Zelda's Vuurdoop

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Zelda's Vuurdoop

Bericht door Karlson747470 »

Een maand geleden - na anderhalf jaar fantaseren over hoe het zou zijn om Zelda te delen met andere mannen - bezochten Zelda en ik voor het eerst samen de EC in Amersfoort. Een megaspannende stap! Ik heb die dag heerlijk met Zelda gespeeld in het donker, maar de ervaring werd helaas verstoord door opdringerige mannen en na een half uur zijn we weer vertrokken.

We waren allebei wel erg nieuwsgierig naar hoe die ervaring zou zijn geweest als we mannen hadden getroffen die beter bij ons plan pasten dus zette ik een oproepje op het forum. Al snel dienden zich enkele mannen aan. En wow, er was zoveel keus aan fijne reacties!

Er volgde een maand van plannen en heel veel over en weer mailen. Het is in de praktijk nog best lastig om te zorgen dat vijf mensen op dezelfde avond aanwezig zijn, helemaal als de NS weigert mee te werken. Na twee keer verzetten hadden we echter eindelijk een datum gevonden die voor twee van de drie gekozen heren zou werken. Niet zo ideaal als we voor ogen hadden, maar een derde keer verzetten zou helemaal vervelend zijn. Het avontuur kon beginnen...

Gisteren stapten we samen in de trein. In de tas wat speeltuig. Op Amersfoort een korte stop om wat te eten. Toen ik Zelda's been aanraakte voelde ik haar trillen. Het waren niet alleen de zenuwen, verzekerde ze me, ze had ook ontzettend zin om nu eindelijk wat extra pikken te voelen. Een korte wandeling langs het centrum later stonden we voor de deur van de shop. De dames achter de balie buzzten ons naar binnen en we betraden het donker.

Binnen even snel omgekleed. We hadden afgesproken met de twee heren dat we eerst even zouden acclimatiseren in de bioscoopzaal en dat we dan om 19:00 kennis zouden komen maken. In de bioscoopzaal stak Zelda een hand in haar broekje en liet me proeven hoe nat ze al was. "Ik heb zin", zei ze. Ze smaakte heerlijk. Het was tijd om haar collar - die ik vorig jaar voor dit soort avonturen voor haar heb gekocht - om te doen. Ik trok haar zachtjes mee naar de centrale ruimte.

Daar aangekomen kwamen M en J al op ons af. Ze stelden zich netjes voor. Gelijk al een prima gevoel. Ik had een soort plannetje bedacht en dit van tevoren al gedeeld met de heren. De eerste stap was dat ik Zelda even mee zou nemen de darkroom in, waar ik haar aan het kruis zou vastmaken. In haar sexy lingerie stond ze daar voor me. Mijn sletje. Wat was ze mooi en geil! Ik voelde zoveel trots en liefde! Ik pakte haar nog even vast, gaf haar een kusje en zei dat ik van haar hield en keerde terug naar de mannen om te vertellen dat Zelda er klaar voor was.

M & J stapten de darkroom in en lieten - zoals afgesproken - hun handen gaan over Zelda's prachtige lijf. We hadden afgesproken dat haar lingerie nog even aan zou blijven maar verder was alles toegestaan. De twee mannen speelden met mijn sletje. En zo gebeurde het dat Zelda - na eerst wat voorzichtig aan haar tietjes te hebben gevoeld - al direct een aantal keer heerlijk klaargevingerd werd. Tijd voor een onderbreking.

"Volgens mij vind jij dit veel te lekker", zei ik. Zelda kon alleen maar wat kreunen. "Tijd voor straf", concludeerde ik. Zelda stribbelde nog wat tegen, maar ze zat vast aan het kruis en kon geen kant op. Ik sloeg haar een paar keer met een zweepje. "Is dat alles?", daagde ze me uit. Mijn sletje weet heel goed dat ze dan harde klappen krijgt, dus ik hield me ook bijna niet meer in en sloeg hard op haar geile kontje. Ze kreunde en schreeuwde het uit.

Hierna waren de mannen weer aan de beurt maar niet voordat ik haar BH had uitgedaan. Een beetje onhandig omdat ze aan het kruis zat, maar dat mocht de pret niet drukken. Haar mooie, volle tieten waren nu helemaal toegankelijk voor M&J. Wederom werd ze gevingerd en volop betast. Dat mijn sletje beviel zag ik aan de harde pikken van de heren die ook tegen haar billen en heupen vleiden. Zelda werd goed verwend en kwam meerdere keren heerlijk klaar. Haar geile gekreun vulde de ruimte. Na zo wat gespeeld te hebben was het klaar voor de volgende stap: "Ik ga jou nu losmaken, en dan ga jij je in de centrale ruimte op je knietjes je eens netjes
voorstellen aan deze mannen", zei ik tegen Zelda. Ik maakte haar los en zag dat er inmiddels een flinke plas squirt op de vloer was beland..

M&J settleden zich de bank, handig naast elkaar, en Zelda ging braaf op haar knietjes - op een door mij neergelegde handdoek - voor hen zitten. Hun pikken stonden al keihard overeind. Geef ze eens ongelijk, mijn geile sletje heeft een prachtig lijf en als ze eenmaal aan gaat heeft ze altijd een onmiskenbare geile blik in haar ogen. Die blik ging ook goedkeurend over de twee harde pikken die ze zachtjes begon af te trekken. Ze geilde de mannen heerlijk op met haar handen en keek hen uitdagend aan. Ze speelden met haar lekkere tieten en knepen in haar tepels. Al snel daalde haar pijpmondje af naar de eikel van M en nam ze hem keurig in haar mondje. Een goedkeurend gekreun ging door de ruimte terwijl ze op zijn pik spuugde en hem heerlijk diep en vol overgave begon te pijpen. Moeiteloos nam ze de pik in haar keel, en haar ogen begonnen te tranen. Draden spuug vielen over haar tieten terwijl ze de kloppende eikel verwende met haar lippen en tong. Ze wilde haar aandacht netjes verdelen maar J was zo geil dat hij bij de eerste aanraking zijn zaad al liet vloeien. Geef hem eens ongelijk! :)

Voor mij was het heerlijk om Zelda zo op haar knietjes te zien. Ik voelde me zo trots en checkte ook regelmatig of dingen oke voor haar waren en voelden. Maar - we hadden alles goed voorbereid en besproken - alles was perfect! Terwijl dit heerlijke schouwspel zich voor mijn ogen afspeelde kwam er nog een ander stel binnen. Zij namen plaats op het bed en begonnen ook lekker te neuken. Helaas betekende dit ook dat de ruimte voor onze vervolgstap was ingenomen. Zelda was inmiddels
rechtop gaan staan en M&J stonden allebei tegen haar aan, terwijl ze van weerszijden met haar botergeile lijf speelden. Zelda bleef maar klaarkomen en hing met
weggedraaide ogen spuitend in hun armen. We waren klaar voor een volgende stap. "Heb je zin om deze pikken te gaan neuken?", vroeg ik aan Zelda. "Ja...", antwoorde ze kreunend.

J merkte op dat er ook in de filmzaal nog wel ruimte was dus daar zijn we naar toe gegaan. Hier aangekomen nam Zelda plaats op het bed bij het scherm en al heel snel kroop M over haar heen om haar te neuken. Zo bizar om dat te zien voor de eerste keer, maar ook zoooo lekker! Zelda kan - als ze eenmaal lekker bezig is - zo'n beetje oneindig klaarkomen, en dat deed ze ook. Terwijl ze eerst door M en daarna door J geneukt werd kwam ze talloze keren spuitend klaar. Zo geil!

Hierna was het tijd om even bij te komen. M moest er van door en eigenlijk was het ook wel goed zo voor een eerste keer. We hebben nog even wat met de heren
gekletst in de centrale ruimte en daarna was het tijd om ons aan te kleden en aan onze terugreis te beginnen. Gelukkig gooide de NS dit keer geen roet in het eten!

In de trein vleide mijn sletje zichzelf zuchtend tegen me aan. Met een roezige blik in haar ogen vroeg ze: "Heb ik echt net met twee mannen geneukt?". Ik beaamde dit en zei dat ik zo trots op haar was en dat ze het allerbeste sletje was wat ik me kon wensen.

Thuis hebben we nog heerlijk nagespeeld en de ervaring herbeleefd. Het was voor ons echt een perfecte ervaring. Niet alleen omdat de mannen supergoed inspeelden op wat wij van tevoren hadden afgesproken, m aar ook omdat ze ons onze ruimte gaven als dat even nodig was en goed luisterden naar Zelda en mij. Ook de andere aanwezige mannen bleven netjes op afstand en probeerden niet nog even stiekem Zelda aan te raken. Kortom: het was voor ons de perfecte ervaring en thuis begon al meteen een vervolgplan. Dit keer met nog een of twee extra mannen. We hebben nog een aantal zeer leuke heren in onze inbox en Zelda mag heerlijk van hen gaan snoepen de komende maanden! :) Al wil ze ook nog heel graag met een ander meisje spelen in het donker!
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Zelda's Vuurdoop

Bericht door bi44 »

Wat een onwijs geil verslag! Ik had er wel bij willen zijn....
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Zelda's Vuurdoop

Bericht door Karlson747470 »

bi44 schreef: 13 sep 2022 13:45 Wat een onwijs geil verslag! Ik had er wel bij willen zijn....
Stuur ons gerust een berichtje met wat info over jezelf. :) We zijn al voorbereidingen aan het treffen voor een volgend bezoekje. Reactie met foto heeft altijd de voorkeur.
Gebruikersavatar
Imperfectanomaly
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2021 23:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Zelda's Vuurdoop

Bericht door Imperfectanomaly »

Wat een heerlijk verslag :mrgreen:
Leek alsof ik er zelf bij was
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Zelda's Vuurdoop

Bericht door Karlson747470 »

Imperfectanomaly schreef: 13 sep 2022 16:14 Wat een heerlijk verslag :mrgreen:
Leek alsof ik er zelf bij was
Thanks man! Het was echt een geweldige ervaring voor ons! :)
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Zelda's Vuurdoop

Bericht door Lumbi.71 »

Met een paar ondeugende foto's er bij is volgens mij het eerste hoofdstuk van een erotisch boek vol uitdagende herinneringen reeds gereed 😉

Het leest niet alleen lekker weg maar nodigt tevens uit tot deelname in 1 van de volgende hoofdstukken 😋
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Zelda's Vuurdoop

Bericht door EddieEagle »

Wat een heerlijk verslag. Naar mijn mening een zeer goede kandidaat voor het verslag van de maand!
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 307
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Zelda's Vuurdoop

Bericht door Rickjsw »

Het is net alsof ik er zelf bij was…mooi verslag!
Fijn dat jullie de fantasie dit keer ook waar konden malen..
Ben er graag een keer bij.
Have fun!

Rick
Gebruikersavatar
Zelda
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 sep 2022 11:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Zelda's Vuurdoop

Bericht door Zelda »

Dan hier ook nog maar een berichtje van de gevuurdoopte zelf. :)

Wat een ervaring. Drie dagen verder flitsen er nog steeds met enige regelmaat geile flarden door mijn hoofd en ik denk dat dat nog wel een tijdje zo zal blijven.

Ik had nooit gedacht dat ik zoiets zou durven, maar dankzij mijn lief en M. en J. was het een perfecte eerste ervaring die smaakte naar meer. Mijn (niet meer zo) innerlijke sletje kan niet wachten tot ze weer los kan/mag ;)
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Zelda's Vuurdoop

Bericht door Karlson747470 »

Dank allemaal voor de lieve woorden over het verslag! :)

We hebben inmiddels een nieuwe datum gepland en een aantal heren uitgenodigd. Zelda gaat kort na deze datum voor vijf dagen op vakantie en wilde tijdens ons volgend feestje één pik voor elke dag dat ze die van mij straks moet missen.. vijf mannen die haar straks hopelijk uitgebreid gaan verwennen en neuken. Ook willen we erg graag afsluiten met een enorme lading zaad over haar prachtige tieten.

We hebben best wat fijne reacties gehad van mannen die mee willen spelen. We hebben nog niet overal op gereageerd maar dat komt zeker nog wel. Mijn sletje mag van alle beschikbare (en geschikte) pikken een keer snoepen.

Berichtjes met foto en wat informatie over jezelf worden vooral gewaardeerd. Persoonlijk contact waarderen wij. Bij de juiste klik zouden we nog wel eens meer spannende avonturen met elkaar kunnen beleven in de toekomst!

Ook lijkt het ons erg fijn en geil om met een stelletje of vrouw af te spreken dus daar horen we ook graag iets van.

Groetjes,

Mike
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten