SLETJE STELLA TE LEEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SLETJE STELLA TE LEEN

Bericht door Benno »

Vandaag heb ik Mr. Denny's sletje Stella te leen om haar in EC te laten afneuken. Die bewering klinkt stoerder dan ik eigenlijk ben, maar het dekt redelijk de lading. Ik heb een paar heren uitgenodigd om me te helpen, want Stella is tamelijk onverzadigbaar. Alleen red ik dat niet. Ik ontmoet haar een voor half 1 in de winkel en we gaan samen naar binnen. Daar tref ik Sem en even later Babbel. Rick zou ook nog komen, maar pas later. Verder mogen er geen mannen aan haar komen, heb ik afgesproken. Wel zo duidelijk en overzichtelijk.

We kleden ons uit (Stella heeft een jurk met niets eronder, dus ze is zo klaar). Ik begin haar te zoenen en dat ontaard al snel in wederzijds gegraai naar geslachtsdelen. Stella valt achterover op bed en ik ga haar kutje likken, terwijl Sem zich vakkundig laat pijpen. Stella is er duidelijk aan toe, want het duurt echt helemaal niet lang voordat ze een eerste keer heftig klaarkomt. Ze stuwt haar heupen omhoog tegen mijn likkende mond en trekt me met haar handen nog dichter tegen haar kruis aan. Supergeil natuurlijk. Ik stop gauw mijn steigerende pik in haar kutje om haar te neuken totdat ze weer klaarkomt.

Na een tijdje geef ik de beurt door aan Sem, die Stella ook stevig neukt en haar dan een eerste keer laat squirten. Dat is bepaald ook niet de laatste keer vanmiddag. Als even later babbel ook binnen is zijn we met 3 man vrijwel non stop bezig om Stella te neuken. We wisselen elkaar voortdurend af en haar mond en kutje hebben nauwelijks een moment rust. In haar kontje heeft ze een buttplug, die er echter nogal eens uitfloept, of naar binnen, waarna ze hem er weer uit moet vissen. Op een gegeven moment stopt ze 'm maar in haar locker. Haar meester had haar opdracht gegeven om 'm in te houden vandaag, maar nu haar kontje vrij is kan Sem het niet laten om zijn pik er ook even in te stoppen en haar anaal te neuken. Als ik haar even daarna weer in haar kutje neuk, komt ze snel weer klaar. Ook op de forse pik van Babbel komt ze meerdere keren. En ook Sem laat haar op verschillende manieren komen. Op een gegeven moment komt hij erachter dat ze meer dan 1 of 2 vingers kan hebben. Het worden er 3 en dan 4 en uiteindelijk gaat de hele hand erin (hij moet wel even snel zijn horloge afdoen, anders verdwijnt die naar binnen). En Stella maar klaarkomen.

Ergens pauzeren we heel kort, maar al gauw gaan we weer door. Het is eigenlijk de bedoeling (opdracht van meester) dat we ons zaad op haar gezicht/in haar mond spuiten, maar dat lukt ons alle drie niet. Neukend klaarkomen blijkt te lekker. Na bijna 2 uur uur onafgebroken neuken gaat Stella douchen, net als Rick binnenkomt. "Je hebt nog een kwartier", zegt Stella tegen hem. Ze moet om half 3 weg namelijk. Rick kleedt zich uit en haalt condooms tevoorschijn uit het plafond(!) Daar heeft hij een secret stash blijkbaar. Hij wordt snel gepijpt en neukt als een bezetene en wordt uiteindelijk klaar gepijpt door Stella. Toch nog zaad in haar mond dus. Exact om half 3 staan we weer buiten. Stella gaat richting haar auto en ik naar mijn fiets. Tamelijk uitgeteld, maar voldaan. Ik tenminste wel. Stella heeft een schraal kutje, maar ze heeft nog best zin in meer.
Laatst gewijzigd door Benno op 01 mei 2022 10:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: SLETJE STELLA TE LEEN

Bericht door koen540 »

Nice Benno!!!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SLETJE STELLA TE LEEN

Bericht door Rickjsw »

Ik ben blij dat ik toch aan de verwachtingen van Mr Denny heb kunnen voldoen. Ik hoop dat hij Stella nog eenkeer aan ons toevertrouwd! Stella..je bent heerlijk, sexy en wild! 👿. Fijn dat ik dat vandaag de finale micht verzorgen van een heerlijke sextafette!
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: SLETJE STELLA TE LEEN

Bericht door arnhemse teaser »

Mooi geschreven Benno
En een meer dat prettige uitvoering Stella….
Inderdaad bij binnenkomst had Stella een mooi jurkje van spijkerstof aan.. deze werd vakkundig maar vooral snel los geknopt waar het heerlijke grote lichaam van Stella tevoorschijn kwam…

Ze was deze middag ter beschikking gesteld door haar meester en daar heeft ze gretig gebruik van gemaakt.

In aanvulling op Benno.. met ons 3en hadden we onze handen en pik vol aan haar… ze genoot heerlijk.. liet het ons lekker weten … en genieten
Tijdens het neuken verhoogde ze zelf het tempo of kneep ze heerlijk met haar kut…squirtend en in geile woorden liet ze ons weten dat ze meer wilde… dat hebben we dan maar zo goed mogelijk gedaan ;)

Nadat ze ons 3en leeg had gemaakt kwam Rick inderdaad nog last minute binnen zoals hij had aangegeven maar dat werd door Stella vakkundig beloond.

Wel heeft ze de grens van haar opdracht een klein beetje opgerekt… nadat de buttplug uit was heeft ze daar een kleine overtreding v d regels gegaan maar gaf Stella aan dat ze de straf hiervoor in ontvangst zou nemen

Dank voor het beschikbaarstellen aan mrDenny en dank aan Stella voor het genot en de andere heren voor de mooie samenwerking .
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten