KITTY'S KNIJPENDE KUTJE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KITTY'S KNIJPENDE KUTJE

Bericht door Benno »

Gisteren heb ik afgesproken met Thomas en Kitty. Of eigenlijk met Kitty, met wie ik al geruime tijd Kik-contact onderhoud. Van de week laat ze me weten dat ze vandaag met haar pimp Thomas zal komen om de slet uit te hangen. Ze komen om 14.00 uur. Ik ben er net even daarvoor en tref Eddie aan (ik heb hem getipt) en ook Rachid, die toevallig aanwezig is. Verder nog wat mannen die ik niet of nauwelijks ken. Ik kleed me uit en stop mijn kleren in een locker.

Thomas en Kitty komen even later binnen. Ze kleden zich ook (deels) uit. Thomas houdt zijn broek nog even aan. Kitty een strak wit T-shirt, een dikke, niet doorzichtige zwarte panty en hoge laarzen. Haar fraaie borsten tekenen zich af in het T-shirt. Ze krijgt ook een halsband met ketting om, want Thomas is de baas vandaag. Hij neemt haar mee naar de heterocinema, waar ze eerst op de voorste rij gaan zitten, maar niet voor lang. Hij gebiedt haar op haar rug op het bed te gaan liggen. Daar maakt hij een scheur in de zwarte panty, waardoor Kitty's kutje in een keer bloot komt te liggen. En wat voor een kutje. Mooie openstaande lippen en een forse clit. Yummie! Thomas scheurt ook haar witte T-shirt, zodat haar borsten ontbloot worden en nodigt de aanwezige mannen uit om te komen voelen. Dat laten we ons geen twee keer zeggen. Ik pak de mooie ronde borsten van Kitty vast en kneed haar tepels tussen mijn vingers. Daarna kan ik het echt niet laten om haar zalige kutje te likken. Haar lippen omsluiten mijn mond als ik Kitty's clitje in me opzuig. Ik sta klaar om haar te neuken, maar net op dat moment geeft Thomas aan dat ze op haar knieën moet gaan zitten... helaas precies de verkeerde kant op. Rachid die wel aan de goede kant zit mag haar daarom eerst neuken. Aan de voorkant worden alle aanwezige heren door Kitty om beurten hemels gepijpt. Na een tijdje geeft Rachid de beurt door aan mij en kan ik Kitty heerlijk op z'n hondjes neuken. Thomas scheurt de zwarte panty aan de achterkant verder open, waardoor de welgevormde billen van Kitty ook bloot zijn.

Niet veel later moet Kitty op de rand van het bed liggen, waarna we haar staand tegen het bed kunnen neuken. Rachid neukt haar weer. "Je neukt heel beheerst", zegt Kitty, "Ik wil wel zien hoe je neukt als je de controle loslaat". Ze wil hem daarmee uitdagen. Rachid reageert daar niet direct op, maar zal haar later vandaag nog verrassen. Thomas vingert Kitty en laat dan zijn hele hand naar binnen gaan. Als ik aan de beurt ben ga ik er helemaal voor. Ik laat haar eerst met twee vingers in haar kutje spuiten en daarna neuk ik haar alsof mijn leven er vanaf hangt. Kitty geniet er van. Ik voel haar kutje heftig en langdurig samenknijpen. Ze knijpt mijn pik haast tot moes, maar ik blijf doorneuken. Eddie neukt haar ook en spuit over haar buik. Diverse andere aanwezige mannen spuiten over haar borsten.

Het hele gezelschap verplaatst naar de algemene ruimte en er wordt water gedronken. Dan moet Kitty op haar knieën gaan zitten voor haar meester en zijn broek naar beneden doen. Ze begint hem te pijpen. Aangezien ze wel weer geneukt wil worden, laat Thomas haar op haar rug op het bed liggen met haar hoofd over de rand, zodat ze ook diep kan pijpen. Ik neem de taak van het neuken op me terwijl Rachid zijn grote pik in haar keeltje laat verdwijnen. Na een tijdje vraagt Rachid of hij haar weer staand tegen de rand van het bed mag neuken. Als Kitty voorover gebogen staat blijkt dat hij het plan heeft opgevat om haar kontje te penetreren. Daar heeft ze op zich geen bezwaar tegen, maar of het wel voorzichtig kan. En met wat glijmiddel. "Oeh! Aah! Auw!" Rachid is behoorlijk groot en zelfs voorzichtig en met glijmiddel wordt het Kitty al snel teveel. Ze staat te trillen op haar benen en vraagt of ze even vastgehouden kan worden. Dat wil ik graag doen. Ik leg mijn armen om haar heen en ze vleit zich tegen mij aan om bij te komen van de heftige anale neukpartij.

Als Kitty weer geland is leggen we haar op haar rug. Ik lik haar kutje om de geile gevoelens weer een beetje op gang te laten komen. Dat gaat voorspoedig en weldra kan er weer geneukt worden. De aanwezige actieve mannen (Rachid, Eddy, een zekere M en ik) neuken haar afwisselend. Ook Thomas doet een duit in het zakje (lees: pik in Kitty's kutje). De positie met het hoofd over de rand en een pik diep in de keel wordt nog eens dunnetjes overgedaan. Zodat er altijd twee pikken tegelijk in haar zitten. En vaak ook nog een pik in elke hand. Als Kitty aangeeft dat ze bijna wil stoppen gaat eerst Eddie voor een eindsprint. Als hij is klaargekomen ga ik. Kitty kijkt me aan terwijl ik tekeer ga en spoort me aan om vooral brullend klaar te komen. Daar heb ik geen verdere aansporing voor nodig, want na bijna twee uur is dit de 5e (6e? 7e?) keer dat ik haar neuk en ik ben toe aan een orgasme vanuit mijn tenen. Enfin, brullend etc.

Rachid spuit zijn zaad over Kitty's borsten en ook Thomas geeft haar een extra coating. Daarna is het genoeg geweest. Er wordt gedoucht en aangekleed en gedag gezegd. Ik loop op enigszins wankele benen naar buiten, maar wel met een glimlach van oor tot oor.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 307
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: KITTY'S KNIJPENDE KUTJE

Bericht door Rickjsw »

Wat een mooi spel van Kitty en haar minnaar!
Hij scheurde haar de panties en short van haar lichaam...dat is wel een leuke middag in de EC geweest!
Dank voor een mooi verslag, het is nu toch alsof we er even bij waren...en Kitty, hasta la proxima!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten