MONA EN HAAR ENTOURAGE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door Benno »

Mona ken ik al een tijdje via diverse groepen op KIK en MeWe. Gistermiddag komt ze voor het eerst naar EC Amersfoort. Ze neemt mee: haar hubby Biker, haar Bull MrElvis en haar fietscoach. Ik ben er iets later dan zij en zie bij binnenkomst dat Mona geneukt wordt door MrElvis, een grote brede vent met een kaal hoofd, een baard en een ring door zijn pik. Ze is ook een man aan het pijpen. Ik zie een aantal bekenden. Snel uitkleden maar.

Eenmaal naakt ga ik bij het bed staan om Mona een goed te bekijken. Ze heeft een rood lakpakje aan met bijpassende hoge laarzen met gevaarlijk scherpe hakken. Haar mooie borsten zijn bloot, haar kutje is toegankelijk via een split in het felrode lakpakje. Ze heeft 5 piercings daaronder ("normaal 5, maar nu 6", zegt MrElvis als hij haar neukt met zijn prince Albert). We hebben al een tijdje contact maar nu zie ik haar voor het eerst. Ze kijkt me echt super-ondeugend aan met zaadvragende ogen. Als ik dichterbij kom zie ik dat ze dat zaad zojuist heeft ontvangen. De man die ze zonet nog aan het pijpen had heeft haar gezicht een glazuurlaagje gegeven en ze glimlacht trots. Dit wordt een leuke middag, denk ik.

Even later ligt Mona op de rand van het bed en kniel ik bij haar hoofd, waardoor ze me kan pijpen. Dat doet ze met volle overgave. Daarna ga ik nader kennis maken met haar beringde kutje. Zo nader zelfs dat ik haar clitpiercing tegen mijn voortanden voel klikken tijdens het clitje likken. Daarbij laat ik twee vingers in haar kutje glijden. Tijdens dit alles is ze MrElvis aan het pijpen. Ik sluit deze eerste fase af met een korte squirtsessie. Daarna ga ik Mona neuken. Met haar ondeugende koppie kijkt ze me uitdagend aan terwijl ik haar neuk en ze laat goed van zich horen. Na een tijdje pauzeer ik even en neemt iemand anders het over, waarna ik snel voor een tweede ronde ga.

Ik maak wat uitgebreider kennis met Biker, Mona's hubby. Het is een aardige vent. Ook haar bull en haar fietscoach blijken gezellige mannen. De fietscouch zit op een gegeven moment naast haar op de bank met een stijve pik. Hij vraagt of ze even op de zadelpin zonder zadel wil komen zitten.
Als Mona daarna op haar knieën op het bed ligt, neem ik achter haar plaats om haar op z'n hondjes te neuken. Dat doe ik tot ik buiten adem ben. Maar na een minuut ofzo is dat weer over en herneem ik mijn positie achter Mona's kontje. Ik neuk haar steeds harder en harder totdat ik brullend klaarkom.

Het is gematigd druk en de sfeer is goed. De mannen dringen zich niet op en houden waar nodig afstand. Het is erg gezellig en er wordt veel gelachen. Mona gaat haar Bull pijpen en kijkt - zijn eikel likkend - de mannen om haar heen een voor een uitdagend aan. Die blik van haar is fantastisch. Eigenlijk jammer dat ik niet ben klaargekomen terwijl ik haar aankijk. Iets voor een volgende keer...
Ik moet er helaas vandoor. Als ik wegga ligt Mona kirrend in de sling en wordt ze al weer geneukt. Volgens mij is haar eerste bezoek aan EC Amersfoort zeer geslaagd.
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door Bikerscouple »

Mmmmm het tintelt weer Benno en we komen zeker terug. Xxx Mona
Tess
Berichten: 37
Lid geworden op: 24 mei 2021 20:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door Tess »

Leuk verhaal weer Benno 💋
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door arnhemse teaser »

Mmmhh heerlijk Benno

Mona ik ben jaloers.. je entree in ec had ik graag meegemaakt ;)

Mooi hè Tess .. die verslagen v d erotische avonturen die Benno beleeft.. topper
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door Gerrit Willem »

@arnhemse teaser, haar entree had ze al in Hilversum gemaakt. Dus ik ga ervan uit dat ze met het fietsclubje ook Arnhem nog aan gaat doen. Je naam doet vermoeden dat jij daarmee geholpen bent. Ik kijk er alvast naar uit. Toen ik donderdag de deur uitliep in Amersfoort dacht ik nog dat ze Zaadslet als naam had. De man die haar aan de halsband had noemde haar iedere keer zo.. zal bij de volgende gelegenheid vragen wat het nou is. Mona of Zaadslet. Beide zijn mooie namen.
Groet GW
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door Bikerscouple »

arnhemse teaser schreef: 19 mar 2022 00:47 Mmmhh heerlijk Benno

Mona ik ben jaloers.. je entree in ec had ik graag meegemaakt ;)

Mooi hè Tess .. die verslagen v d erotische avonturen die Benno beleeft.. topper
Buiten het feit dat Benno een verhalenverteller is kan hij uitstekend en meerdere malen een dame verwennen. Spreek nl uit ervaring hmmmmzzz. Xxx
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door Bikerscouple »

Gerrit Willem schreef: 19 mar 2022 07:15 @arnhemse teaser, haar entree had ze al in Hilversum gemaakt. Dus ik ga ervan uit dat ze met het fietsclubje ook Arnhem nog aan gaat doen. Je naam doet vermoeden dat jij daarmee geholpen bent. Ik kijk er alvast naar uit. Toen ik donderdag de deur uitliep in Amersfoort dacht ik nog dat ze Zaadslet als naam had. De man die haar aan de halsband had noemde haar iedere keer zo.. zal bij de volgende gelegenheid vragen wat het nou is. Mona of Zaadslet. Beide zijn mooie namen.
Groet GW
Hoi Gerrit mag beiden hoor geniet van ook geile kinky taal. Xxx Zaadslet Mona
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door Gerrit Willem »

Dank je , is deze verwarring ook weer opgelost 😅😂💦💦💦
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door Bikerscouple »

Gerrit Willem schreef: 19 mar 2022 12:55 Dank je , is deze verwarring ook weer opgelost 😅😂💦💦💦
Hmmmm gelukkig en super leuk dat je ook zo genoten hebt :D
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MONA EN HAAR ENTOURAGE

Bericht door JohnV »

Mona, wat ben je lekker en wat fijn dat het weer kriebelt….. :P Volgende keer ben ik er zeker bij…en hoop weer van en met je te genieten…..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten