HETE ZATERDAG MET ASTRID

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

HETE ZATERDAG MET ASTRID

Bericht door Benno »

Het is een veel te warme dag voor EC en ik heb bovendien bijna geen tijd. Maar Hans en Astrid hebben aangekondigd te zullen komen. Ik heb ze een tijdje geleden ontmoet en heb er zin in om toch even langs te gaan.
Als ik om half 3 binnen kom zegt G, die op de bank zit (er zitten nog een stuk of 5 of 6 andere heren) dat er niks te doen is. Oh, dat is vreemd, denk ik. Maar op dat moment gaat de deur die naar het rookhok leidt open en komt het stel terug van een rookpauze. Ik groet hen en kleed me net als zij uit. Vervolgens gebeurt er wat je vaker ziet gebeuren. Overal waar het stel heen loopt komt er een sliert van mannen achteraan. Ik probeer ze duidelijk te maken dat ze het stel even de ruimte moeten geven, maar sommige heren zijn daar doof voor.

Uiteindelijk belandt Astrid op de bank in de algemene ruimte en gaat Hans voor haar staan om zich te laten pijpen. Alle mannen zweren eromheen. Zodra Hans een stap opzij doet staat er een andere man voor Astrid om zich te laten pijpen.
"Ik ga niet iedereen pijpen hoor", zegt Astrid.
"Misschien wil je liever geneukt worden", zeg ik.
"Misschien wel", zegt ze, "Heb je een goed voorstel?"
"Vorige keer leek je het aardig naar je zin te hebben in de sling", zeg ik.
Dat vindt ze een goed idee, dus hop naar de darkroom. We helpen Astrid in de sling en ik begin haar eerst eens een beetje oraal te verwennen. Terwijl ik daar mee bezig ben trek ik - handig als ik daarmee ben - een condoom uit zijn verpakking en breng die aan over mijn al hard geworden pik. Daarna ga ik eerst nog even verder met likken en steek daarbij twee vingers in Astrid's kutje. Ze kreunt van genot en ik vind het tijd worden om mijn pik erin te steken, want die begint van de opwinding te kloppen. Neuken is dan de enige remedie en dat doe ik dus vol enthousiasme.Astrid kijkt me aan met een heerlijk geile blik. Intussen wordt ze door vele handen betast. Ik neuk en bef haar afwisselend totdat ik oververhit raak. Het is tenslotte 30 graden buiten en binnen is het niet echt koel. Bovendien moet ik enigszins op mijn tenen staan om bij het kutje van Astrid in de sling te komen. Ik vraag G of hij het over wil nemen, maar de sling hangt voor hem echt te hoog. Daarom vertrouwt hij op zijn op zijn tong en vingers.

Ik ga even wat water drinken en kom dan terug voor een tweede ronde. Er zijn geen andere gegadigden, dus neuk ik Astrid weer zo hard en zo lang als ik het volhoudt. Weer kijkt ze me zo heerlijk geil aan. Met mijn duim stimuleer ik haar clit en het lijkt erop of ik de juiste plekjes weet te raken, want Astrid's ogen draaien weg terwijl ze het uitkreunt van genot. Als ik weer het kookpunt nader, besluit zij ook een pauze te nemen. Samen met Hans gaat ze buiten roken. Ik groet intussen A, die net is binnengekomen. Hij is echt lang en zou geen moeite hebben gehad met de sling.

Na de pauze komen ze weer binnen. Ik pak haar beet en vraag of ze nu het grote bed wil uitproberen. Dat wil ze, maar eerst heeft ze een aankondiging voor iedereen:
"Ik heb een paar regels: niet in mijn mond klaarkomen, neuken met condoom, niet anaal en niet zoenen"
Dat is lekker duidelijk. Vooral omdat alle aanwezigen het gehoord hebben. Hans gaat bij het hoofdeinde staan en duwt zijn pik in haar mond.
"Dan voelt er in elk geval iets vertrouwd", zegt hij.
Ik neem plaats tussen haar benen en neuk haar knielend op het matras. Omdat ik nu comfortabeler neuk dan op mijn tenen staand bij de sling, ga ik echt helemaal los. Ik neuk en neuk totdat ik brullend klaarkom. De warmte ben ik even vergeten, maar als ik weer bijkom kan ik goed merken dat ik me heb ingespannen. Pfff, zo warm. Maar ook zo lekker!

Nadat ik me heb opgefrist en aan het aankleden ben, zie ik hoe Astrid echt heel heftig gevingerd wordt door A. Dat kun je aan hem wel overlaten, want hij is daar een expert in. Dat is aan Astrid ook goed te merken, want die komt aan de lopende band klaar.
"Als je wil dat ik stop, dan zeg je het maar", zegt A.
Astrid kijkt hem met haar geilste blik aan, aar zegt niets.
"Volgens mij wil ze niet dat je stopt", zeg ik tegen A.
Ik geef haar nog even een kus en neem afscheid.
Het was een kort bezoek, maar ik heb optimaal van de weinige tijd die ik had kunnen genieten.
Eenmaal buiten voel ik pas hoe warm het is. Vergeleken daarmee was het binnen bij EC nog koel. Maar het ging er heet aan toe.
Laatst gewijzigd door Benno op 10 okt 2021 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
HaAs
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: HETE ZATERDAG MET ASTRID

Bericht door HaAs »

Wauw wat geil beschreven!
Wordt er gewoon weer nat van :oops:
Benno
Contacteer:

Bericht door Benno »

Lekker is dat.
Ga je z3lf ook nog een verslag schrijven over gisteren?
HaAs
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door HaAs »

Benno schreef:Lekker is dat.
Ga je z3lf ook nog een verslag schrijven over gisteren?
Ik weet het nog niet, misschien ;)
Benno
Contacteer:

Bericht door Benno »

Ik ben benieuwd
Plumberjack