5 mei Bevrijding sletival: Holly’s Tour of duty

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

5 mei Bevrijding sletival: Holly’s Tour of duty

Bericht door DonRoberto »

Dag heren,

Op Bevrijdingsdag, gaat Holly een tour of duty maken langs de drie EC’s . In iedere EC gaan we proberen Holly te “bevrijden”.

Holly moet namelijk bevrijd worden van haar “nette meisje” syndroom en een echte slet worden.

We starten ’s ochtends omstreeks 11.00 in EC Hilversum en Holly kan bevrijd worden van haar nette meisje syndroom tot 12.30. Vervolgens gaan we naar EC Amersfoort waar we van 13.30 tot 15.00 Holly tot slet zullen maken. Als laatste gaan we naar Arnhem waar Holly van 16.30 tot 18.00 Holly tijdens de naaktdag de luxe mag laten zien wat een echte slet zoal doet.

Holly mag in al haar gaatjes gevuld worden. Haar kutje en kontje zijn met condoom beschikbaar, ook in DP, en haar mondje mag zonder condoom gevuld worden. We reizen zonder proviand dus de heren worden verzocht om op hun hoogtepunt hun proteïne in haar mond te deponeren zodat ze voldoende te slikken krijgt gedurende de dag.

Holly is ook gek op dames dus ze zoent en likt heel graag met de aanwezige dames. Ook wordt ze graag gelikt maar graag zonder vingers met scherpe nagels.

Wie komt helpen Holly te bevrijden?

Hartelijke groet,

Don Roberto
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 5 mei Bevrijding sletival: Holly’s Tour of duty

Bericht door Thekinkyguy »

Grandioos! Je bent ons voor met deze fantastische EC Tour . Veel plezier morgen.

Mvg KG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gebruikersavatar
ericamersfoort68
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 aug 2019 17:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Re: 5 mei Bevrijding sletival: Holly’s Tour of duty

Bericht door ericamersfoort68 »

Hopelijk kan ik morgen ook ff naar Amersfoort
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: 5 mei Bevrijding sletival: Holly’s Tour of duty

Bericht door DonRoberto »

5 mei Bevrijding sletival: Holly’s Tour of duty

Anderhalve maand geleden vroeg mijn dominant, Don Roberto al of ik deze dag vrij wilde houden.Hij had iets in gedachte, maar daar was wel een hele dag voor nodig. Dat was snel geregeld, maar ja wat zouden we gaan doen??

Ik wilde het niet weten, maar stiekem wilde ik het natuurlijk wel weten en dat wordt met de weken erger, die jeukende nieuwsgierigheid: wat gaan we doen? Zijn er andere mensen bij? Binnen? Buiten? Gek word ik ervan en toch wil ik het niet weten. Of wel?

Tot de woensdag… Ik wilde natuurlijk wel weten of ik moest reizen en hoe laat, in verband met de voorbereidingen maar daar kwam geen reactie op, dus dan maar lekker op het forum wat lezen. En wat zie ik daar: Don Roberto is er ook!! Echt he?! En mij geen reactie geven! Daar stuur ik hem natuurlijk berichtje over en na een uur(!!!) krijg ik eindelijk een berichtje dat ik het forum maar eens moet gaan lezen…

En daar zie ik de oproep, wauw, een tour naar alle EC’s… Wauw, wauw, wauw!!!! Ik heb de rest van de dag met een big smile rond gelopen en alleen maar gedacht oh wauw, oh mijn god wat gaaf is dit!!! De spanning komt, de geilheid is er al, ik ben namelijk al een paar dagen niet klaar gekomen en nu weet ik dat ik 3x 1,5uur met mannen en misschien vrouwen bezig ga zijn! Wat een heerlijke gedachte is dat, zeg!!!!

EC Hilversum:

En dan is het zover: de eerste stop is Hilversum. Don Roberto zei nog: het kan zijn dat het erg rustig is en we met z’n tweeën spelen, maar we komen aan (later dan gepland) en buiten staat al een genodigde te wachten: “je bent te laat”… “De mannen zitten vol verwachting te wachten”. Binnen is het al heel erg druk, dus snel uitkleden. Ik heb weer heerlijk met mijn buttplug in mijn kontje gereisd, maar die mag meteen uit, want er moeten heel wat anders in. We gaan richting het grote bed en ik begin natuurlijk eerst Don Roberto heerlijk diep en pulserend te pijpen en dan komen er steeds meer mannen om ons heen staan. Ik pijp en trek heerlijke pikken, mooi om al die verschillen te zien, te voelen en te proeven.

Dan mag ik op m’n rug op het bed liggen, kont over de rand zodat beide gaatjes goed te bereiken zijn en dan ook nog m’n mondje open. Mijn handen zijn vrij. Ik lig het merendeel van de tijd met 4 pikken te spelen, 1 in m’n kutje of kontje, 1 in m’n mond en dan nog 2 in m’n handen. Heerlijk! En ik krijg de ene na de andere landing zaad in m’n mond.

We proberen nog even een DP. Een man had zo’n lekkere, grote, zwarte, dikke pik, die mocht onderop liggen, 2 mannen probeerden hun pik in m’n kontje te krijgen, maar helaas, die grote pik duwde die andere pik er zonder pardon uit! Dan maar iemand anders onderop en de grote pik er achterin, maar helaas, dan ging de onderste pik er weer uit. Dan maar weer heerlijk gewoon neuken! De mannen wisselen elkaar lekker af. Zo lekker aan een stuk geneukt te worden, handen, pikken overal en ik blijf maar toestemming vragen om klaar te mogen komen en spuit zoals een echt spuitsletje alles onder!! Nog eventjes en we gaan weer door naar de volgende EC, dus de aanwezige mannen mogen nog heerlijk in m’n mondje klaarkomen en natuurlijk slik ik alles lekker weg.

Dank jullie wel voor een heerlijke ochtend mannen.
Dan is het tijd voor de volgende EC.

EC Amersfoort:

We gaan door naar Amersfoort maar hier ben ik nog nooit geweest, ik wacht even in de winkel als Don Roberto parkeert: toch wel even spannend weer een andere, nieuwe locatie. Al snel komt Don Roberto eraan en kunnen we door de deur heen naar achter.

Ik word een beetje overvallen door de hoeveelheid mannen die er al zijn en ik zie dat er nog een dame is, E, en zij is al druk bezig. Ik kleed me snel uit en mag meteen op mijn knieën Don Roberto pijpen en er wordt een mooie halve cirkel om mij heen gemaakt. Ik ga gewoon het rijtje af, telkens meer naar rechts, tot ik bij de laatste pik ben en dan begin ik weer van vooraf aan. Ëén man kon het al niet meer houden en spoot mijn mondje meteen al vol: heerlijke lunch vol eiwit.

Dan mag ik over het bed bukken en word ik lekker achterlangs genomen. Natuurlijk blijf ik ook hier klaarkomen en klaarkomen en klaarkomen! Ondertussen pijp ik andere mannen en het wisselt weer mooi af. Inmiddels Is E in de sling gaan liggen en kan ik op het bed even op mijn rug liggen. We moeten wel wat naar het midden, want het is zeik- en zeiknat op de grond (geen idee hoe dat komt…) Ik word heerlijk geneukt en m’n clitje blijft ook niet onaangetas. De mannen spuiten m’n geile pijpbekkie heerlijk vol terwijl ik de grond, mannenvingers en stijve pikken onderspuit met mijn gesquirt. Zelfs op ruim een meter afstand waren de spetters te voelen. En zelfs mijn eigen hoofd zat onder de spetters van mijn eigen squirt!!

Dan nog even met E samen op het bed, zij aan de ene en ik aan de andere kant mannen pijpen en geneukt worden. Wat ontzettend geil om dit samen te doen! Haar gekreun windt mij nog erger op.

Af en toe even een pijp pauze voor Don Roberto. Hij zit lekker op de bank terwijl ik hem gek maak met mijn lippen en tong. Als hij even naar het toilet is, pijp ik een ander en als hij terugkomt laat hij zich nog even pijpen door E. Wat een geil gezicht is dat: die heerlijke pik tussen die geweldige lippen van E zien verdwijnen.

Ik eindig weer op mijn knieën, mondje open en heb nog wat zaad mogen slikken, maar de meesten bewaarde het lekker voor Lotte en gelijk hebben ze! Ik heb namelijk nog een EC te gaan.

Veel plezier met Lotte mannen en Lotte: ik had ze samen met E vast voor je opgewarmd ;)

En ook hier de mannen heel erg bedankt voor een lekkere middag.

EC Arnhem:

En dan gaan we naar de voor mij bekendste EC en dat is ook te merken als ik binnenloop! Don Roberto moet nog even naar de meter. Ik loop alleen naar binnen en ik word meteen herkend. Dat vind ik zo gaaf! Er wordt ook gevraagd of ik alleen ben. Maar ik zal nooit alleen gaan, dat wil en mag ik ook niet en zo fijn om dit met Don Roberto te mogen doen.

Helaas waren er geen broodjes meer :cry:

Dan maar naar boven en snel omkleden. Het is hier wat rustiger en we gaan naar de grote zaal, waar al een stel heerlijk bezig is. Ik begin natuurlijk op m’n knieën, neem de lekkerste pik eerst in mijn mond en dan gaan we, net zoals in Amersfoort, weer naar rechts en daar spuit de eerste al vrij snel in mijn mond. Even later is nummer 2 ook al aan de beurt!! En dan ben ik nog geen 5 minuten binnen!!! Wauw dat gaat snel! Even snel naar het toilet en weer door, lekker de pikken hard voelen worden in mijn mond en in m’n handen.

Dan gaan we naar de heterozaal. Ik ga daar op het bed op mijn rug liggen en Don Roberto laat z’n heerlijk pik weer in me glijden. Wat voelt dat altijd lekker! Dan wordt hij overgenomen door een man met een mooie grote pik. Ik moet dan toch wel even op de grond staan en doggystyle genomen worden. Wat voelt dit weer lekker zeg! Ik vraag weer regelmatig of ik mag klaarkomen en ondertussen pijp ik natuurlijk weer lekker wat mannen. Dan wordt het rustig en gaat Don Roberto lekker op bed liggen. Ik voel opeens een bekende pik naar binnen stoten: Eddie is er natuurlijk ook , maar mijn kutje is zo nat dat hij daar steeds uitfloept. Dan is natuurlijk het kontje aan de beurt en het duurt niet lang voordat ik toestemming vraag, mijn hemel zo lekker…..

Dan horen we dat het bed in de grote ruimte weer beschikbaar is. Daar heerlijk Don Roberto gepijpt, en ondertussen word ik weer geneukt en gevingerd.
Het andere stel komt er weer aan en zijn eigenlijk van plan om weg te gaan, maar nog even kletsen en Don Roberto mag de flogger van ze lenen. Ik krijg een paar goede tikken want ik was namelijk niet altijd een heel braaf sletje vandaag, en oh wat ben ik bijdehand geweest door mijn hyperheid.

We proberen de dame over te halen om zich door mij te laten likken, maar ze wou eigenlijk echt naar huis, ze had zich alweer aangekleed en een mooi rood lak rokje aan. Don Roberto moest natuurlijk even voelen of er wel een slipje onder zat en dat was niet zo. Tsja dan kan je net zo goed nog even gelikt worden en dat wou ze toch wel.. Dus zij op bed, rok omhoog en ik begin met likken en dan vingers erbij, Don Roberto z’n pik in haar mond en hij haar even likken terwijl ik haar vriend pijp.. Zo geil was dit. En weer verder met het heerlijke kutje likken en vingeren, tot ze echt niet meer kan en bijna in zwijm ligt door een gebrek aan zuurstof.

Dan komen er nog 2 mannen op bed die ik trek en pijp, terwijl de satisfyer op mijn clit wordt gezet en ik het allerlaatste beetje squirt eruit laat spuiten. Nog paar keer zaad wegslikken en dan is het tijd voor het lekkerste zaad!

Ik zit netjes op mijn knieën, kijk omhoog met mijn mond open, masseer zijn ballen en wacht op zijn heerlijke zaad en dan komt, met een enorme brul, dat heerlijke witte toetje in mijn mond. Ik neem z’n eikel in mijn mond en zuig elke druppel eruit. Ik doe mijn mond open en vraag met volle mond, terwijl ik het zaad laat zien of ik mag slikken en tuurlijk mag dat. Ik slik alles heerlijk weg en open weer mijn mond, om te laten zien dat die netjes leeg is en dan lik en pijp ik zijn pik heerlijk schoon, zoals ik dat bij elke man netjes heb gedaan wie mij zijn zaad gaf.

Ook hier heren bedankt voor een lekkere middag.

En Don Roberto: bedankt voor deze tour, wauw wat was dit geweldig zeg!!!

Het is nu zondag en ik ben nog steeds aan het nagenieten van de geiligheid!!

Tot snel!

Hot Holly
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 5 mei Bevrijding sletival: Holly’s Tour of duty

Bericht door Gerrit Willem »

Prima verslag Holly! Ik was erbij en heb heerlijk genoten. Hoop dat jullie snel weer een tourtje doen. Had ik al gezegd dat ik donderdag kan?😁🤘😅
Bedankt Holly en Don Roberto
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Oelie en 16 gasten