NAAKTDAG DELUXE 28 APRIL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

NAAKTDAG DELUXE 28 APRIL

Bericht door Benno »

Als ik op naaktdag EC binnenkom is de naaktdag deluxe al volop bezig. Martin en Elsje zitten op de bank uit te rusten. Her en der lopen naakte heren. Op de voorste rij van de heterocinema is Mieke een man aan het aftrekken terwijl ze door een andere man wordt gevingerd. Meteen maar even mijn kleren in de locker. Ik kom Peter tegen die zegt dat ik Mieke nog net kan neuken voordat ze naar huis gaan. Als ik uitgekleed ben en even een praatje heb gemaakt met Martin en Elsje neem ik Mieke mee naar de sling, waar ik haar in leg, eerst haar kutje lik en haar dan stevig neuk. Ik ga vrij lang door, maar op een gegeven moment wordt het op de tenen staan om erbij te kunnen te pijnlijk. Mieke vindt het ook wel weer welletjes voor vandaag en zij en Peter gaan zich aankleden.

Terug bij het grote bed zie ik dat Elsje daar klaar ligt. Ze is aan het pijpen en iemand is haar aan het vingeren, maar ik zie geen andere neuk-kandidaten, dus ik doe een vers condoom om en neem plaats tussen haar benen. Elsje is al heel lang Martin's sletje. Ik heb ze jaren geleden al voor het eerst ontmoet. Maar het is al weer best lang geleden dat ik haar heb geneukt. Elsje is een weelderige, volle, jonge meid met blonde haren die ze in twee zijstaartjes draagt, wat haar een beetje het uiterlijk van een ondeugend schoolmeisje geeft. Ze is door haar meester erg goed getraind en kan op commando klaar komen, maar ook als ze zelf klaar wil komen vraagt ze eerst toestemming aan hem. Nu wil het geval dat ik haar kennelijk op precies de juiste wijze weet te neuken, dat ze aan de lopende band klaar moet komen. "Mag ik? Mag Ik?", roept ze dan. "Toe maar!", zegt Martin. En daar gaat ze dan. Keer op keer. Mijn pik wordt samengeknepen of er uit geperst, al dan niet met een golf squirtvocht. En dat dan 10, 15 keer achter elkaar. Ze verontschuldigt zich voor het harde knijpen van haar kutje, maar dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg.

Even een pauze, tijd voor een broodje en wat frisdrank. Elsje zit op haar knieën en pijpt haar meester. Martin pakt haar bij beide staartjes en dwingt haar zo zijn pik tot aan de wortel naar binnen te werken. Dan houdt hij haar daar vast tot ze naar adem snakt. Een leuk spelletje, waarbij die staartjes goed van pas komen. Daarna weer verder neuken. Weer komt ze 10 of meer keer klaar. Volgens Martin heeft ze de 50 keer wel eens gehaald. Wat een heerlijk feest! Elsje vindt het welletjes en ze geeft me een knuffel en bedankt me. "Jij ook bedankt", zeg ik.

Terwijl Elsje zich aankleedt komt Dana binnen. Ik moet even weg voor een verplichting elders, maar beloof later terug te komen. Een uur later ofzo ben ik er weer. Er staat een schaal met broodjes kroket, waarvan ik er een naar binnen werk. Daarna gaat Dana op haar knieën op het grote bed zitten en neuk ik haar hard en lang op z'n hondjes. Vervolgens draai ik haar om en neuk ik haar in missionarishouding. Niet om haar te bekeren, maar wel om zelf uiteindelijk luid brullend klaar te komen. Daarmee ben ik wel zo'n beetje klaar voor vandaag. Dana vindt het ook welletjes, zegt ze, maar als er even later een man binnenkomt, dan gaat ze toch maar weer op haar knieën zitten. En als ik aangekleed ben en op het punt sta om te vertrekken nog een...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten