Vrolijk feestje

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Michael43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Vrolijk feestje

Bericht door Michael43 »

Je kent het misschien wel, die twijfel of je wel of niet naar de ec zal gaan. Meestal ga je niet, maar soms wel en dan kom je soms in de meest onverwachte situaties. Zo kwam ik rond 12.00 binnen gelijktijdig met een mooi, jong stel. Toen we binnen waren hoorden we direct geschreeuw en vrouwenstemmen, en inderdaad het feest was al in volle gang. Voor het jonge stel, die ik op het toilet even sprak, was het duidelijk wat teveel van het goede. De mooie dame werd door vriend nog wel even gelikt in de gyno stoel maar ze wilde geen anderen aan haar lijf. Ondertussen in de andere ruimtes ging het lekker los met een aantal mooie, opwindende en geile dames. De een na de ander kwam binnen en nadat er een mooie, forse blonde dame met begeleider binnenkwam knikte hij naar mij en zei: neuk haar maar. Zo gezegd zo gedaan en dan was dan ook het begin van een neukmarathon waar ik 6 x aan de beurt was, 4 verschillende dames genomen heb en drie keer ben gekomen. Wat een verassende wending van de dag. Alle andere aanwezige heren hielden de dames ook bezig en lekker om te zien: de dames konden ook niet allemaal van elkaar afblijven. Rond een uur of 2 moest ik echt gaan, maar ongetwijfeld is er nog lekker doorgegaan. Ik zie het verslag wel tegemoet.
Jongenn20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vrolijk feestje

Bericht door Jongenn20 »

Pff wat geil man!! Ik ga vanavond maar eens een kijkje nemen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten