GENIETEN MET SCARLETT

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GENIETEN MET SCARLETT

Bericht door Benno »

Het lijkt een beetje inherent aan een publiek toegankelijke gelegenheid zoals EC, dat de seks er onpersoonlijk is en de contacten vluchtig en oppervlakkig. Dat is ook zeker het beeld dat veel mensen ervan zullen hebben. Toch is dat niet altijd het geval. Het kan er zelfs heel intiem, liefdevol, zelfs emotioneel aan toegaan soms. Zoals vandaag.

Scarlett ontmoette ik een paar weken geleden voor het eerst. Lex was er toen ook en 10 dagen later waren we weer samen. Op de een of andere manier gaat het heel goed met z'n drieën. Niet alleen wisselen Lex en ik elkaar af in het verwennen van Scarlett en vindt ze het heerlijk om door ons beiden (soms gelijktijdig) geknuffeld en gezoend te worden, we vullen elkaar daarnaast ook aan. Lex heeft een andere benaderingswijze, waarbij hij zich soms een strenge meester toont en de zweep hanteert. Ik ben - laten we zeggen - wat zachter van aard.

Twee weken na ons vorige avontuur liet Scarlett gisteren weten vandaag weer te komen, samen met Lex. Helaas zit ik vandaag wat krapper in mijn tijd en kan ik maar een uur of net iets langer in EC zijn. Maar dat heb ik er zeker voor over. Als ik om 1 uur binnenkom is Scarlett net pauze aan het houden en komt Lex net terug van het toilet. Eerst maar even hartstochtelijk zoenen en haar zalige lijf tegen me aan voelen. Even later in de heterocinema moet ze van Lex vertellen hoe ze de tijd tot nu toe hebben doorgebracht en hoe vaak ze al is klaargekomen. Ik laat het aan haar zelf om dat hier te vertellen. Niet veel later lik ik haar kutje en neuk haar dan tot nieuwe hoogtepunten. Daarna neemt Lex het weer over. Soms sta ik met tegenzin mijn beurt weer af omdat ik geen genoeg van haar kan krijgen.

Lex laat Scarlett publiekelijk, voor alle bezoekers duidelijk te zien, haar kleine buttplug eruit halen en er een grotere in doen. Ze bekent dat ze het heerlijk vindt om ze in te hebben, ook al kan ze soms wat minder comfortabel zitten. Daarna neuken we haar weer verder. Scarlett is heel aanhalig en knuffelig en dat ben ik ook, dus ik leef me helemaal uit. Ik zoen haar en streel haar hals en borsten en laat mijn handen door haar haar gaan en overal over haar heerlijke lijf. De vorige keren had ze nog iets van een kledingstuk aan, maar nu is ze helemaal naakt en zo zie ik haar het liefst, merk ik. Terwijl ze wordt geneukt ligt 1 arm boven haar hoofd op bed, met de andere hand streelt ze haar tepels. Haar gezicht heeft een gelukzalige uitstraling van opperst genot. Soms heeft ze even een korte pauze nodig, maar langer dan 3 of 2 minuten duurt dat niet. Dan is 1 van ons al weer met haar bezig en neemt het genot weer de overhand.

We verplaatsen naar het grote bed. Lex neemt haar eerst staand terwijl zij op de rand van het bed ligt. Daarna neem ik haar op z'n hondjes. Ik stoot driftig tegen haar mooie ronde kont en hou haar billen stevig vast. Regelmatig wordt mijn pik er door haar knijpende kutje uitgeperst. Ik stop hem er dan zo gauw mogelijk weer in, want het voelt veel te lekker daarbinnen.
Dan vraag ik haar zich om te draaien. Ik kom helemaal op haar liggen om haar al zoenend te neuken. Het voelt vreselijk intiem en intens als ik op deze manier steeds verder opgewonden raak en uiteindelijk vanuit mijn tenen opkomend, door mijn hele lijf rollend en sidderend klaarkom. Ook daarna blijven we zoenen en blijft mijn hele lichaam naschokken van het zinderende orgasme. Het duurt een hele tijd voordat ik me (met tegenzin) van haar losmaak.

Lex heeft een vastbind- en zweepsessie voor haar in petto en ik help met vastmaken aan het wandrek. Eigenlijk om nog wat langer te knuffelen en te zoenen, beken ik. Zelfs als Lex al begonnen is met zwepen, riskeer ik zelf klappen door tussen Scarlett en het rek in te gaan staan om haar nog een laatste zoen te geven. Dan is mijn tijd echt op en moet ik gaan. Ik wens hen nog veel plezier.

Ik stuur later in de middag een bericht naar Scarlett dat ik bijna niet onder woorden kan brengen hoezeer ik genoten heb, maar dat ik het toch zal proberen. Ook al doet het nauwelijks recht aan hoe heerlijk het was, is dit mijn poging.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten