NAAKTDAG DELUXE MET FETISJGIRL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

NAAKTDAG DELUXE MET FETISJGIRL

Bericht door Benno »

Gisteren was het Naaktdag Deluxe in Amersfoort. Omdat Fetisjgirl heeft aangekondigd dat ze al om half 1 komt, zorg ik dat ik er ook vroeg ben. Er zullen vandaag nog wat dames en stellen komen, dus de opkomst zal wel behoorlijk zijn, denk ik. Nou... inderdaad zeg. Als ik om 12 uur arriveer zitten er al zeker een man of 15 en voordat Anouk komt stroomt het nog verder vol. Ik hoop maar dat de andere dames niet te lang op zich laten wachten, anders krijgt ze het erg druk.

Om half 1 komt ze binnen in een wollige teddy jas. Ik knuffel en kus haar meteen volop, want ik ben blij om haar te zien. Mijn pik is dat ook en hij staat overeind om Anouk te begroeten. Bij de lockers kleedt zij zich uit en trekt een mooi strak setje aan. "waar wil je heen?", vraag ik. "Naar de sling", zegt ze.
We gaan naar de darkroom, waar al snel een hele hoop mannen volgen. Voordat ik haar in de sling leg, zoenen we eerst uitgebreid, waarbij er van beide kanten naar geslachtsdelen gegrepen wordt. Lekker is dit.
"Ga eerst maar eens op je knieën zitten om te laten zien hoe goed je kan pijpen", zeg ik. Dat doet Anouk graag, dus ze zakt op haar knieën en begint mij te pijpen en daarna de andere pikken die zich aanbieden. Vele handen graaien om iets van haar lekkere lijf te voelen. Het setje gaat - nog geen 5 minuten nadat ze het heeft aangetrokken - weer uit. Ik leg Anouk in de sling en trap het neukfestijn af. Omdat er erg veel gegadigden zijn, geef ik mijn beurt af aan een andere man. Ik probeer een beetje aan crowd control te doen en een en ander enigszins te coördineren, zorgen dat iedereen die haar neukt een condoom om heeft etc. Dat lukt aardig en ondanks de drukte gaat het er gemoedelijk aan toe. Tussen de bedrijven door, telkens als er niet direct een andere neuker klaar staat, grijp ik mijn kans en neuk ik haar steeds ook .

De sling hangt voor velen wat ongemakkelijk hoog, dus we verplaatsen naar het grote bed, waar het een stuk makkelijker neukt. Telkens als ik haar neuk, buigt ze zich naar mij toe om te zoenen, wat ik maar al te graag doe. "Dit wil ik elke dag wel", zegt ze. "Ik ook wel", zeg ik. De mannen wisselen elkaar soepel af en ik zie kans om Anouk bij elkaar zeker een keer of 8 te neuken voordat ik brullend klaarkom. Er zijn dan inmiddels al een man of 15 in hun condoom of over haar lijf klaargekomen. En het gaat nog wel even door ook. Tussendoor hebben we even kort gepauzeerd en gekletst op de bank, maar er is vooral veel geneukt.

Tegen tweeën komt er een stel binnen en later ook nog Rick en Dame23 (die vandaag jarig is). Ik moet echter naar een werkafspraak, maar beloof wel om later nog even terug te komen om haar fatsoenlijk te feliciteren. Ik vraag aan een vriend of hij een beetje op Anouk wil letten, want met de grote drukte maak ik me dan toch een beetje zorgen om haar, hoewel ik wel weet dat ze prima voor zichzelf kan zorgen.

Om een uur of 4 kom ik terug om een broodje kroket te eten en een cadeautje te brengen voor Dame23 en haar te neuken natuurlijk. Ze is tenslotte jarig. . Diana is er ook en we kletsen gezellig, maar kort, want weinig tijd. Al met al een zeer geslaagde Naaktdag Deluxe.
Laatst gewijzigd door Benno op 28 mar 2022 08:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: NAAKTDAG DELUXE

Bericht door Rickjsw »

Wat een feest was het weer! Wat je omschrijft us een ware neuk estafette met de mannen in de rij voor Anouk!
Nu is Anouk ook echt heerlijk en passioneel, dus ik kan mij daar alles bij voorstellen! Anouk, ik heb je gemist, maar volgende keer beter!
Met Dame23 en Diana kreeg het feest nog een happy ending…ik kon er niet bij zijn maar geniet altijd van jouw levendige verslagen. Zo maak je het toch een beetje mee.

Rick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten