FETISJGIRL OP ZATERDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

FETISJGIRL OP ZATERDAG

Bericht door Benno »

Het is al weer even geleden dat ik Fetisjgirl heb gezien. Vandaag heeft ze onverwacht een vrije middag en besluit ze om naar Amersfoort te komen. Ze is er om 13.15 uur en ik wacht haar in de winkel op. We gaan naar binnen en doen onze kleren in de locker. A heeft een body aan met van die knoopjes aan de onderkant. "Ik doe m maar niet helemaal dicht, want het gaat toch zo weer open", zegt ze. Nou inderdaad. Bij de lockers neem ik haar in mijn armen en zoen haar intens en vrijwel meteen zitten we aan elkaars geslachtsdelen. Het enige knoopje van de drie dat dicht is, heb ik zo weer open. Haar kutje is al lekker nat. Een aantal andere aanwezige mannen komt er bij staan en A pakt hier en daar nog een pik beet. Dan gaat ze op haar knieën zitten en begint mij te pijpen. En daarna de andere pikken die er worden aangeboden, waaronder die van Geilneef.

A staat op en ik leid haar naar het bed, waarop ze gaat liggen. Ik lik uitgebreid haar kutje en ga haar dan nog uitgebreider neuken. Terwijl ik daar mee bezig ben komen er al gauw enkele mannen klaar over haar heen. Er wordt druk met tissues geveegd. En door.
Na een tijdje is er een jongen die haar ook wel wil neuken. Ik sta mijn plek af en hij neukt zich in enkele minuten klaar, waarna ik weer lekker verder kan. Een andere man vraagt of ik toevallig een condoom over heb. Ik geef hem een condoom en hij neukt zich ook klaar. Daarna ga ik weer verder. Zoals meestal als A er is, kan ik geen genoeg van haar krijgen.

EddieEagle komt binnen. Hij is erg benieuwd naar A. Al heeft hij al vaker over haar gelezen (ik heb er al eerder wel eens over geschreven), heeft hij haar nog niet ontmoet. Ik stel ze aan elkaar voor. Als Eddy haar neukt, blijkt de nood vrij hoog en A te lekker. Hij komt daarom heel snel. Dat geeft mij de gelegenheid om haar weer verder te neuken. Wanneer ik kan zoen ik A, want net als ik houdt zij daar erg van.
Een jongen vraagt of hij A op z'n hondjes mag neuken. Nadat hij dat heeft gedaan, maak ik ook even van de gelegenheid gebruik. Daarna gaan we naar de sling, waar ik en een paar anderen haar ook neuken. A vindt het dan tijd voor een pauze. We kletsen in de pauze over geloof en religie. Ik betoog dat geen van de 10 geboden zeggen dat je niet mag neuken in EC. Geilneef zegt dat het 11e gebod is: Gij zult genieten.

Daarna gaan we verder. Ik leg A weer op het bed en begin haar alweer te neuken. "Ik wil in jouw mond klaarkomen", zeg ik. Dat vindt ze een goed plan. Ik neuk nog even door en klim dan helemaal over haar heen om in haar mond te spuiten. Heerlijk!

Er wordt nog meer geneukt en gebeft en gevingerd en gepijpt (A pijpt graag heel veel) en ook gesquirt. Kortom het is een heerlijk seksfeest. Na ruim 2 uur vindt A het wel genoeg geweest. Ze gaat douchen en aankleden. Ik kleed me ook aan en loop met haar mee naar buiten, waar ik haar nogmaals in mijn armen neem en zoen. We nemen afscheid bij de deur en Fetsijgirl loopt goed afgeneukt naar de trein. Ergens in het heetst van de strijd heeft ze tegen me gezegd: "Oudere mannen weten toch beter wat ze doen dan jonge jongens". Kijk, die steek ik in mijn zak!
Laatst gewijzigd door Benno op 29 mei 2022 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: FETISJGIRL OP ZATERDAG

Bericht door koen540 »

Nice Benno!
Eaaon
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jun 2021 06:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: FETISJGIRL OP ZATERDAG

Bericht door Eaaon »

Kan je niet een keer een videocollege opnemen voor de jongere generatie benno? :P
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FETISJGIRL OP ZATERDAG

Bericht door Benno »

Eaaon schreef: 29 mei 2022 18:02 Kan je niet een keer een videocollege opnemen voor de jongere generatie benno? :P
Wat zou daar in moeten dan?
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: FETISJGIRL OP ZATERDAG

Bericht door EddieEagle »

Het was geweldig om Fetisjgirl (A) eindelijk te ontmoeten, na al die spannende verslagen gelezen te hebben. Ik zag op de chat dat A naar Amersfoort zou komen, dus ik vertrok ook snel die kant op. Een bezoek aan ec Amersfoort was alweer enkele jaren geleden.

Daar aangekomen zie ik een mooie dame op het bed liggen met een aantal mannen eromheen, ook een aantal bekenden. Ik kijk even rustig toe om op te warmen. Als ik dan eenmaal aan de beurt ben, is het enkele-stotenwerk voordat ik klaarkom (zoals Benno al schreef), omdat de aanblik van A me behoorlijk opgeilt. Maar de middag is nog niet voorbij. Later krijg ik nog voldoende gelegenheid om A in de sling en op het bed stevig te neuken. Ik heb nog een geil standje in gedachten: ik neem plaats op een van de rode banken en laat A in cowgirlpositie op mij plaatsnemen. A berijdt mij fantastisch en ze brengt me naar een geweldig hoogtepunt. De man die op het bed ligt zit kreunend toe te kijken en hij is het volgende 'slachtoffer' dat bereden wordt door A. Het was een heerlijke middag!
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FETISJGIRL OP ZATERDAG

Bericht door Benno »

Aha, kijk aan, dat zijn de betere verhalen. Ik moest tijdens deze middag even kort, maar dringend weg.
Eddie heb ik gevraagd een oogje in het zeil te houden en dat heeft hij zo te horen uitstekend gedaan.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten