DAME ZONDER NAAM

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DAME ZONDER NAAM

Bericht door Benno »

Vanmiddag ben ik in de stad en in de buurt van EC. Nadat ik afgelopen maandag de lockdown eindelijk heb mogen doorbreken met een geil EC-avontuur heb ik de smaak weer goed te pakken gekregen. Niet veel tijd vandaag, maar toch even naar binnen. Ik val met mijn neus in de spreekwoordelijke boter.

In de algemene ruimte is een gelegenheidstel met elkaar bezig. Ik ken beiden goed, dus maak even een praatje, maar ze gaan op in hun spel. Bovendien laten ze me weten dat er een leuke dame in de heterocinema is. Kleren uit en daarheen dus. Ik tref er Jeroen en Gilio aan, die bezig zijn met een mooie slanke dame. Omdat ze geen naam geeft noem ik haar de dame zonder naam: DZM. Er is ook een ander man die net als ik erbij kom zichzelf naar een hoogtepunt neukt. Gilio vraagt of ze daarna wil pauzeren. "Als je nog niet meteen aan een pauze toe bent wil ik anders wel aflossen", zeg ik. DZM Wil even rust, maar we mogen wel aan haar zitten en als ik haar vraag of ik haar mag likken, vindt ze dat ook prima. Ze heeft een heerlijk kutje, waar ik me oraal aan verlustig, terwijl ik twee vingers naar binnensteek. Ze kan deze behandeling duidelijk waarderen. Zodanig zelfs dat ik haar daarna meteen mag neuken. Hetgeen ik vol enthousiasme doe. En ik ga er lang mee door ook. Op een gegeven moment heeft DZN echt een pauze nodig. Gilio laat haar eerst even squirten en dan is het tijd voor rust.

Op het grote bed ligt het mij bekende stel net een beetje uit te rusten. We nemen allemaal plaats en er wordt gezellig gekletst. DZN zit tussen Gilio en Jeroen op de bank en op een gegeven moment beginnen ze met haar te spelen. Het stel op het bed komt ook in actie. Gelukkig verplaatst DZN ook naar het bed, waar ik verder kan gaan met haar te neuken. Ik pak de draad op waar ik gebleven was: haar hard en langdurig neuken dus. Ik hou haar heupen vast en stoot zo hard als ik kan. Op het laatst ga ik nog extra in de versnelling en kom dan brullend klaar.

Ik had weinig tijd, maar voor ik er erg in heb zijn er toch al weer anderhalf uur voorbij. Dus snel aankleden. Als ik wegga heeft de heer van het gelegenheidstel het stokje overgenomen en zijn stokje aan het werk gezet bij DZN. Ook laat hij haar flink soppen met zijn vingers. Vlak voor ik vertrek komt er nog een derde koppel binnen. Het is niet echt druk in EC, maar wel gezellig en geil. Ik wens iedereen nog veel plezier en loop met een glimlach onder mijn mondkapje naar buiten.
Laatst gewijzigd door Benno op 19 jan 2022 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gilio
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2021 16:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: DAME ZONDER NAAM

Bericht door Gilio »

Het was inderdaad een hele relaxe middag. Geen opdringerigheid, maar een ontspannen en geile ontmoeting, waarbij de drie aanwezige dames de hoofdrol hebben gespeeld. Ik heb heerlijk kennis mogen maken met de 'dame zonder naam' (DZN) en haar meerdere keren mogen neuken en likken. Wat een mooie en innemende vrouw. Complimenten voor het langdurige uithoudingsvermogen van Benno. We hebben elkaar heerlijk kunnen verwennen. Ying-yang volgens één van de andere mannen. Ontspannen en geil! En volgens mij was het wederzijds want DZN kwam zelf meerdere keren squirtend klaar. Altijd weer fantastisch om een vrouw zo te zien genieten.
Na ongeveer anderhalf uur ging ik voldaan naar huis. Samen hadden een geile after lockdown en hebben we heerlijk van elkaar genoten. Fijn dat de EC weer open is!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: DAME ZONDER NAAM

Bericht door Rickjsw »

Benno..je hebt het EC seizoen 2022 met 3 dames en veel spannende ervaringen weer goed mogen openen! Altijd een genot om te lezen. Ben binnenkort zeker weer van de oartij!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten