NADERE KENNISMAKING MET ANGIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

NADERE KENNISMAKING MET ANGIE

Bericht door Benno »

Als het zo warm is als vandaag blijf ik normaal gesproken het liefst binnen met de airco aan. Ik functioneer niet optimaal in de hitte, raak dan gauw oververhit. Helemaal bij intensieve activiteit.
Dat gezegd hebbende... toen ik gisteren een berichtje kreeg dat Angie vandaag in EC Amersfoort zou zijn, overwoog ik toch om de hitte te trotseren en even langs te gaan wippen. Heel even maar, want eigenlijk helemaal geen tijd vandaag.

Als ik om 13.15 uur binnenkom is het rustig in EC. De meeste ruimtes zijn leeg. Het is vandaag bi/gay dag en op het grote bed zijn twee mannen met elkaar bezig. Vanuit de darkroom hoor ik het gerinkel van kettingen en opgewonden kreten van een dame. In 30 seconden ben ik uitgekleed en stap ik gewapend met een paar condooms de darkroom binnen.
Daar ligt Angie in een bodystocking die weinig te raden overlaat wat betreft haar mooie ronde vormen. Angie wordt op dat moment stevig geneukt door Frank. Verder staan er een aantal mannen omheen, waarvan ik GW en Sem ken. Ze zijn al een tijdje bezig, wat betekent dat als Frank even pauzeert, ik meteen aan de beurt ben. Dat komt goed uit, ik benut mijn tijd graag efficiënt. Me eerst voorstellen hoeft niet, want ik ben Angie onlangs al op een feestje elders tegengekomen. Daar is het alleen helaas niet tot een nadere kennismaking gekomen. Gelukkig kunnen we dat nu inhalen.

Ik begin Angie meteen in stevig tempo te neuken. Met mijn duim stimuleer ik haar gepiercde clitje en het lijkt erop dat ik de juiste snaar raak. In korte tijd komt Angie een keer of 3 klaar. Ook als ik haar daarna nog oraal verwen is het meteen raak. De hitte begint me parten te spelen maar de geilheid heeft de overhand dus ik ga door en door. Angie heeft echt een heerlijk lijf, waar ik me naar hartenlust aan verlustig . Na mij gaan Sem en GW nog hun gang. En een man komt klaar op Angies's gezicht.

Daarna verplaatsen we naar het grote bed. In die ruimte is tenminste airco. Ik neuk Angie staand tegen het bed op terwijl ze Frank pijpt. Daarna op het bed op z'n hondjes. Na een korte pauze om op adem te komen mijnerzijds neuk ik Angie nogmaals, maar nu in missionaris houding. Ik weet haar nog een of twee keer te bekeren voordat ik zelf brullend klaarkom. Daarna nog even afsluitend kutje likken en dan afkoelen door voor de airco te gaan staan.
Aangezien ik - zoals gezegd - weinig (zeg maar geen) tijd heb, kleed ik me weer aan terwijl Sem en GW verder aan de slag gaan met Angie. Ze had eerder op kik gezegd dat ze in Gelderland woont, maar ik bespeur toch duidelijk een Limburg accent. Dat blijkt te kloppen. Angie komt uit Zuid-Limburg. "Daar merk je niks van", zegt GW. "Nou...", zeg ik, "dat was toch echt een heerlijk Bourgondisch kutje waar ik zojuist van geproefd heb".
Ik zeg iedereen snel gedag en vertrek weer de hitte in.
Angie1510
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 mei 2022 23:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: NADERE KENNISMAKING MET ANGIE

Bericht door Angie1510 »

Hey Benno,

Dank je voor het leuke verhaal. Het was een zeer aangename kennismaking. Wat heb jij mij heerlijk laten komen. Het was kort maar krachtig .

X Angie
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: NADERE KENNISMAKING MET ANGIE

Bericht door Gerrit Willem »

Het was inderdaad een fijn samenzijn. 1 van de betere gaydagen die ik mee heb mogen maken. Heb vandaag tijdens m’n werk d’r nog ff aan teruggedacht. Had ik al verteld dat Angie fijne billen heeft?? Haha
Iedereen bedankt, ook de 2 mannen die in het begin er al bij waren waarvan ik de naam niet weet.
Groet GW/Papillon
Angie1510
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 mei 2022 23:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: NADERE KENNISMAKING MET ANGIE

Bericht door Angie1510 »

Hey Papi,

Ik heb wederom heerlijk van je genoten :P

En wat zei je nou over mijn billen haha.

X Angie
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: NADERE KENNISMAKING MET ANGIE

Bericht door Gerrit Willem »

Dat ik daartussen die roze diamant wil zien glimmen bij een volgende keer😁
Angie1510
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 mei 2022 23:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: NADERE KENNISMAKING MET ANGIE

Bericht door Angie1510 »

Ohhh maar dat kan geregeld worden :P
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: NADERE KENNISMAKING MET ANGIE

Bericht door Benno »

Zeg maar wanneer
Tools World
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 mei 2018 06:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: NADERE KENNISMAKING MET ANGIE

Bericht door Tools World »

Ik de volgende keer graag aan!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten