ONVERWACHTE VERRASSING

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ONVERWACHTE VERRASSING

Bericht door Benno »

Vanmorgen een last minute oproepje van LeuksteBuurman, dat hij om 12 uur met Juicy naar EC komt. Timing is voor mij bijna onmogelijk, maar het is te verleidelijk om niet even te gaan, dus ik gooi wat dingen om en ben er om 12 uur. Als ik binnenkom zie ik eerst Juicy die op haar knieen Dave aan het pijpen is. Ik wordt begroet door hem en door Buurman en ook Juicy zegt: "gmmoeimemorgmen". "Niet met volle mond praten", zeg ik, terwijl ik vlot mijn kleren uittrek en in de locker doe.

Op het bed ligt een andere dame, wiens gezicht afgeschermd wordt door een man die over haar heen hangt en klaarblijkelijk lekker gepijpt wordt. Ze is mooi gekleurd en heeft een lekker lijf. Als ik me bij het feestgedruis voeg, zie ik haar gezicht en...verrek, het is Pixie!!! Ik zoen haar en zeg: "Wat leuk om je te zien". Dat is namelijk meer dan een jaar geleden. Pixie had EC een tijdje vaarwel gezegd, maar naar eigen zeggen kruipt het bloed waar het niet gaan kan, dus is ze er weer. Om het weerzien te vieren lik ik eerst uitgebreid haar kutje, waarna ik haar lekker neuk. Achter me is Buurman Juicy staand aan het neuken, terwijl ze voorovergebogen doorgaat Dave te pijpen.

Pfff het gaat her heet aan toe. Ik heb er echt zin in. Ook in Juicy... maar daar steekt moeder natuur op wrede en voortijdige wijze een stokje voor. Neuken is even off limits. Ik probeer nog te opperen dat goede zeelui ook door de rode zee varen, maar daar is Juicy niet zo van. Met haar mond is echter niks mis, dus ze pijpt er lustig op los. Ik mag daar ook van genieten. Ron komt binnen om ook mee te genieten. Hij maakt op gepaste wijze kennis met Pixie (m.a.w. hij neukt haar stevig). Ook Dave neukt haar,

Buurman fluistert wat in Pixie's oor en gaat vervolgens 2 zachte matjes halen, waar beide dames op kunnen knielen. Zusterlijk naast elkaar gezeten worden ze omringd door een assortiment pikken die ze beurtelings in hun mond nemen. Dave laat zijn zaad lopen en vervolgens staat Buurman op springen. Nu blijkt wat hij zojuist heeft bekokstoofd. Op het moment suprême neemt Pixie zijn pik in haar mond en hij spuit zijn zaad erin. Meteen daarna beginnen Pixie en Juicy met elkaar te tongen, waarbij ze het zaad tussen hun beide monden aten lopen. Buurman kreunt en schreeuwt het uit. Een lang gekoesterde wens van hem gaat in vervulling.

Buurman en Juicy duiken de douche in. Buurman zegt: "In de douche moet het kunnen", waarbij hij met zijn vingers een gebaar maakt dat erop duidt dat hij Juicy nog even gaat laten squirten. Ze doen het luik wel dicht. Waarschijnlijk voor het geval dat het te veel gaat spetteren en het op een horrorfilm gaat lijken. Ook Pixie vindt het wel weer welletjes. Maar niet voordat ik nog even achter haar heerlijke kont heb plaatsgenomen en mezelf naar een brullend hoogtepunt heb geneukt.

Als we allen de cinema weer verlaten is het een uur later dan dat ik binnenkwam. Kort maar hevig genoten. Altijd leuk om Juicy en Buurman te zien. En fantastisch om Pixie na zo lange tijd weer te zien en te voelen.
Dave is oke
Berichten: 194
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ONVERWACHTE VERRASSING

Bericht door Dave is oke »

Hey Benno,

Hierbij een aanvulling op jouw verslag.
Blijft altijd lastig om je te evenaren zowel op het matras als het schrijven van een verslag, maar ik ga het toch proberen:

Ik werd spontaan uitgenodigd om 10.30 uur door Pixie, met het berichtje dat ze onderweg was naar Amersfoort. Voor mij was dus uitdaging: hoe rond ik zsm mijn werkzaamheden af. Ik kwam volgens mij rond 11.30 uur binnen.
En zag Pixie, Juicy en Buurman al heerlijk actief bezig op het matras, klein aantal mannen zaten op de banken te kijken wat er allemaal gebeurden. Voor mij was niet de verrassing dat Pixie er was zoals je in je verslag schreef maar wel het bezoek van Juicy en Buurman, kun oproepje op het forum had ik immers niet gelezen.
Maar goed, kleren in de locker, en daarna het matras op. Uiteraard eerst elkaar even begroeten. Pixie werd al lekker opgewarmd door een man. Op het matras eerst lekker geknuffeld met Pixie en Juicy waarna beiden dames samen me gepijpt of heerlijk geil overal gelikt hebben. Wat een ultiem genot. Daarna met de man gewisseld en Pixie langdurig geneukt op het matras. Even later staand naast het matras kwam Juicy op het idee me heerlijk geil langdurig te gaan pijpen, wat een passie en een fijn gevoel. Dat was het moment dat Benno binnen kwam.
Buurman begint Juicy staand te neuken terwijl het pijpen gewoon door ging. Juicy had helaas het probleem dat de rode eraan kwam. Dus haar neuken ging hem niet worden. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Even later genoten samen met Pixie van veel intieme momenten, heerlijke orale sex met elkaar afwisselend met intiem zijn en echt lekkere fijne gevoelens samen.
Wat zoen je lekker en wat heb ik weer genoten van al je geile blikken in je ogen Pixie, ook als je geneukt werd door andere mannen.
Buurman kwam op het idee beiden dames op het matje te roepen. Wat was dat geil zeg. Juicy heeft me klaar gepijpt, ik heb de bovenarm van Pixie helemaal ondergespoten. Toen ik klaar was gekomen, gingen de boefjes gewoon door, dan wordt het lastig om stil te blijven staan, en ga je vanzelf schreeuwen van genot.
Daarna gingen Juicy en Buurman douchen, toen zei klaar waren ben ik met Juicy gaan douchen.
Als afsluiter nog even met de kleren aan nagepraat met elkaar over deze 2 geile uurtjes.
Daarna ben ik weer braaf naar me werk gegaan.
Fijne EC vrienden, dit was een fantastisch start van deze week. Perfecto deze sfeer, nogmaals bedankt iedereen.

Groeten,

Dave
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ONVERWACHTE VERRASSING

Bericht door Benno »

Op het matje roepen, dat is een goeie Dave. Hahaha
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten