, ze wilden eens zien of er in NL ook leuke sexcinema's zijn waar je casual sex met andere stellen kunt hebben :-).
Benno heeft ze als een ware EC ambassadeur rondgeleid en uitleg gegeven. De dame (D noem ik haar maar even) ziet er een btje jongensachtig en tegelijk heel vrouwelijk uit, leuk koppie, lange benen, lekker lijf, lijkt een btje verlegen, maar blijkt al heel snel retegeil. D kleedde zich om in een geil jurkje/topje waaronder haar lange benen, kutje en kontje goed te zien waren en ging met haar partner naar de filmzaal.
Toen we even later gingen kijken zat D met haar hand in zijn onderbroek haar vriend zachtjes af te trekken. Benno ging gehurkt voor haar zitten en vroeg of hij haar aan mocht raken. Ze deed haar benen uit elkaar en zakte onderuit, zodat Benno goed bij haar kutje kon. Hij begon haar te likken en te vingeren, ze kreunde zachtjes en ging verder met haar vriend aftrekken. Ik stond naast haar en begon haar tietjes eerst te masseren en daarna te likken en te sabbelen. Ze draaide haar hoofd mijn kant op, met de gelukzalige blik van een dame die op het punt staat heerlijk klaar te komen, een ontzettend geile aanblik. Ze pakte mijn lul beet en probeerde hem in haar mond te krijgen. Met een btje moeite lukte dat, ik keek in haar grote geile ogen terwijl ze heerlijk op mijn eikel sabbelde.

Intussen waren E en C op het bed in de filmzaal met een flinke kluwen mannen bezig. Er werd gebeft, gepijpt en geneukt, het zag er geweldig geil uit.
D en haar vriend besloten zich ook naar het bed te verplaatsen, het werd daar lekker druk, maar het paste allemaal precies op die 2 m2.
E begon vol overgave de vriend van D te pijpen die het zich heerlijk liet welgevallen. D was intussen staand voor het bed een andere man aan het pijpen.
Haar lange benen en lekkere kontje boden een prachtige aanblik die Benno niet kon weerstaan, dus vroeg hij, beleefd als altijd, of hij haar mocht neuken. Hij stootte lekker hard in haar, aan gekreun van D te horen vond ze het heerlijk. Toen hij even later stopte nam ik het van hem over, ze was nog steeds kletsnat en enorm geil, het was een heerlijk gevoel hoe haar natte kut zich om mijn lul samentrok.

Nadat E de vriend van D had leeggezogen, had ze zin om zich lekker hard te laten neuken in de sling in de darkroom. Benno hielp haar in de sling, enkels in de stijgbeugels, kontje lekker onderuit, kutje open en naar voren geduwd, klaar om lekker hard geneukt te worden. Benno ging voor haar staan en heeft E lang en hard geneukt, terwijl ze steeds 2 pikken in haar handen had en mij nog een tijdje pijpte.

Het Belgische stel was in de filmzaal gebleven. Even later stonden ze bij de lockers, ik dacht dat ze gingen vertrekken, maar dat had ik mis :-). Ik stond achter D en ging voorzichtig tegen haar aan staan, ik duwde mijn -niet meer zo harde- lul tegen haar kontje en pakte met een hand achterlangs haar borstjes beet. Ze liet het zich welgevallen en hing lekker achterover tegen me aan. Ik ging met een hand achterlangs naar haar kutje, dat nog steeds nat was. Met mijn andere hand ging ik voorlangs naar haar kittelaar die ook heerlijk nat en hard was. Zo was ik haar van twee kanten aan het vingeren, met een hand zat ik achterlangs met een paar vingers in haar natte kut, met de andere was ik haar geile kittelaar aan het vingeren. Dat ze het waardeerde werd duidelijk toen ze een knie optilde en op het grote bed legde, zodat haar kutje nog verder openging en ik er nog dieper en met meer vingers in kon. Nadat we zo een tijdje bezig waren vroeg ik of ze me wilde pijpen, op het grote bed. Met enig passen, meten, schuiven en vriendelijk vragen (er waren nog twee stellen bezig) belandden we in standje 69 op het grote bed. D begon me heerlijk te pijpen, terwijl ze haar natte kutje in mijn gezicht duwde. Ik kon precies goed op haar clitje sabbelen, terwijl ik recht in haar natte roze kutje keek en haar billen stevig vasthield en uit elkaar trok. Veel geiler kan het niet worden, als je zo in elkaar verstrengeld ligt en elkaar zo heerlijk geil aan het likken en sabbelen bent... mmmmm. Na afloop vroeg D semi-bezorgd of ik niet verdronken was in haar kutvocht. Nee hoor, dat zal niet gebeuren ook, ik heb mijn zwemdiploma :-).

Inmiddels was het bijna 4 uur, volgens E is de middag dan wel over zijn hoogtepunt.
Om dit zeker te stellen heeft ze mij heerlijk deepthroat gepijpt, de geile slierten hingen uit haar mond toen ze een paar keer naar adem hapte nadat ik haar mondje volgespoten had.

Het was weer een fantastische Zaterdag in de EC, nu ik dit opschrijf zit ik weer na te genieten... mmmm.
Iedereen bedankt en hopelijk tot snel weer!
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile gasten uit België

Bericht door Benno2 »

dank voor de aanvulling Geilneef.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 20 mar 2018 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
kinkythoughts1717
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2018 19:15
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geile gasten uit België

Bericht door kinkythoughts1717 »

Een weekendje Nederland... dan gaan we op zoek naar avontuur... sex, anoniem, spannend, lekker geil. Via het web bij dit forum uitgekomen... De verhalen van Benno laten niks aan de verbeelding over, of beter geven de verbeelding een geweldige boost. We nemen contact met Benno om te horen of er zaterdag actie op de planning staat. Hij is zeer overtuigend en we spreken uiteindelijk af...
De rit duurt een tweetal uur en haar lichaam staat al helemaal onder spanning. De verhalen van Benno spelen zich in haar hoofd af. Hij is vooral benieuwd en vraagt zich af of er ook beschikbare dames zullen aanwezig zijn...

Wat later dan voorzien komen we aan en Benno komt ons tegemoet. Hij past in het plaatje dat zij in haar hoofd bij de verhalen fantaseerde... vlotte man, sportief lijf, vriendelijk ogen... Het is druk in de centrale ruimte, met veel actie op het grote bed. Benno neemt ons mee op sleeptouw en toont ons, met enige trots, alle verzorgde speelruimtes.

In de hetero cinema is het rustig, we nemen een plaatsje op de eerste rij. Zij heeft enkel ene ultra kort kleedje aan, geen lingerie... al heel de dag niet... Ze streelt haar partner, daar waar hij het wel fijn vind... zijn zachte penis en zijn grote ballen... Algauw staan er een aantal mannen rond ons, allen met een hand in de broek. Vanuit haar ooghoek meent ze Benno te herkennen. Hij vraagt zacht of hij haar mag aanraken... tuurlijk! there is a reason why I'm here! Hij start zacht langs haar benen, zacht maar vastberaden... Haar kutje, al een ganse dag hunkerend, is al lekker nat en geil. Ze opent algauw haar benen waardoor Benno makkelijk bij haar clit kan komen. Zijn vingers bewegen vlot op, rond en in haar kutje. Ze laat het zich welbevallen. Haar benen gaan steeds verder open, haar kutje wordt steeds natter en ze gaat op het puntje van haar stoel zitten. Benno neemt plaatst tussen haar benen en proeft zacht van haar kutje. Haar adem stokt... heerlijk zo'n warme tong... ze voelt vingers binnen glijden... hapt naar adem... De handen die haar borsten betasten, maken het plaatje compleet... vele handen op haar lijf, ze wordt er wild van... strelen, nijpen, trekken,... ze gaat helemaal los. Een stevige piemel doemt naast haar op... mooi exemplaar... er wordt gelikt, zachtjes gezogen, gestreeld... de eigenaar kreunt welwillend...

Ondertussen staat zijn piemel lekker hard, zijn ballen onder spanning... Zij gaat voor hem staan en pijpt hem zoals ze dit zo goed kan... lekker zuigen, likken, ballen in de hand... Haar kont steekt ze hoog, uitnodigend, de lucht in. Benno heeft het direct begrepen en grijpt haar vast. Nadat hij toelating vraagt, vindt zijn pik makkelijk zijn weg in haar hete kutje,... Met ritmische stoten laat hij haar voelen hoe ze in Nederland de vrouwtjes verwennen. Ze vindt het heerlijk om zo lekker geramd te worden, lekker hard, de kracht van het mannenlijf doorheen haar kutje voelen. Geneukt worden terwijl ze haar partner pijpt... wat is ze toch een slet! Benno komt heerlijk klaar en kreunt alle kracht uit zijn lijf. Ze kijkt om en ziet een rood aangelopen koppie met een gelukzalige glimlach... Ja, dat was het wachten waard...

Het actieterrein wordt verlegd. Op het bed is al enige activiteit. Hij neemt plaats naast de dames, waarop zijn mooie penis gulzig in de mond van E verdwijnt. Hij hapt naar adem... zij vindt dit een super opwindend beeld. Hij die lekker afgezogen wordt, krachtig gaat E haar hoofd op en neer. E geniet er zelf ook van, ze kreunt... al kan het feit dat ze stevig geneukt wordt daar ook voor iets tussen zitten... Hij raakt helemaal opgewonden, slaakt waauuw-kreten... zij likt en zuigt zijn tepels terwijl ze handen tussen haar benen voelt en nog een paar keer geneukt wordt. Ze voelt hoe zijn lijf zich helemaal opspant, hoe hij probeert om het klaarkomen nog wat uit te stellen... naar dan is hij niet meer te houden... hij slaakt oerkreten en spuit haar diep in haar mond... Deze pijpbeurt komt in zijn top 3 van beste blowjob ever! Even bekomen en tijd voor een koffie'tje...

We staan wat bij te kletsen over de verschillen tussen België en Nederland, als ze een hand over haar billen voelt strelen. Ze fluistert dit door aan haar partner, dat vind hij lekker geil... Ze laat het betasten verder gaan terwijl ze over koetjes en kalfjes praat... haar kutje is supernat als ze ook langs de andere kant een hand tussen haar benen voelt. Ze zet haar voet op een verhoogje zodat haar kutje goed bereikbaar is voor de gretige handen... ondertussen voelt ze de piemel... groot, stevig en paraat... die wil ze wel verwennen... Ze gaan het bed op, bij andere kronkelende lijven en installeren zich in een 69. Haar kutje wordt weerom lekker verwent: likken, zuigen... wat is gebeft worden toch verslavend... Ze komt heerlijk squirtend klaar... gelukkig had hij zijn zwemdiploma...

Dan in het tijd om te gaan... Benno is al vertrokken... wat is ze benieuwd om te lezen wat hij over hen zal schrijven...
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geile gasten uit België

Bericht door bikerontheroad »

GEIL!!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten