MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Gerrit Willem »

Meedoen is belangrijker dan winnen
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door Thekinkyguy »

Hahahah…een prachtige zin van een onderschatte auteur. Ik zal je nomineren voor de ‘zin van de maand’
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: MAGISCHE MIDDAG MET SCARLETT

Bericht door galuni »

Thekinkyguy schreef: 15 mar 2022 18:12
Benno schreef: 15 mar 2022 12:09
Thekinkyguy schreef: 14 mar 2022 20:22 Absoluut…eindelijk eens iemand die een echt goed verslag schrijft :)
Beste kinkyguy,
Leuk dat je een goed verslag weet te waarderen.
Misschien wil je zelf ook eens proberen te laten zien hoe dat moet: een echt goed verslag schrijven.
Ook in de literaire wereld heb je schrijvers en je hebt critici. Dat zijn vaak mensen die ook schrijver wilden worden, maar omdat dat niet lukte zijn ze maar andere schrijvers gaan bekritiseren.
Jij hebt in jouw uitlatingen op dit forum laten zijn dat je een scherpe pen hebt als het op kritiek geven aankomt. Nu wordt het tijd om zelf te laten zien hoe het echt moet.
Ik daag jou uit om het ultieme verslag te schrijven. Doe je best!
Groet,
Benno
Haha…nee joh! Daar heb ik helemaal geen tijd voor. Ik vind het knap dat jij daar alle tijd voor hebt!
Het schrijven van mooie en geile verslagen laat ik liever over aan mijn vriendinnetje. Helaas ben ik hier niet objectief in omdat ik haar de beste, de mooiste en de geilste vind!
Als Scarlett eindelijk een echt goed verslag heeft geschreven, dan suggereert dat dat alle voorgaande verslagen niet echt goed waren.... Dus ook niet die van Lotte....

Kinkguy, in wezen ken ik jou niet en jij mij ook niet, maar van wat ik uit jouw opmerkingen opmaak vindt je Benno en mijzelf over het algemeen geen hele toffe kerels. Waar dat aan ligt mag je bij jezelf te raden gaan, maar het is een beetje kinderachtig om het iedere keer te laten merken met een passief agressieve opmerking, of een indirecte sneer waar Queenie jou terecht op wees . Net als het "kapen" van topics om aandacht naar jezelf toe te trekken, wat je vaak doet aan de hand van het benoemen van Lotte. Wat dat betreft hoop ik voor jou echt dat je meer te bieden hebt dan alleen jouw vriendin. En als dat niet in de vorm is van het geschreven woord, dan in het helpen opbouwen en onderhouden van een respectvolle en veilige cultuur, een omgeving waarin mensen hun seksualiteit kunnen vieren.

Dat gezegd hebbende, je hoeft Benno, mijzelf of willekeurige andere mensen die hier komen echt niet aardig te vinden. Ne zomin dat wij jou ook niet aardig hoeven te vinden. Maar mijn vermoeden is dat wanneer je iets relaxter reageert, ik en de mensen die ik goed ken binnen dit wereldje jou een stukje aardiger zullen vinden.

Maar wees gerust, de kans dat wij elkaar in een EC zullen ontmoeten is voorlopig erg klein!
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten