Samen met mijn sletje naar de cinema

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
June
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 sep 2021 21:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door June »

Ik zou graag wel eens spontaan alleen komen, maar precies om de omschreven redenen hier durf ik dat niet.
Want in je eentje continue tegen mannen lopen zeggen dat ze te dichtbij komen, is erg vervelend, afleidend, en ook gewoon lastig. (want, je -wilt- liever niet iemand aanspreken, laat staan herhaaldelijk). En ik denk dat mannen die wèl begrijpen hoe je respectvol met anderen omgaat, zeker kunnen helpen met die fijne cultuur en sfeer te creëeren door anderen aan ts spreken op dit gedrag als ze het zien.

Mijn ervaring zelf was fijn trouwens, omdat de mannen waar ik mee bezig was erg duidelijk waren naar anderen dat er niks ging gebeuren en ze afstand moesten houden.

Maar, dat in het begin meteen een hele kring rulle de mannen om mij heen stond toen ik nog niet goed en wel binnen was, was erg intimiderend.

En wat dat betreft ben ik het helemaal eens met iets wat Karlsson zei aan het begin: Als mensen een fijne ervaring hebben blijven ze langer, durven ze meer. En heb je uiteindelijk als kijker ook meer om naar te kijken. Dus win win. Maar dat opdringerige gedrag verliest iedereen.
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Gebruikersavatar
Bulbasuus
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2021 18:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Bulbasuus »

Ik wil hier toch ook even op reageren...

Ik ben tot nu toe alleen bij een jongerendag geweest en heb eigenlijk niet veel gemerkt van opdringerigheid. Iedereen was veel bezig met consent en gaf ruimte, ook toen ik en een man de gay cinema even voor ons alleen wilden.

Maar ik lees inderdaad wel vaker dat op reguliere dagen er toch minder ruimte en consent wordt gegeven en gevraagd en dat weerhoudt mij ervan om op een reguliere dag de cinema te bezoeken..
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Samen met mijn sletje naar de cinema

Bericht door Karlson747470 »

Bulbasuus schreef: 01 sep 2022 08:14 Ik wil hier toch ook even op reageren...

Ik ben tot nu toe alleen bij een jongerendag geweest en heb eigenlijk niet veel gemerkt van opdringerigheid. Iedereen was veel bezig met consent en gaf ruimte, ook toen ik en een man de gay cinema even voor ons alleen wilden.

Maar ik lees inderdaad wel vaker dat op reguliere dagen er toch minder ruimte en consent wordt gegeven en gevraagd en dat weerhoudt mij ervan om op een reguliere dag de cinema te bezoeken..
Alleen maar fijn om een tegengeluid te horen, Bulbasuus!

Ik denk dat dat ook komt omdat er op die dagen een leeftijdsgrens geldt. De mannen die ons lastigvielen waren vooral ouder. Daarnaast zijn het denk ik ook bezoekers die het forum (waar vaker gesproken wordt over dit soort zaken) niet kennen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Gerard &Julia en 7 gasten