Piemels en pannenkoeken

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zelda
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 sep 2022 11:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Piemels en pannenkoeken

Bericht door Zelda »

Na ons vorige avontuur wordt er al snel gepraat over het vervolg. Over niet al te lange tijd ga ik in mijn eentje een paar dagen op vakantie en de vraag rijst of we daarvoor of daarna een nieuwe middag plannen. Het besluit valt op daarvoor: “dan kan ik me een beetje opladen voor ik je moet missen.” Hoeveel mannen we deze keer gaan uitnodigen? Ik opper half-grappend om er eentje te doen voor elke dag dat ik zonder mijn lief ben. “Hoeveel dagen ga je ook alweer weg,” vraagt hij. “Vijf, toch? Dat worden dan vijf pikken.” Ik slik. Vijf. Kan ik dat aan? Wil ik dat aan? Ik denk terug aan de vorige keer. Toen had ik na twee mannen eigenlijk best nog wel zin in meer. “Dan worden het er vijf, ja,” zeg ik dapper.

M. zorgt voor een mooie selectie aan mannen en al snel wordt het tijd voor mijn “afscheidsfeestje”. Helaas krijgen we op de dag zelf een afmelding, maar ik vind vier ook een heel mooi aantal.
Op weg naar de EC regent het keihard. Een flauwe grap over dat we ons in ieder geval niet druk hoeven te maken of ik wel nat genoeg ben, slik ik in. Hoe dichterbij we komen, hoe nerveuzer ik word. Wat ga ik straks in hemelsnaam doen? Op klaarlichte dag nog wel! Gelukkig is het achter de deur prettig donker. Ideaal voor zondige activiteiten.

Na even acclimatiseren in de cinema leidt M. me aan mijn collar naar de algemene ruimte. Een drietal mannen stelt zich aan me voor en als na even wachten ook de vierde is gearriveerd, is het tijd voor mij om me voor te stellen. Op mijn knieën, ondersteund door een schuimrubber matje, dat een andere bezoeker erg vriendelijk voor me bij de gloryholes vandaan haalde, laat ik de heren zien hoe brave sletjes graag kennismaken: door ze één voor één diep en nat te pijpen. Als ik al geen zin had in actie, dan zorgt deze kennismaking er wel voor. Ik voel hoe ik steeds natter word en mijn heupen als vanzelf neukbewegingen beginnen te maken.

M. maakt de riem van mijn collar los: het teken dat ik ook “los” mag. Ik neem plaats op het bed en de heren volgen al snel. Handen, pikken, monden, alles is er in overvloed. “Ik wil geneukt worden,” hoor ik mezelf zeggen. Was ik dat écht? Echt tijd hier lang over na te denken heb ik niet, want voor ik het weet stoot de eerste pik in me. Mijn mond en handen houden zich bezig met de rest. Ondertussen houdt M. me goed in de gaten en checkt regelmatig in. Naast de enorme geilheid voel ik me ook overspoeld door heel veel liefde voor deze man die dit avontuur met mij aangaat.

Eén voor één neuken de mannen me en geheel onverwacht kom ik tóch aan mijn piemel-quota: M. informeert me dat een man die even met lunchpauze is, graag mee zou spelen. Ik kreun goedkeurend en als ik hoor dat hij nog maar even de tijd heeft, wenk ik hem. Gelukkig heeft één van onze genodigden een condoom te geef en zo krijgt onze gast nog een aangenaam toetje na de lunch.
Ook voor mij blijft het genieten. Ik raak steeds verder en dieper in mijn sletterige mindset. Als M. erachter komt dat ik met mijn clitje speel, verbiedt hij me nog even klaar te komen, maar er is geen houden meer aan: hevig squirtend kom ik klaar.

Na een korte pauze, waarin ik even fijn kan kroelen en connecten met M., volgt er een tweede ronde en later zelfs nog een derde, waarin ik plaats neem in de sling. Met mijn benen in de steunen ben ik nóg makkelijker toegankelijk voor het gezelschap, dat me dan ook stevig te grazen neemt. Een aantal overdonderende orgasmes later, ben ik helemaal op. De mannen moeten me even ondersteunen als ik uit de sling kom, zo cock drunk ben ik.
Maar de middag is nog niet ten einde. Vantevoren hadden M. en ik bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om te eindigen met een mooie lading zaad op mijn tieten, en zo geschiedt. Op het grote bed in de algemene ruimte ga ik lekker zitten en geniet ik van het uitzicht, terwijl de heren al het werk doen en me om beurten onderspuiten.

Ik knipper met mijn ogen tegen het licht als we de cinema uitlopen. Het voelt alsof het net heel iemand anders was die daar op het bed lag. M. garandeert me dat ik het toch heus echt zelf was, kust me en zegt dat hij trots op me is.
Omdat je van zo’n actieve middag honger krijgt, nemen we plaats in het lokale pannenkoekenrestaurant. Ik zweef nog steeds een beetje en land pas weer na de eerste happen. Om ons heen zitten gezinnetjes met kinderen. We voelen ons een beetje een vreemde eend in de bijt, en niet alleen omdat we hier kinderloos zitten. Ze moesten eens weten waar we zojuist geweest zijn…
Bevredigd op meerdere vlakken, loop ik arm in arm met M. naar het station. Piemels en pannenkoeken, dat is een combinatie die ik vaker ga maken!
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Piemels en pannenkoeken

Bericht door koen540 »

Heb van je genoten Zelda en nice hoe Mike alles perfect heeft geregeld en onder Control hield…. Wat kun jij squirten!!! In de sling mocht ik je als laatste voor de zoveelste keer neuken… de golf die toen los kwam drukte mijn pik er spontaan uit… wat een heerlijke geile middag was dit en onderling een relaxte sfeer..
Gr Koen
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Piemels en pannenkoeken

Bericht door bi44 »

Was super fijn en geil met je, Zelda! Ook ik kreeg de squirt-pikduw behandeling. Bijzondere ervaring :D Je bent een fantastische, prachtige en sexy vrouw. Ik heb van je genoten!!
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Piemels en pannenkoeken

Bericht door Karlson747470 »

Fijn om te lezen dat er zo intens genoten is van mijn mooie en heerlijke sletje! En wat een prachtig verslag. Het blijft toch wat bizar hoe dit mentaal allemaal werkt: je meisje gebruikt te zien worden door vreemde mannen in een seksbioscoop en dan ook nog eens trots zijn en zelfs veel warme gevoelens daarbij bij hebben.

Zoals Koen ook al opmerkt was er een erg relaxte sfeer, met ook ruimte voor een praatje en een grapje, tussen al het vele spuiten door. Voor ons beiden (zeker in dit deel van onze reis) essentieel en ook zeker de reden dat ik veel tijd heb besteed aan de voorbereiding. Ik wilde de perfecte ervaring, en dat werd het.

En zo lekker om te zien dat Zelda haar rol zo goed kan aannemen en eigenlijk alleen maar meer wil. Onze reis is van start gegaan en ik kan niet wachten om te zien waar hij ons gaat brengen.

Zelda heeft een grote fantasie: ze wil een avondje veelvuldig gebruikt worden in een fuckbox. Dat regel ik natuurlijk graag voor haar maar ik heb wel een voorwaarde gesteld: ze mag pas in de fuckbox gaan liggen nadat ze 25 nieuwe pikken geneukt heeft. Met afgelopen week zit ze nu op zeven. Zeker een goed begin, maar er is nog werk aan de winkel. We komen dus deze maand weer terug. :)
Gebruikersavatar
Sailor70
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 sep 2022 11:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Piemels en pannenkoeken

Bericht door Sailor70 »

Nog 25. Haha. Heerlijk.
Gaat zeker lukken en ben graag vd partij
Krzysztof1981
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2022 10:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Piemels en pannenkoeken

Bericht door Krzysztof1981 »

Ik ben nog niet naar die bioscoop geweest en ik wacht op het juiste moment om er voor de eerste keer te zijn. En ik volg het forum en lees. Als het een avond met Zelda zou zijn, zou het voor mij een heerlijk debuut zijn. Ik wacht dus op een nieuwe aankondiging.
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Piemels en pannenkoeken

Bericht door Lumbi.71 »

Princes Zelda is op haar ontdekkingsreis naar de bekroning tot squirting hot Queen Zelda al een mooi eindje op weg dacht ik zo 💃.
Je uitdagend fraai gevormde lichaam, je ondeugende midset en je stoute dromen brengen je ongetwijfeld de fijnste en overweldigendste hoogtepunten waar je zo naar verlangd.
Heb dan ook zeker van je mogen genieten toppertje 😋.

Je partner flankeert je als een waardig begeleider en genieter van jullie beider dromen, waakzaam en zorgzaam waar benodigd !

Voor nu een hele fijne vakantie en een overweldigende thuiskomst uiteraard.


Ondeugend warme groeten,
William
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Piemels en pannenkoeken

Bericht door bi44 »

Karlson747470 schreef: 02 okt 2022 09:09 Zelda heeft een grote fantasie: ze wil een avondje veelvuldig gebruikt worden in een fuckbox. Dat regel ik natuurlijk graag voor haar maar ik heb wel een voorwaarde gesteld: ze mag pas in de fuckbox gaan liggen nadat ze 25 nieuwe pikken geneukt heeft. Met afgelopen week zit ze nu op zeven. Zeker een goed begin, maar er is nog werk aan de winkel. We komen dus deze maand weer terug. :)
Onwijs geile fantasie, ik vond het ook erg opwindend dat Zelda daar zo open over sprak. De fuckboxfantasie zou toch in de EC met voldoende maatregelen ook te realiseren moeten zijn?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten