lekkere naaktdag avond

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

lekkere naaktdag avond

Bericht door Patrick666 »

Vandaag maar weer eens naar de naakt dag gegaan.

Rond 18.15 na het werk kwam ik bij de EC aan, en er lagen nog wat versnaperingen van de middag. Dus het was er waarschijnlijk al te druk geweest om tussendoor te snoepen. Toen ik de grote zaal binnenkwam dacht ik al helemaal dat ik een leuk feestje gemist had. Er zaten nog 2 of 3 mannen in de ruimte, maar overal lagen of hingen handdoeken, op de kast, over de kastdeuren, op het bed in de sling..... ga zo maar door. Ik ging er meteen vanuit dat het wel zo gezellig moest zijn geweest dat iedereen zijn/haar handdoek nog moest laten drogen vanwege een heet feestje.

De aanwezige heren waren niet al te spraakzaam, maar dat maakte me niet zoveel uit.via Ishotmyself had ik een berichtje gekregen van een lekker stel dat zij misschien ook naar de naaktdag zouden gaan. Helaas ben ik hun er niet tegen gekomen, maar dat werd helemaal goed gemaakt door het leuke stelletje dat rond 19.00 de bios binnen liep. In de gang hoorde ik wat gepraat, en het bleek dat de dame nieuw was bij de EC, maar de jongeman leek nog wel een beetje te weten wat waar was. Mijn pik werd meteen hard toen ze binnen kwamen. Je kon meteen zien dat deze leuke meid heerlijke grote borsten had. Het stelletje kleedde zich uit, en meteen perste de man zijn lekkere BWW vol tegen de kluisjes, waar ze heerlijk van genoot. Heerlijk om een stel zo te zien genieten van hun spel.

Toen ze even lekker gespeeld hadden sprongen ze onder de douche. Maar gelukkig wilden ze graag bekeken worden, dus ze deden de rolluiken open. ze zaten heerlijk in hun spel. De heerlijke brunette ging ondeugend met haar slipje onder de douche, want dat moet van haar meester. (Hij mocht vandaag bepalen)
Onder de douche gaven ze weer een heerlijk showtje weg, en dat showtje werd daarna verlengd op het bed. Ik had vanuit de bank een heerlijk uitzicht. Ze moest eerst op haar buik gaan liggen, en ze werd stevig gemasseerd met lichtgevende olie bleek. Ik zei als grap dat hij nu wel goed kon zien welk plekje hij gemist had. Op een gegeven moment begon hij haar stevig te neuken. Ze kreunde een eind weg terwijl zijn genotsstaaf haar flink hard nam. Ik zat ook met een behoorlijke pik in mijn hand, en moest tegen de man zeggen dat hij zijn handen niet aan mij hoefde te besteden. Op een gegeven moment gooide de meester zijn slaafje op haar rug, en ging hij verder met stoten. Omdat nu haar tieten staand beter te zien waren ging ik recht opstaan. Wat zag ze er heerlijk uit. Lief koppie, met de ketting om die haar vriend had omgedaan... ze kreunde bij elke stoot. Ik zei dat het er lekker uitzag, waarop de man zei dat als ik een condoom om zou doen ik haar wel mocht neuken.

Dat hoefde hij geen tweede keer te vertellen. Ik had binnen no time een condoom om, en kroop op het bed... Ik aanschouwde de meid eens goed, en haar kutje droop al van het vocht. Met mijn vingers gleed ik met gemak naar binnen en daar reageerde ze ook lekker op. Na haar even lekker gevingerd te hebben ramde ik mijn pik in haar soppende kutje. Hij gleed met gemak naar binnen. En bij iedere stoot gingen die heerlijke tieten deinend op en neer. Het zag er allemaal net iets te lekker uit, en het duurde dan ook niet lang meer voordat ik mijn eerste shot in haar schoot (in het condoom)

Ik maakte meteen plaats voor de volgende, maar die was er niet... Toen de meester zei dat iemand anders mocht renden twee mannen meteen weg. Dus ging hij zelf maar weer aan de slag. terwijl hij haar doggy neukte wou ik lekker aan haar tieten zitten. omdat ze er zo lekker uitzag werd mijn pik niet slap, waarop de man zei dat ze ook pijpte, maar alleen met condoom.... dus ik weer een van die gouden jongens open scheuren en een nieuw jasje aangetrokken. terwijl hij haar hard nam trok ik haar heerlijke koppie helemaal over mijn pik. Ze kon haar keeltje goed open zetten, dus ik neukte haar mondje soms tot aan het randje van kokken, Maar ze zoog die pik na even slikken meteen weer naar binnen. Ze had hem na een aantal minuten alweer op gevechtssterkte, en haar meester was weer even gestopt, dus ik nam achter haar plaats. Wat stak dat kontje lekker omhoog. Inmiddels hadden twee andere heren toch ook wat moed verzameld, en die hadden nu ook een condoom omgedaan om gepijpt te worden. Terwijl ze lekker bezig was begon ik haar weer te vingeren. Maar nu langzaam opbouwend naar vier vingers, en die gleden ook met gemak naar binnen. Ik trok mijn hand eruit op een flinke kreun, en neukte haar nu doggy, wat een genot.

Toen ik weer klaar was nam haar vriend wat speeltjes uit de tas, en werd ze bewerkt met een vibrator en een mega dildo, terwijl ze lekker door bleef pijpen. Nadat ze stevig was geneukt met de dikke dildo wou ze wel eens de darkroom gaan proberen zei ze. Dat vond de meester een goed plan. En toen ze de sling zagen waren ze zelf ook meteen van plan er een aan te schaffen geloof ik. Het heerlijke mooie natte slaafje klom in de swing, en werd door meester en een andere man geholpen met haar benen. meester ging met haar linker tiet spelen, en ik met haar rechter tiet. Daar had ik al twee handen vol aan :)

Een van de andere heren begon haar van de zijkant te vingeren. Omdat de tijd voor mij begon te dringen besloot ik nog een condoom om te doen om haar te neuken in de sling... Ze kwam er al snel achter dat de benen aan de binnenkant over de ketting leggen haar kutje beter open spreidde, en wouw what a view... ze keek mijn pik nu naar binnen. maar ik wou toch weer eerst even met dat zalige kutje spelen, maar iedere kreun maakte me geiler, dus voor een laatste keer heb ik deze beauty in de sling geneukt totdat ik in mijn tenen klaarkwam.... Toen ik klaar was heb ik nog even meegekeken terwijl meester haar weer met de dikke dildo onder handen nam... En verder kon ik helaas niet meer meegenieten. Ik heb me nog even gedoucht, want ik zat nu helemaal onder het zalige kut vocht, en het weer was al zo klam :). Na het aankleden ben ik nog even terug gekomen om dit heerlijke stel te bedanken voor de geile avond.
(Ik snap nog steeds niet waarom sommige mannen alleen de broek omlaag trekken, hun kans grijpen, en dan zonder iets te zeggen weer weg gaan)
Nog even het heerlijke schouwspel in me opnemen, waardoor ik me net weer heerlijk heb kunnen aftrekken op die heerlijke boobs en dat zalige pijpmondje, en toen weer met de trein naar het zuiden.

Mocht dit leuke stel ook op het forum aanwezig zijn... Nogmaals dank voor deze geile ervaring.
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: lekkere naaktdag avond

Bericht door watermeloen »

Haiii 👋 het sletje hier hihihi
(M’n account activering werkte niet maar net geregeld)
Super geil jouw kant van deze avond terug te lezen zo!

Was inderdaad mijn eerste EC ervaring, en wat heb ik ervan genoten!
Zeker absoluut voor herhaling vatbaar!
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: lekkere naaktdag avond

Bericht door Patrick666 »

Met die lekkere borsten van jou is die username meer dan terecht :) Wat heb jij een heerlijk figuur, en een super koppie
Welkom to the club, en leuk dat ik je eerste vreemde EC pik heb mogen zijn....

Het was mij een waar genoegen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten