DRIE NIEUWE STELLEN OP DONDERDAGAVOND

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DRIE NIEUWE STELLEN OP DONDERDAGAVOND

Bericht door Benno »

Normaalgesproken ga ik zelden 's avonds naar EC. Maar gisteren had ik wat tijd en wandel ik even binnen. Het is helemaal niet druk, maar toevallig zijn net Joe en Meg gearriveerd. Ze zijn er voor het eerst. Joe is naakt. Meg heeft een korset aan, waar haar grote borsten vrijwel letterlijk uitbarsten. Daarbij heeft ze een dunne zwarte panty aan met hakken. Onder de panty draagt ze niets. Haar ondeugende blonde koppie straalt geile zin uit. Die zin blijkt te bestaan uit zin in zaad op haar ronde borsten. Samen met Joe gaat ze op de voorste rij van de heterocinema zitten, maar niet veel later legt ze een handdoekje op het bed en gaat daar liggen. Ik en een andere man laten onze handen over haar lichaam gaan en zij grijpt naar onze pikken. Ze maakt duidelijk wat ze wil. We mogen haar wel betasten, maar haar panty blijft aan, hoewel het kruisje zo nat wordt dat ik denk dat het ieder moment vanzelf kan scheuren. Ze vraagt nog of iemand het erg vindt dat ze niet naakt is. Aangezien we eigenlijk alles aan haar lichaam kunnen zien heeft niemand echt een bezwaar.

Ik ben niet zo van het trekken en zaad over de dame heen spuiten. Ik ben meer van het neuken. Meg ook, zegt ze, maar vanavond is ze hier om een nadere fantasie waar te maken. Het duurt niet lang of de andere man spuit de eerste lading over haar borsten, die er mooi van gaan glimmen. Meg nodigt een donkere jongeman uit om bij haar te komen. Terwijl ik naar het tafereel kijk, zie ik dat er op de achterste rij een ander nieuw stel is komen te zitten. Het zijn L en A. A zit naakt, L heeft een hemdje aan, waar haar grote borsten een beetje naar buiten komen. Vooral omdat L haar eigen tepels zo nu en dan masseert met een hand, terwijl ze met haar andere hand aan haar kutje zit.

Terwijl de donkere jongen door Meg manueel wordt klaargestoomd om haar borsten nog meer te laten glanzen, besluiten A en L om richting darkroom te gaan. Daar legt A L in de sling en begint haar te neuken. Daarna gaat ze hem in de sling liggend pijpen. Ik vraag of ik aan haar mag zitten en dat mag. Ik mag haar ook neuken, wat ik heel graag doe. Terwijl ik haar neuk, vingert ze haar clitje. Ik ga lang door, maar op een gegeven moment voel ik een orgasme aankomen. Ik hou me niet in en laat het gewoon komen.

Terug bij het grote bed heeft Meg die de mannen die aanwezig zijn uitgenodigd om over haar heen klaar te komen. Er zijn er een aantal. De donkere jongen gaat voor een tweede ronde, maar heeft daar even wat tijd voor nodig. A staat met L toe te kijken. Hij is nog niet klaar gekomen en vindt het duidelijk een geil tafereel. Ik stel voor dat hij ook zijn bijdrage doet. L vindt dat prima, dus doneert A zijn zaad. Ik ben zelf pas net gekomen en kan zo snel niet weer. Meg gaat zich niet douchen maar hijst zich in haar kleren, waarbij ze haar geglazuurde decolleté vrij laat om op te drogen. Vrolijk verlaten zij en Joe het pand, niet veel later gevolgd door L en A.

Er zijn niet veel mensen meer en ik maak mijn locker open om mijn kleren uit te gaan doen. Maar dan komen Anna en Joy binnen, ook voor het eerst. Hij is een Cyprioot, zij is Nederlands. De voertaal is Engels. Aangezien het al 20.15 uur is hebben ze niet echt tijd te verliezen. De kleren gaan in no time de locker in en onder haar jurkje en rode lingeriesetje komt een prachtige, blonde, slanke jongedame tevoorschijn. Ze nemen plaats op de voorste rij, waar Anna Joy gaat pijpen. Daarna gaat ze andersom staan en rijdt met haar kutje tegen zijn pik aan. Dit ziet er supergeil uit, vooral haar wellustige gekronkel. Als zij even later op het matras gaat liggen, hoop ik van harte dat ik mee mag doen. Het stel is zo open en vriendelijk dat ik denk dat dat er wel eens in kan zitten. Mijn pik is er al weer helemaal klaar voor. Zij pijpt Joy verder en hij vingert haar heftig met twee vingers en laat haar komen. Daarna vinden ze het voor dit eerste bezoek wel welletjes. Ik hoop ze vaker te ontmoeten. De eerste kennismaking was al zeer aangenaam. Om 20.45 sta ik buiten. In 2,5 uur 3 nieuwe stellen ontmoet. Niet slecht!
Laatst gewijzigd door Benno op 03 jun 2022 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Zahr69
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 okt 2021 09:04
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amershilv
Contacteer:

Re: 3 NIEUWE STELLEN OP DONDERDAGAVOND

Bericht door Zahr69 »

Dan heb je echt een goede avond gehad.
Het ging wel door m’n hoofd zal ik gaan maar had voor een trainings / sport avond gekozen.
Moet ook meer op m’n gevoel af gaan …😄😄
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten