SPETTERENDE NAAKTDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SPETTERENDE NAAKTDAG

Bericht door Benno »

Drukke naaktdag vandaag in EC. Ik ben er om 13 uur en er zijn dan al best veel mannen, waaronder een hoop bekenden. Er had een stel aangekondigd om rond lunchtijd langs te komen, maar die zijn niet gekomen. Ook is er een aankondiging van Don Roberto die op tournee is langs alle EC's op 1 dag met zijn sletje Holly. Uit betrouwbare bron (nl van haar zelf) heb ik voorts vernomen dat E ook langs zal komen. Enfin, vol verwachting klopt mijn piemel. En die van flink wat andere heren ook.

E komt als eerste binnen en is bijna overdonderd door het grote aantal mannen, waarvan ze er ook een flink aantal kent. Overdonderd maar niet ontmoedigd, want E kan behoorlijk wat hebben en staat haar spreekwoordelijke mannetje. Aangezien ze altijd eerst een kop koffie drinkt als ze naar EC komt, doet ze dat nu ook... of er nou kloppende piemels staan te wachten of niet.

Als de koffie op is, bied ik mezelf aan als opwarmpiemel. Ik ga op bed liggen en E begint mij te pijpen. Jurgen gaat achter haar staan en warmt E achterlangs op. Op die manier gaat dat dubbel zo snel. "Opgewarmd", zegt ze na 1 minuut dan ook. Ze gaat op haar knieën op het bed zitten. Ze gaat Jurgen pijpen en ik neuk haar op z'n hondjes. Na een tijdje sta ik mijn plaats af, want er zijn veel gegadigden en ik ben best sociaal als het erop aankomt. Dus is Multibanaan aan de beurt en daarna Jurgen en GW en babbel en ik weet niet wie nog. Later als E op haar rug ligt, neuk ik haar nog even hard en laat haar dan flink squirten. Martijn is net binnengekomen en die staat erom bekend dat hij E kan laten squirten door alleen maar naar haar te kijken.

Dan komen Roberto en Holly binnen. De eerste etappe van hun tournee zit erop (Hilversum) en voordat ze de naaktdag deluxe in Arnhem onveilig gaan maken is Amersfoort aan de beurt. Als ze zich hebben uitgekleed moet Holly op haar knieën op de grond Roberto gaan pijpen en daarna rechtsom alle andere pikken die er aangeboden worden. Toevallig sta ik rechts naast Roberto, dus komt dat even goed uit. Nadat Holly een flinke tijd heeft gepijpt zet Roberto haar tegen de rand van het matras en mogen we haar neuken. Holly komt aan de lopende band klaar, maar vraagt steeds eerst "meester, mag ik klaarkomen". Die telt dat tot 3 en dan gaat ze. Soms zegt hij: "Even denken... nou vooruit dan". Of hij telt vertraagd: "1, 2, 2 en een half, 2 en een kwart" etc. en meer van dat soort grappen. Intussen vliegt het squirtvocht ons om de oren en is het een drijfnatte boel. Vooral als Holly daarna op haar rug ligt en vele mannen hun zaad in haar mondje spuiten ("Dankjewel", zegt ze dan telkens), neuken ik en een paar andere mannen haar naar vele spetterende hoogtepunten. Ik zelf kom later brullend en spetterend klaar terwijl Holly mijn pik er zowat af zuigt. Of, nou ja, spetterend... Holly knoeit geen druppel en zegt netjes dankjewel.
dodo
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: SPETTERENDE NAAKTDAG

Bericht door dodo »

leuk idee van roberto en holy om deze rondreis te doen. prima sfeer tot in de avond aan toe. ook lotte naderhand had het goed naar haar zin. de dag is zeker drukbezocht en ook de man achter de toonbank sprak van een prima dag. s avonds tot ongeveer 2030 was er in de cruising room nog een heel leuk vrolijk stel. prima dag geweesd dus zoals het bedoeld is
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten