HET GEZWOLLEN KUTJE VAN D

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

HET GEZWOLLEN KUTJE VAN D

Bericht door Benno »

Als ik vandaag eind van de middag nog even binnenwip bij EC ligt er een mooie dame in de gynaecologenstoel met klemmen op haar tepels en een vacuümpomp op haar kutje. Mijn ogen zijn nog niet aan het donker gewend, dus ik zie dit eigenlijk pas nadat ik mijn kleren in een locker heb opgeborgen. Dan zie ik ook pas dat het D is en dat haar meester M ernaast staat. Hij houdt een ketting vast die aan een halsband om D's nek zit. Hij zuigt de pomp op D's kutje vacuüm tot ze het uitgilt. De tepelklemmen zitten ook met een kettinkje aan elkaar en als hij dat aantrekt doet het ook behoorlijk zeer. D heeft bovendien een buttplut in.

Ik ken dit bijzondere stel van een aantal eerdere bezoeken (wel al heel lang geleden) en weet ook dat neuken er niet inzit. Dat mag helaas niet van M maar het blijft desalniettemin op mijn verlanglijstje staan. Wel mag ik aan haar zitten en in haar be-tepelklemde tepels knijpen. En als de pomp van haar kutje gaat en haar gezwollen schaamlippeen tevoorschijn komen mag ik haar lekker vingeren. Dat voelt heerlijk aan.
We verplaatsen naar de algemene ruimte waar D mij zalig aftrekt. Daarna moet ze op het bed knielen en haar kontje en kutje showen. M haalt een flogger tevoorschijn en geeft hem mij in de hand. "Weet je hier mee om te gaan?", vraagt hij. Nou, eigenlijk niet nee, maar ik wil het best proberen. Eerst voorzichtig en als dat te zacht blijkt een stuk harder. Daarna neemt M het over en moet ik D aankijken. Tegen haar zegt M: "Kijk hem aan en blijf hem aankijken, ook al doet het pijn". D doet haar best, maar de klappen zijn superhard en ze moet af en toe haar ogen dichtknijpen op het moment van de klap. Ik hou haar hoofd vast en kijk haar in de ogen.

Na de klappen inspecteer ik haar kontje om te zien of het rood kleurt. In eerste instantie valt dat best mee, maar naar verloop van tijd zie je het echt wel. M sommeert D nu op haar rug te gaan liggen en haar kutje aan te bieden. Ik vinger haar klaar en daarna moet ze zichzelf klaarvingeren, waarbij M een dun stangetje inbrengt in haar pisbuis. Dat heb ik nog niet eerder gezien. D trekt daarna nog een andere man klaar terwijl ik met haar heerlijke kutje blijf spelen. Likken en vingers erin mag helaas niet van Max, dus ik doe het met wat wel mag en dat is ook best de moeite waard.

Het is inmiddels uitgestorven in EC en na wat te hebben gekletst moet ik ook weg. M en D tot een volgende keer.
Laatst gewijzigd door Benno op 13 aug 2022 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: HET GEZWOLLEN KUTJE VAN D

Bericht door Chandon »

Wuhaaa super nice. Sounding heet dat met een dilator van chirurgisch staal. Bij mannen als vrouwen kan t en zijn verkrijgbaar in verschillende diameters meestal 6 tot 12 mm dikte omvang. Maar ze bestaan zelfs nog veeel groter :shock: . Maar wel weer een geil verhaal dit.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten