Verslag maandag 14 mei

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
markoo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Verslag maandag 14 mei

Bericht door markoo »

Ook ik zal eens een verslag schrijven van afgelopen maandag.
Ik ben niet zo een schrijfwonder als Benno,maar ik ga mijn best doen.

Na een oproep van Loodgieter te hebben gelezen op het forum,heb ik een uitnodiging ontvangen.
Ik ben al vaker in de cinema geweest,maar voor het eerst dat ik zo een uitgebreid en geil feestje meemaak.

Het feestje zou om half 12 beginnen,dus ik ging op tijd van huis.Zo rond kwart over 11 stapte ik de winkel binnen,en kreeg een tas voor mijn spullen.
Het was dus al druk.
Nadat ik de befaamde deur doorging,hoorde ik al wat bekende genot geluiden.Even een snelle blik bij de heterocinema,en daar was inderdaad al actie.Tenminste,daar ging ik vanuit.Het enige wat ik zag waren 2 in kousen gehulde benen die in de lucht staken,en een aantal naakte mannen eromheem.
Snel de grote ruimte om me uit te kleden.
Daar aangekomen,lag er een mooie donkere vrouw op het grote bed te genieten. Dit bleek Pixie te zijn..
Oke,nu begon de spanning toe te nemen. Snel mijn kleren in de tas gedaan,condooms in de aanslag en even gaan genieten..
In het begin had ik er nogal moeite mee,ging me dit wel lukken? Maar door al die mooie vrouwen,ik telde er in de loop van ochtend toch een stuk of 7, moest dat geen probleem zijn.
Ook door de ongedwongen en relaxte sfeer van de aanwezige mannen,voelde ik me meer en meer op mijn gemak.
Voor mij waren er veel onbekende gezichten,tot daar Benno kwam. Toch nog een bekend gezicht...
Ook volgde er nog een mooie vrouw,wat naar later bleek Juicy te zijn. Wat een plaatje,mooi lichaam lief koppie,wow! Niks ten nadele van de andere vrouwen,want jullie zijn allemaal mooi en opwindend!!
Nadat ik uitgekleed was,begaf ik me naar de hetero cinema,die inmiddels leeg was. Ik moest even de drukte uit om goed opgewonden te worden.
Toen kwam Juicy de hetero zaal binnen,met in haar kielzog een aantal mannen.
Ze ging op het bed liggen,en werd goed gelikt door volgens mij "buurman". Wat een geil gezicht.. Ook pijpte en trok ze een aantal pikken die haar werden aangeboden. Oke,ik was om,dit was zo geil om te zien,dat alles in werking trad en ik er klaar voor was. Buurman vroeg wie er ingepakt was,en daar ging Benno..Terwijl ze geneukt werd door Benno,pijpte en trok ze de andere aangeboden pikken wederom.
Nadat Benno klaar was,ging de volgende man... Inmiddels was de volgende mooie vrouw de hetero zaal binnen gekomen,dat bleek Elke te zijn.
Ze ging in haar korte rokje gebukt staan,terwijl ze een man pijpte die in een stoel zat. Ze kwam daardoor zo dicht tegen mij aan,dat ik haar lekker kon voelen.Ze was al zeiknat,en wat voelde dat kutje goed...
Ze werd door buurman naar het kutje van Juicy geleid,en die begon ze lekker te likken. Nu zag ik mijn kans schoon,om de borsten van Juicy te likken en te sabbelen. En zoenen is voor Juicy ook geen probleem. Wat kan die heerlijk zoenen...
Toen Elke weer haar eigen weg ging,vroeg Buurman nog aan Juicy : "van wie trok ik jou af?" Wie was er met je bezig?" Nou,dat was ik dus ;) . Ze ging met haar kontje naar achteren,en toen kon ik eindelijk mijn lul in haar kutje stoppen.. Wat een heerlijk strak kutje zeg! En wat een uitzicht. Ik had moeite om niet te snel te komen,dus dat liet ik ook niet gebeuren.Ik haalde mijn pik eruit,en liet een andere man nu genieten van haar. Daarna ging ik weer,en nu kon ik het niet lang meer volhouden en spoot mijn condoom vol..
Snel een nieuwe condoom gehaald,en weer verder genieten van het schouwspel in de hetero zaal..
Mijn pik had niet veel meer nodig,om weer in gevechtshouding te staan. Nu stond Elke ineens met haar lekkere kontje gebukt voor me..Snel een condoom om gedaan,en bij Elke naar binnen gegaan. Ik neukte haar,terwijl ze een andere pik aan het pijpen was... Wat een heerlijk gezicht... Ook nu haalde ik mijn pik eruit,want ik wilde nog veel langer genieten...
En genoten heb ik zeker.. Ik had ogen tekort,zoveel geils in al die ruimtes. Zelfs in de gay cinema werd er geneukt door Elke,en hoe toepasselijk,in haar kontje. Ze kreeg daar een sandwitch,en dat was toch wel het geilste wat ik ooit in het echt heb gezien.. Ook met haar woorden die ze erbij zei,of eigenlijk schreeuwde: "Neuk me dan,neuk me hard en spuit mijn kontje vol."
En daar ging voor de 3e keer mijn pik van steigeren...
Elke stond op en liep naar de sling. Daar werd ze geneukt,en werd er gezegd dat ze zaad over haar heen wilde hebben. Nou,dat kwam goed uit,ik had nog wat over,dus dat spoot ik over de mooie borsten van Elke heen...
Opeens zag ik een vrouw lopen,die ik die ochtend nog niet had gezien,maar er wel al de hele tijd was begreep ik.Dit was Eva..Ook zo een mooie vrouw,en wat had ik die graag nog willen voelen,net als Pixie,maar helaas. Na 3x klaarkomen,had ik mijn kruit meer dan verschoten...
Toch nog even van alles om me heen kunnen genieten,maar mijn lul wilde niet meer :roll: ..
Er is vast nog meer gebeurd,maar ik heb niet alles meer helder :oops: ..

Ik wil iedereen bedanken voor deze ontzettende leuke en geile ochtend. Wat een relaxte sfeer,wat een mooie vrouwen en wat een relaxte mannen.
Speciale dank naar Loodgieter voor de uitnodiging.

Tot een volgende keer.
Laatst gewijzigd door markoo op 16 mei 2018 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Elke
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag maandag 14 mei

Bericht door Elke »

Wat leuk en geil om te lezen!

XXX
Elke
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Verslag maandag 14 mei

Bericht door xsjuicyxs »

Marcoo, beleef het weer exact als jij omschreven hebt! Ik was ook even kwijt van wie Buurman me aftrok haha..Zoveel geils gaande om ons heen. Lekker verslag ;)
Xx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast