MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Benno »

Als ik binnenkom zijn Lex en Scarlett er al. Scarlett is zich net aan het omkleden, op verzoek van Lex in het openbaar en niet op het toilet. Ze mag dan verlegen zijn, haar prachtige lijf mag gezien worden en het setje dat ze aantrekt, een zwarte bh en slip met allerlei bandjes, accentueert op de een of andere manier al haar mooie vormen. Haar ronde heupen en billen, stevige borsten, een woeste geile haardos, ik kan er naar blijven kijken. Het setje is van Hönkemöller, voor wie van details houdt.

Het eerst wat ik doe is op haar aflopen en haar gepassioneerd zoenen. Zij houdt van zoenen en ik ben er ook dol op. Er wordt vanmiddag veel afgezoend tussen ons en ook Lex doet daar volop aan mee. Mocht een van ons corona onder de leden hebben, dan hebben we het nu alle drie.

Daarna kleed ik me uit en begint het feest. Normaal gesproken beschrijf ik in detail wat er allemaal gebeurt, maar ik heb weinig tijd om te schrijven, dus ik vat het kort samen.

Lex begint met beffen en vingeren terwijl Scarlett op de bank zit. Daarna neem ik het over op het bed. Ik lik haar zalige kutje en neuk er dan lustig op los. Lex neemt het na een tijdje over en zo wisselen we elkaar af. Er zijn nog wel andere mannen, maar we houden het onder ons drieën.

De sfeer is magisch. We vloeien haast samen lijkt het soms.Er wordt geneukt, oraal en manueel genoten door de betrokkenen en er wordt veel gezoend en geknuffeld. Maar Lex laat Scarlett ook kennismaken met zijn flogger. Met een balgag in de mond staat ze gedwee aan het rek en laat zich bewerken. Lex heeft ook een vijftal butplugs bij zich in oplopende grootte, waarvan ze nummer 1 en 2 zelf heeft ingebracht. (de grotere zijn voor een andere keer).

Als we haar vervolgens neuken merken we dat de plugs effect hebben. Scarlett komt veelvuldig en vol overgave klaar. Het is mooi om te zien hoe ze zich kan laten gaan. Ergens als ik haar voor de zoveelste keer op z´n hondjes aan het neuken ben en me aan haar goddelijke kont vastgrijp, kom ik brullend klaar. Wat later ga ik gewoon weer verder. Het is zo lekker.
Na ruim twee uur moet ik echt vertrekken wegens verplichtingen elders. Lex en Scarlett blijven nog even. Wat een heerlijke middag. Dit smaakt echt naar meer.
Scarlett
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 nov 2021 20:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Scarlett »

Het is kwart over twaalf wanneer mijn ID wordt gecontroleerd aan de balie (Haha!) en ik naar binnen mag. Daar zit Lex al te wachten. Snel shirt uit, spullen in mijn kluisje; na even rondkijken ploffen we neer op de banken waar we wat kletsen.
Met een schuin oog kijk ik naar de film maar mijn aandacht wordt snel getrokken door het gespeel met mijn tepels, die erg gevoelig zijn. Na een paar minuten moet ik opstaan en naast de bank gaan staan. Schoenen, sokken, broek uit. Als ik ga staan, komt Benno net binnen die me met een diepe kus begroet. Even ben ik afgeleid, maar hij gaat zich uitkleden en ik bedenk me dat ik ook iets moest doen. Met mijn rug naar de mannen zoals opdragen zodat ze goed mijn billen kunnen zien; broek uit, en dan alles in het kluisje.
Ik mag weer gaan zitten en trek beide heren af terwijl zij mij vingeren en zoenen. Ook word ik heerlijk gebeft voordat we ons naar het bed verplaatsen, waar mijn kutje nat genoeg wordt bevonden om geneukt te worden. De mannen wisselen elkaar af. Blijkbaar ben ik nogal luid; later blijkt dat we in de shop te horen waren (sorry?), maar wat wil je met twee mannen die erg goed weten wat ze doen.
Op een gegeven moment hoor ik Lex zeggen dat hij wat voor me heeft, en als ik mijn haren uit mijn gezicht veeg zie ik dat hij een buttplug voor me heeft. Of ik dat weleens had gedaan? Nou nee, maar… ok? Proberen maar? Als het niet fijn is, kunnen we altijd stoppen denk ik als ik hem aanpak.
De mannen kijken terwijl ik hem inbreng, ik voel hem als we weer neuken. Het is wat onwennig om te gaan zitten als we pauze nemen maar gelukkig hoef ik niet lang te zitten. Ik word naar het wandrek gedirigeerd. Staan, handen daar, vasthouden, voeten uit elkaar. Ook nog nooit gedaan. In het begin probeer ik over mijn schouder te kijken wat er gebeurt, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk. Handen gaan over mijn hele lijf en plotseling krijg ik een harde tik op mijn billen. Ik ben meteen hyper-bewust van zijn handen. Vingertoppen gaan over mijn benen, billen, mijn rug, armen en de hele tijd denk ik; gaat ‘ie het nu doen? Nu dan? Aah, zo lekker als de volgende tik komt.
Een mini pauze omdat Lex iets moet pakken, maar gelukkig komt Benno meteen bij me staan. We zoenen en hij streelt me totdat duidelijk is wat er gepakt moest worden. Mond open en ik krijg een ballgag in. Geen tik van zijn handen dit keer, maar een flogger die ik later te zien krijg. Op dat moment kan ik het niet eens echt thuisbrengen dus ik probeer weer te kijken, maar mijn hoofd wordt naar voren gedraaid. Op mijn billen, mijn rug, tikken tegen mijn kutje.
Dan mag ik me omdraaien, handen nog steeds aan het rek. Daar ben ik blij om, want ik word diep gevingerd en kom zo fijn klaar dat mijn benen het bijna begeven.
Terug naar het bed. Handen en knieën, de mannen neuken me van achteren. Ergens hier krijg ik een nieuwe, grotere, buttplug die ik weer zelf mag inbrengen. Langzaam glijdt hij naar binnen, fuuuck dat voelt zo goed, helemaal als de mannen me meteen weer nemen en hem ook voelen zitten.
We neuken totdat ik echt niet meer kan. Helemaal voldaan lig ik nog even bij te komen op het bed met Lex terwijl Benno zich aankleedt; hij moet snel weg en met een laatste kus is hij ervandoor. Lex en ik volgen langzamer, kleden ons aan en eten een ijsje op het plein om de lente te vieren.

Het was een heerlijke middag en er gebeurde zoveel meer; heerlijk zoenen geklemd tussen de twee lekkere lijven, water krijgen van Lex ;) dat hij een andere man uitkoos die me mocht nemen van achteren, ach… zoveel.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door arnhemse teaser »

Heerlijk avontuur Scarlett, dag hebben de 2 heren goed gedaan :D
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Gerrit Willem »

Mooi verslag Scarlett.
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Thekinkyguy »

Absoluut…eindelijk eens iemand die een echt goed verslag schrijft :)
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gebruikersavatar
Queenie
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 nov 2021 20:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Queenie »

Thekinkyguy schreef: 14 mar 2022 20:22 Absoluut…eindelijk eens iemand die een echt goed verslag schrijft :)
ik vind Benno's verslag anders ook niet slecht hoor! Jij wel?
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Benno »

Thekinkyguy schreef: 14 mar 2022 20:22 Absoluut…eindelijk eens iemand die een echt goed verslag schrijft :)
Beste kinkyguy,
Leuk dat je een goed verslag weet te waarderen.
Misschien wil je zelf ook eens proberen te laten zien hoe dat moet: een echt goed verslag schrijven.
Ook in de literaire wereld heb je schrijvers en je hebt critici. Dat zijn vaak mensen die ook schrijver wilden worden, maar omdat dat niet lukte zijn ze maar andere schrijvers gaan bekritiseren.
Jij hebt in jouw uitlatingen op dit forum laten zijn dat je een scherpe pen hebt als het op kritiek geven aankomt. Nu wordt het tijd om zelf te laten zien hoe het echt moet.
Ik daag jou uit om het ultieme verslag te schrijven. Doe je best!
Groet,
Benno
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door JohnV »

Ik heb het idee dat The Kinky Guy en Benno elkaar niet zo erg mogen ….. :) :lol:
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Gerrit Willem »

Zou ook graag verslag schrijven over hoe Scarlett me alle hoeken van EC liet zien. Maar ja. Geen uitnodiging gehad😆
GW
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Thekinkyguy »

Benno schreef: 15 mar 2022 12:09
Thekinkyguy schreef: 14 mar 2022 20:22 Absoluut…eindelijk eens iemand die een echt goed verslag schrijft :)
Beste kinkyguy,
Leuk dat je een goed verslag weet te waarderen.
Misschien wil je zelf ook eens proberen te laten zien hoe dat moet: een echt goed verslag schrijven.
Ook in de literaire wereld heb je schrijvers en je hebt critici. Dat zijn vaak mensen die ook schrijver wilden worden, maar omdat dat niet lukte zijn ze maar andere schrijvers gaan bekritiseren.
Jij hebt in jouw uitlatingen op dit forum laten zijn dat je een scherpe pen hebt als het op kritiek geven aankomt. Nu wordt het tijd om zelf te laten zien hoe het echt moet.
Ik daag jou uit om het ultieme verslag te schrijven. Doe je best!
Groet,
Benno
Haha…nee joh! Daar heb ik helemaal geen tijd voor. Ik vind het knap dat jij daar alle tijd voor hebt!
Het schrijven van mooie en geile verslagen laat ik liever over aan mijn vriendinnetje. Helaas ben ik hier niet objectief in omdat ik haar de beste, de mooiste en de geilste vind!
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 12 gasten