Zonnige zaterdag!

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Scarlett
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 nov 2021 20:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Zonnige zaterdag!

Bericht door Scarlett »

Kwart voor twaalf staat Lex al buiten op me te wachten. We gaan samen naar binnen maar blijven er niet voor lang want het is lekker weer. Tassen in een kluisje en volgens Lex is het niet nodig dat ik een slipje onder mijn rokje draag; dus die ook in het kluisje. Als zijn vingers over mijn kutje gaan, voelt hij hoe nat ik al ben; ik zat in de auto aan de vorige keer te denken en dacht ook; wat zullen we deze keer gaan doen? Nu krijg ik een kleine buttplug om in te doen, en als ik mijn leren jasje wil dragen, moet mijn bh uit. Die ook in het kluisje, dus.
We lopen door de straatjes richting het water. Met elke stap voel ik de plug zitten, helemaal als we op een bankje gaan zitten. Lekker kletsen, zoenen, benen wat uit elkaar, rokje wat omhoog… Zo maken we een klein rondje, even stoppen om mijn veters netjes te strikken, ergens tegen de oude stadsmuur aan lekker zoenen terwijl zijn handen onder mijn rokje gaan.
Terug in de EC gaan de kleren uit. In de hetero cinema likt hij me en zoenen we heerlijk tot ik moet gaan staan. Gezicht naar de muur, zijn handen over mijn lijf. Ik weet wat er gaat komen; een harde tik op mijn billen. Nog een paar totdat hij me omdraait en naar het bed stuurt. Voorovergebogen, hij stoot heerlijk bij me naar binnen. Op het bed gaan we verder totdat het tijd is voor wat water.
Bij de lockers kom ik Benno tegen. We zoenen elkaar gedag en drinken het water in de cinema op. Lang duurt de pauze niet; ik mag op het bed liggen en krijg een grotere buttplug. Iedereen kijkt terwijl ik de kleinere er uithaal, de grotere in mijn mond stop om hem goed nat te maken en dan erin laat glijden. Zo lekker, mijn kutje knijpt samen als Lex zegt dat ik aan het eind de grootste mag proberen. Dan likt Benno me en neemt me van achteren. De mannen wisselen elkaar af totdat ik echt weer even pauze nodig heb…
Of denk te hebben want Lex haalt water voor ons en ik voel Benno’s lijf tegen mijn rug en billen. Meteen buig ik voorover en neemt hij me staand tegen het bed, heerlijk. Dan toch even water drinken, en krijgen van Lex, op meerdere manieren, haha. Koud water op mijn hete kutje; wauw, maar de mannen besluiten al snel dat die weer moet worden opgewarmd.
Benno neukt me lekker, komt dichtbij, vindt het niet erg dat ik zo “knuffelig” ben zoals de mannen vaak zeggen. Ik voel hem in me klaarkomen, heerlijk hoe ik de spanning uit zijn lijf voel gaan, de naschokken…
Als Benno toch van het bed gaat, krijg ik een oogmasker aangereikt. Eenmaal op brengt Lex me naar het wandrek, waar ik cuffs om mijn polsen krijg en vast wordt gemaakt. Nu heeft het ook geen zin meer om proberen te zien wat hij gaat doen of gebruiken. Zijn handen, de flogger herken ik, maar hij gebruikt naar mijn idee veel meer. Benno glipt onder mijn arm door en zoent me gedag, hij moet weer gaan.
Het is makkelijker om de controle ook echt over te geven, met mijn ogen dicht. Ik hoor wat mannen rondlopen en zitten, maar focus op Lex die af en toe in zijn tas rommelt om weer wat anders te pakken.
Dan word ik omgedraaid, zijn vingers gaan diep in mijn kutje en ik voel mezelf warm worden. Ik kom heerlijk squirtend klaar, ik voel het op de grond en het druipt langs mijn been. Er komen klemmen (?) op mijn tepels; langzaamaan strakker. De flogger moet ik met mijn mond vasthouden terwijl hij iets anders gebruikt. Soms gewoon zijn handen, soms een harde tik met iets anders.
Hij maakt me los, laat me op mijn knieën naar een plekje lopen waar de mannen die zaten te kijken over mijn borsten heen mogen spuiten. Ik hoor dat er iemand voor me komt staan, zijn hand om zijn pik, hoor zijn ademhaling zwaarder worden totdat hij over me heen spuit. Anderen volgen. Het druipt over mijn borsten. Lekker, bedankt mannen.
Masker af, en ik ga even douchen. Dan terug naar de filmruimte, en inderdaad; even kijken of die grotere buttplug ook gaat. Ook dat lukt, zelfs wanneer ik hem er van Lex meteen weer uit moet halen en opnieuw moet indoen. Nooitgedacht dat zo lekker te vinden.
We spelen met elkaar, hij likt mij, ik pijp hem terwijl mannen toekijken. We neuken en ik voel de plug zitten, kom heerlijk weer op zijn grote pik. Dan moet ik op mijn knieën zitten.
Mond open, tong naar buiten. Hij komt luid klaar en het druipt over mijn gezicht, al probeer ik het netjes op te vangen. Ook hem voel ik nog een tijd naschokken terwijl ik hem schoonlik.
We blijven nog een tijdje op de stoelen zitten, lekker nagenieten en zoenen totdat het toch echt tijd is om weer een ijsje te gaan eten op het plein.
Happy
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2014 01:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Zonnige zaterdag!

Bericht door Happy »

Dat klinkt als een heel spannend middagje 😁, moet ook binnenkort maar een keer weer een kijkje nemen in amersfoort. Mis all pret 😛

xoxo
Scarlett
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 nov 2021 20:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Zonnige zaterdag!

Bericht door Scarlett »

Dat kunnen we niet hebben hoor, dat jij alle pret mist!
Snel weer keertje langskomen idd 😏😄

X
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten