Samen met mijn sletje naar de cinema

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Hoi,

Ik ben van plan om zeer binnenkort samen met mijn sletje naar de Cinema te komen. Ik heb ervaring met het bezoeken van de bioscoop, zij nog niet in deze vorm. We zijn onlangs wel samen naar een gangbang geweest waar we vooral hebben gekeken.

Omdat ik eerder heb meegemaakt dat het voor een nieuwe bezoeker nogal overweldigend kan zijn (veel non-communicatieve mannen die opdringerig achter je aanlopen en op minder dan 1 meter afstand staan te rukken) ben ik op zoek naar enkele frisse, aantrekkelijke, relaxte en sociaal vaardige mannen die het leuk vinden ons te vergezellen bij dit of een volgend bezoekje. Mannen die wat ervaring hebben, weten hoe ze iemand de ruimte kunnen geven en er niet gelijk bovenop willen duiken. :) Aansluiten bij een ander feestje is ook prima dus reacties van vrouwen en/of stellen zijn ook welkom.

Overigens is het vooral aftasten hoe we dit samen vinden dus actie is zeker niet gegarandeerd. Ga er maar van uit dat deze - tijdens ons eerste bezoekje - minimaal zal zijn en dat we vooral een beetje rondkijken en dingen laten landen en misschien wat met elkaar spelen. Het zou kunnen dat we ons veilig en ontspannen genoeg voelen om er wat anderen bij te betrekken maar dat zal allemaal afhankelijk zijn van de sfeer en de aanwezige mannen.

Mijn gewillige sletje is begin 40 (maar ziet er jonger uit), erg knap, heeft een prachtig lijf en een stel stevige geile tieten en een pijpgraag mondje. Ze vindt het heerlijk om gebruikt te worden. We staan samen aan het begin van onze kinky ontdekkingstocht maar ik denk dat als ze zich eenmaal vertrouwd voelt en in the mood is, er heel veel mogelijk is! Het is een ontdekkingstocht die we wel stap voor stap zullen maken.

Voel je hier iets bij en denk je dat je iets voor ons kunt betekenen? Stuur een PB of reactie via deze thread.
Laatst gewijzigd door Karlson747470 op 12 aug 2022 11:25, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FirstTimer
Berichten: 205
Lid geworden op: 06 sep 2016 21:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door FirstTimer »

Wat super leuk! :D
Samen met mijn vriendin kom ik binnenkort ook langs en voor haar was het visuele aspect de eerste keer enorm overweldigend. Ik kan me nog herinneren dat ik voor het eerst een swing, of glory holes zag. Zelfs het feit dat mensen gewoon naakt op een bios stoeltje 'in het openbaar' aan masturberen zijn was heftig.
We hebben nu bedacht dat als we de volgende keer gaan ze mij door een gloryhole pijpt (eentje waar ik haar in de gaten kan houden en andere mannen weren) en vervolgens weer de hort op. Kleine stapjes, wellicht hebben jullie er ook wat aan :D
Als extra man bij jullie bied ik me ook graag aan je partner langzaamaan te laten wennen :)
ron77
Berichten: 97
Lid geworden op: 08 mei 2018 23:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door ron77 »

Vanmiddag is er ook een dame rond 1 uur....idee?
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Hebben inmiddels een aantal fijne reacties ontvangen. Dankjewel allen!

Na enig beraad en nadenken is het plan nu om binnenkort eens onaangekondigd langs te komen. Een man of twee zijn dan zeker welkom, maar we willen geen valse hoop scheppen of teleurstellingen veroorzaken. Ik denk dat er met dit sletje veel mogelijk is, maar de eerste keer een fijne en zeer vrijblijvende ervaring is dan natuurlijk wel van essentieel belang. Zo is de kans vele malen groter dat er een snel vervolg komt! :)

We beantwoorden de PB's later vandaag.
Gert30
Berichten: 126
Lid geworden op: 05 jun 2011 12:25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Gert30 »

Goed plan! Veel plezier, hopelijk valt het haar mee en kan ze een beetje in de stemming komen
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Gert30 schreef: 11 aug 2022 12:48 Goed plan! Veel plezier, hopelijk valt het haar mee en kan ze een beetje in de stemming komen
Dankjewel! :) Ik heb zon gevoel dat het wel goed gaat komen.
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Heb al een beetje wat mogelijke fantasieën met haar besproken. Het leek ons heel spannend dat ik haar de oprdracht geef zichzelf (squirtend) te laten klaarkomen in de filmzaal terwijl er mannen naar haar kijken.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Gerrit Willem »

Prima! Doe ik mijn zuidwestertje op als ik front row zit
Veel plezier!
Eaaon
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jun 2021 06:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Eaaon »

Een oproepje kan wel naar mijn ervaring, al kan het idd overweldigend zijn als het druk is. Er zijn ook altijd andere mannen bereid om anderen aan te spreken als dat nodig is. Je netjes gedragen en je gezonde verstand gebruiken is voor sommige soms moeilijk helaas.
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Uschi »

Heb in de afgelopen 30 jaar helaas al heel wat potentieel veelbelovende momenten om zeep gebracht zien worden door dat soort opdringerige types terwijl het juist zo leuk is om nieuwelingen hun eerste stappen te zien maken en te zien groeien.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten