Heerlijk hete middag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Heerlijk hete middag

Bericht door Patrick666 »

Toen watermeloen aankondigde dat ze zou komen, en vaak wou komen stond de 29ste meteen vast in mijn agenda voor dit leuke feestje.

Ik kon door mijn werk niet eerder dan 16.00 er bij zijn maar toen ik om 16.15 binnen kwam was het feest nog volop aan de gang.Watermeloen lag lekker op het bed met een pik in haar kutje, en een andere pik in haar mond. Er waren vrij veel mannen aanwezig, maar er was nog een kluisje vrij... Misschien die van Benno, want die verliet net het strijdtoneel. Nadat ik me had uitgekleed zag ik dat op de bank ook een leuk stelletje zat. Waarvan de dame een leuk uitziende dame was in een sexy zwart setje met een open kruis. Ik ging op de hoek van de twee banken staan zodat ik niemand in de weg stond maar wel een mooi uitzicht had op Watermeloen haar actie, maar ook af en toe kon genieten van de lekkere dame op de bank. Ik vroeg aan het stel of het al de hele middag zo druk was geweest. De man achter me beantwoorde de vraag, maar dan meer globaal. Maar de dame zij dat dat inderdaad het geval was geweest.

Watermeloen kreunde heerlijk terwijl de gepijpte man haar begon te neuken, en ze een BBC in haar mondje geduwd kreeg... Toen ze begon te kokken zei ze glimlachend dat ze zijn kaliber niet helemaal in de mond kreeg. Terwijl ze lekker bezig was spoot een andere man zijn lading over haar megaboobs... Mijn pik was nog aan het wennen aan de drukte, en omdat alle drie de bezige mannen klaar waren en de rest geen aanstalten maakten om deze heerlijke meid te bespringen ging ze al het sperma even van haar af douchen voor de volgende ronde... Naast me nog altijd de lekkere dame ook genietend van het hele schouwspel dat zich had afgespeeld.

Na het douchen vulde Watermeloen haar vochtpijl weer even bij en werd ze door haar begeleiders naar de swing begeleid... Dat wou ze graag, want die attractie had ze vandaag nog niet gehad... Ik hoorde de man van het andere stel tegen zijn partner zeggen dat ze twee mannen mocht uitzoeken om mee te spelen omdat het niet netjes was om op een sexfeestje niet te delen. Ik stond nu voor het dilemma om of de heerlijke boobs van Watermeloen te volgen, omdat ik daarvoor toch gekomen was... Of om te hopen dat ik een van die twee mannen zou kunnen worden... Ik keek even rond en zag dat er nog zo'n zes mannen waren waarvan er meer dan 2 jonger en getrainder uitzagen. En ondanks dat ik graag had genoten van het lekkere mondje of zalig uitziende kutje van deze dame schatte ik mijn kans te laag in, dus ben ik met mijn door hun discussie hard geworden pik naar de swing gegaan waar Watermeloen net in kroop. Ze werd heerlijk geneukt, en terwijl ze daarvan genoot pakte ze mijn pik en de pik van de man aan de overkant vast om ons heerlijk voor te bereiden. Toen de neuker klaar was en er alleen maar gevingerd werd, heb ik mijn pik aangeboden om haar te neuken.

Mijn pik gleed zo naar binnen, en wat een genot om dat lekkere lijf op en neer te zien gaan in de sling terwijl mijn pik hard in haar gleed en mijn ballen tegen haar billen aan sloegen... Door alle geilheid duurde het niet helaas niet lang voordat ik mijn condoom vol spoot. Wat een genot. Ik ging mijn condoom afdoen bij het grote bed, in de hoop dat de dame van het stel met drie pikken zou zitten te spelen. Maar helaas waren ze zich al aan het aankleden. Dus of die andere twee mannen stonden nog onder hogere spanning, of misschien had ik toch mijn kans wat langer moeten afwachten. Lesje voor de volgende keer. Ikvroeg of het feestje voor hen voorbij was, en helaas werd dat beantwoord met een ja. Dus wenste ik ze nog een prettige dag en pakte ik een nieuw condoompje om terug te keren naar de darkroom waar Watermeloen haar handen en kutje alweer vol had met pikken. Omdat een van haar begeleiders plaats maakte bij haar hoofd kon ik daar gaan staan, en bood ik mijn pik aan voor een pijpbeurt. Watermeloen zakte omlaag en liet mijn pik lekker naar binnen glijden terwijl ze wederom door de BBC hard werd genomen met de daarbij horende luide kreunen. En de BBC kwam volgens mij ook tot in de tenen klaar in haar. Omdat ze mijn pik alweer helemaal hard had gepijpt was ik meteen klaar om te neuken toen er weer ruimte kwam tussen haar benen. Dit keer kon ik haar iets harder nemen, en ik wisselde het neuken ook af met een vinger beurt waar ze heel goed op reageerde. Twee vingers gleden met gemak naar binnen en mijn duim stimuleerde haar klit. Toen ze luid kreunde ramde ik mijn pik weer naar binnen en bleef ik haar klit stimuleren... wat gleed mijn pik toch lekker naar binnen terwijl haar heerlijke tieten door andere mannen werd gemasseerd. en door haar lekkere gekreun en heerlijke lijf kwam ik voor een tweede keer klaar.

Daarna weer een nieuw condoompje gehaald en weer even genoten van de mannen die Watermeloen lieten genieten. Een Aziatische man was haar ook voor de zoveelste keer aan het neuken, en hij ging er stevig tegen aan. Omdat na mijn eerste pijpbeurt alle mannen wel bij haar mondje wilden staan ging ik naar een van haar vrije handjes, en die pakte mijn pik weer meteen vast en begon automatisch lekker te kneden en te trekken. Ik kon weer bij haar heerlijke tieten, en toen de man naast me weg liep heb ik mijn pik ook weer aangeboden voor een pijpbeurt. Wat heerlijk om haar te zien genieten van zo'n spitroast... Zalig om met mijn pik haar mondje te neuken terwijl een ander haar stevig in haar kutje neukte... Door al het geneuk moest er wel weer even wat glijmiddel aan te pas komen, maar dat werkte dan ook meteen perfect voor de neuker en de geneukte :)

Mijn pik stond alweer klaar voor een derde ronde... en ik hoefde gelukkig niet lang te wachten voordat er weer een gaatje vrij was. Mijn pik gleed voor de derde keer naar binnen. En nu had ik de borsten voor mezelf. Die greep ik stevig vast terwijl ik lekker tegen haar klit aanstootte. Na een aantal stevige stoten haalde ik mijn pik er uit, en liet ik vier vingers naar binnen glijden. Haar kutje was zo lekker nat, dat dat met gemak naar binnen gleed. Mijn duim stootte lekker tegen haar klit terwijl mijn hand lekker de binnenkant van haar kutje bewerkte. Ze reageerde er ontzettend lekker op, en ik dacht even dat ik mijn hand onder gespoten zou gaan krijgen, maar helaas. Ze krulde wel lekker op in de swing, maar ik kreeg geen squirt over me heen. Mijn pik stond echter op springen, dus die ramde ik weer naar binnen terwijl ik mijn vingers met haar kutvocht in haar mondje duwde. Ze likte mijn vingers met schijnbaar veel plezier schoon. en toen hield ik het voor de derde keer niet... Wat een heerlijke shot was dat. Aangezien het voor mij bijna tijd was om te gaan bedankte ik haar voor de lekkere ervaring en wou ik mijn kleren aan gaan trekken.

Maar.... toen ik de grote ruimte in liep zat er een nieuwe dame op de bank zich voor te bereiden. Ze was gok ik ergens begin/mid 40 en ze had ook heerlijke tieten, waarvan de tepels door een zwart net topje heen staken. Daaronder had ze een heerlijk kort lak rokje dat strak om haar lekkere lichaam zat. Ze stond na een paar seconden hakjes aantrekken op van de bank, en toen kon ik echt zien wat voor lekker lichaam ze had. Het was na 17.00 uur en het nieuwe stelletje ing naar de hetero cinema. En haar kontje waggelde zo lekker weg, dat mijn pik er gewoon achteraan moest lopen. Toen viel me ook pas op dat er een partner bij was... Dus veel bloed zat er niet meer in mijn hoofd schijnbaar. Het stelletje ging rechts vooraan zitten, en ik nam plaats op een van de stoelen achter haar omdat op de stoel vooraan links al een man zat. Deze man stond echter snel genoeg op, en daarom kon ik de beste gluurplek in de bios innemen. Ik zag haar heerlijke tepels door het topje steken omdat ze aan dde gangpad zijde zat, en mijn pik werd meteen weer hard, ook omdat ze lekker zat te spelen met de pik van haar partner.

Op een gegeven moment gingen ze wisselen. en werd het uitzicht wat minder was ik bang... Terwijl ze gingen wisselen keek de beauty even naar de groep mannen die zich had verzameld met een vriendelijke en brede glimlach. en tot mijn verbazing nam haar partner geen plaats meer, maar verliet na wat onderling gefluister de zaal. Ik zat nog wat naar voren om de dame te kunnen bekijken, en ze wenkte me om naast haar te komen zitten. En zo netjes als ik ben opgevoed doe ik dat dan natuurlijk ook. Ze greep meteen mijn pik vast. Ik stelde me netjes voor, en ik denk dat ze zei dat ze Kel heette, maar mijn bloed was alweer helemaal omlaag gezakt naar waar haar handen waren dat ik dat niet helemaal meekreeg. Terwijl ze mijn pik masseerde vroeg ze of ik veel kon spuiten. Ik vertelde haar dat ik dat niet met zekerheid kon zeggen aangezien ik al drie ladingen had gelost... Ze keek naar mijn pik en zei al masserend dat hij anders nog perfect hard werd, en vroeg of ik over haar heerlijke tieten wou klaar komen, dan was ik de eerste... en believe me, deze dame was zo lekker, daar zegt geen weldenkend man nee tegen. Dus ik ging voor haar staan en trok mezelf naar mijn vierde hoogtepunt van de dag... Ze keek met die zaadvragende blik van haar de laatste druppels uit mijn pik. Er kwam gelukkig nog iets uit, en ze haalde meteen haar tieten uit de niets verhullende verpakking zodat ik mijn pik daar goed tussen kon afvegen om geen druppel te missen.

Die tieten waren ideaal om te tietneuken, misschien dat ik dat een volgende keer kan doen als die kans zich voordoet. Ze zei dat er nog best een goede lading uit was gekomen, en terwijl ik mijn pik nog even tussen haar heerlijke tieten liet rijden bedankte ik de schoonheid voor dit lekkere laatste verzetje en ging nu toch echt mijn trein halen. Toen ik de grote zaal in kwam kwam ook net watermeloen met haar gevolg de grote zaal in, en mijn pik begon alweer tegen te sputteren. Maar gelukkig was Watermeloen toe aan een hapje, dus kon ik toch mijn trein halen. Nog even gebabbeld met Watermeloen en haar vriend, en verteld waar ze eten konden vinden in Amersfoort. 'Het moest wel in de buurt zijn, want ze wou nog terug voor de pikken die s'avonds konden komen. Daarna heb ik haar nogmaals bedankt, en ben ik naar buiten gewandelt met een man die er al sinds 12 uur was geweest vertelde hij... en ben ik daarna snel doorgerend naar de trein.

Het was echt een topmiddag. Iedereen had respect voor elkaar. Geen haantjes gedrag. Super sfeer.
En aan alle dames die er vandaag waren... Hope to see you again some day.
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Heerlijk hete middag

Bericht door watermeloen »

Heerlijk om jouw kant van deze dag zo te lezen, was genieten!
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten