Mijn meisje en ik bezoeken de bios. Kleden ons uit en geblinddoekt leid ik haar naar de darkroom. Maak haar vast aan het kruis en streel haar. Sla haar zacht en wisselend hard met het zweepje. Mannen om ons heen kijken geil toe. Ze geniet!
Dan komt een ander stel binnen. Kijken geil naar wat er gebeurt en zien het genot van mijn meisje. Ik geef de zweep aan de vrouw van het stel en zij neemt het voorzichtig over. Het mag iets harder zeg ik. Mijn meisje die merkt dat ik iemand anders heb ingeschakeld geniet van het onbekende. Dan kust de andere vrouw mijn meisje en streelt haar. Ik neem het zweepje over en maak mijn meisje los. De dames kussen en bevoelen elkaar. Beiden supergeil en ik haar partner en een stuk of 10 andere mannen kijken geil toe. De dames wenden zich tot ons, de eigen partners en gaan op hun knieen en pijpen ons. We houden onze pikken tegen elkaar zodat we twee mondjes aan onze pik voelen. Jee wat is dat geil! Dan kijken de meisjes ons spermageil aan. Ze willen sperma zeg ik. Zijn er vrijwilligers voor een spermadouche? Diverse mannen komen naar voren. Ze trekken zich af en ik zeg dat ze mogen spuiten. De meisjes kussen elkaar, onze pikken en trekken een paar mannen af. De eerste klodders geil wit sperma spuiten over hun borsten heen en al snel volgen er meer. Als bijna iedereen uit de ruimte zijn sperma over de vier heerlijke geile tieten heeft gespoten kijken de meisjes ons geil aan en zuigen ons vol overgave. dan houden we het niet en spuien als laatse ons witte vocht over hun tongen waarvan het af druipt en zich mengt met de vele klodders op hun borsten.......
Wij gaan begin volgend jaar een middagje naar de film. Welk stout en leuk stel heeft zin om mee te gaan

Geile groet,
Sporty