EMI EN HENRY IN DA HOUSE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

EMI EN HENRY IN DA HOUSE

Bericht door Benno »

Henry en Emi heb ik meer dan 4 jaar geleden ontmoet en daarna niet meer gezien. Met Henri heb ik wel een levendige correspondentie gehad. Ze zijn Pools maar communiceren in het Engels en Henri schrijft erg grappig en vindingrijk. Ze komen met grote tussenpozen naar EC en door toeval is het me al die jaren niet gelukt om te komen net als zij er waren. Deze zaterdag lukt het wel!

Als ik om 4 uur binnenkom vertrekken net C en H en E. Het was eigenlijk mijn bedoeling geweest om twee uur eerder te komen, want dat was zeker gezellig geworden, maar ik werd erg opgehouden en kon niet eerder naar EC gaan. Ik geef ze een knuffel en ga vervolgens naar binnen. De actie blijkt al volop bezig in de darkroom. Daar ligt Emi in de sling. Ze wordt geneukt door Chandon. Erom heen staan natuurlijk Henry, maar ook Eddie, Rick en nog wat andere mannen. Chandon kijkt om zich heen of een van de mannen het wil overnemen. "Geef me 5 seconden", zeg ik. Even een condoom om en gaan. Emi ligt er heerlijk bij. Ze heeft een wit jurkje aan en kousen en hoge hakken. Haar borsten steken uit haar jurkje en haar kutje met een klein plukje haar erboven ligt bloot voor me. Ik begin haar te neuken en voer het tempo al snel op, terwijl ik haar clitje bewerk met mijn vingers. Emi is al even bezig en daardoor lekker opgewarmd. Ze begint mijn stoten te pareren met tegenbewegingen van haar heupen. Doordat ze in de sling ligt ontstaat daardoor een lekkere cadans. Onze bekkens kletsen tegen elkaar tot we muziek maken. Nou ja, muziek... Emi begint in elk geval te zingen. Haar aria mondt uit in een schreeuwend orgasme dat ik ook kan voelen , omdat haar kutje zich heftig samentrekt om mijn pik en het sap langs mijn buik en benen loopt. Ik ga in rustiger tempo door met neuken, beetje afbouwen. Ik wordt afgewisseld door Eddie en dan weer Chandon en daarna mag ik weer. Weer opgeladen neuk ik haar met hernieuwde energie.Dan ga ik Emi's lekkere kutje likken. Eerst met mijn tong over haar lippen en clitje, daarna met twee vingers erbij. Emi laat merken dat ze het zeer waardeert. Ik ga ermee door totdat ze weer heftig klaarkomt.

Daarna stapt Emi uit de sling. Henry zet haar voorover gebogen tegen het wandrek. Ze vraagt hem om een haarelastiek te halen omdat haar lange donkere haar anders in haar gezicht hangt. Terwijl Henry dat elastiek haalt kom ik met een noodoplossing. Ik pak haar lange haar bij elkaar en houdt haar zo vast terwijl ik haar staand achterlangs neuk. Dat werkt prima. Met elastiek in heur haar neuken we haar weer om beurten, terwijl ze voorovergebogen staat en o.a. Rick pijpt. Eddie komt een eerste keer flink klaar.

Henry stelt voor dat we allemaal vast naar de algemene ruime gaan, terwijl hij een verrassing voorbereid. Lang hoeven we niet te wachten. Emi heeft een zwarte kap over haar hoofd die slechts haar mond vrijlaat. Ze ziet niks, dus ze moet worden begeleid naar het bed, waar ze op haar rug gaat liggen. Henry heeft een bekertje pepernoten. Telkens als Emi goed haar best heeft gedaan geeft hij haar een pepernoot.

Terwijl er diverse pikken richting haar mond en handen gaan, richt ik me op haar smakelijke kutje, waar ik eerst aan lik alvorens mijn pik erin te steken. Op het bed, in deze houding kan ik het meeste kracht achter mijn stoten zetten, dus ik ga ervoor tot ik even op adem moet komen. Gelukkig is Chandon ook telkens paraat om het over te nemen en zo tag teamen we er ons doorheen. Emi gaat op haar knieën voorover zitten. Eddie is ook weer op stoom en ook Rick gaat voor een langdurige neukpartij met orgasme tot gevolg. Een oude kennis, Zwartzaad komt ook even een duit in het zakje doen. Ook hij spuit zijn condoom vol. Eddie komt voor een tweede keer zeer luidruchtig. Henry laat Emi op de rand van het bed op haar rug liggen, zodat ze ook in haar mond geneukt kan worden. Daarvoor zijn continu liefhebbers, daar kom ik niet tussen. Gelukkig kom ik even later wel brullend tussen Emi's benen.

Terwijl ik helemaal gesloopt van het vele neuken en het bloed dat tijdens het orgasme weggetrokken is uit mijn hoofd van het bed afwankel, neemt nu Henry zelf het stokje over. Hij legt Emi plat op haar buik en neemt hurkend bij haar kontje plaats. Op die manier neukt hij haar goed hard. Het is voor mij tijd om te vertrekken. Of het feest nog lang door is gegaan weet ik niet. Het was in elk geval fantastisch om Emi en Henry weer terug te zien.
Laatst gewijzigd door Benno op 25 okt 2022 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: EMI EN HENRI IN DA HOUSE

Bericht door Rickjsw »

Mooi verslag van een leuke middag. Henry is ook een woordkunstenaar en Emi is zijn
"poem without words". Ze zag er heerlijk uit in haar "glow in the dark"speelpakje!
Ik had de pepernoten en tractatie meegenomen voor een mooi spel. Henry regisseerde het spel perfect.
De komende maand kunnen we de EC variant: "Wie stout is krijgt lekkers..." spelen
Actieve stellen voorzien we graag van de spelregels en de materialen!
Het was een mooie zaterdag, die na wat omzwervingen doorging tot in de kleine uurtjes...gezelligheid
kent immers geen tijd.
Gebruikersavatar
bsquare
Berichten: 61
Lid geworden op: 26 aug 2015 08:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: EMI EN HENRI IN DA HOUSE

Bericht door bsquare »

Thank you for a lovely writeup, Benno. Despite I read it through Google translator, your style and humour weren't harmed.

A "poem without words" is a wonderful description of Emi, thank you very much Rick!

From our perspective it was a great and very intense afternoon. Emi really appreciated all the interaction, the naughty chat and an immense chivalry (once again). She felt like a queen, because everyone was so focused on her pleasure. There wasn't a single bitter moment except for the mask, which – while it was a great requisite – wasn't very comfortable, because its designers forgot that people are usually equipped with chins. Luckily it is something that can be improved (suggestions welcome – if you know a good mask, please let me know; it should be comfortable enough to not ruin the mood). She experienced a lot of very intense orgasms, to the point of squirting. Even though she was at some point rather objectified, she would always feel treated with respect. Which, in my opinion, makes the whole difference between a nice game and a bad experience.

From my part I have nothing to complain. Everyone was really friendly and willing to help. This is amazing, because my main challenge is to marry Emi's preferences with men's expectations. I know her very well and I can say that even when she is super high and charged with orgasms, she is in fact walking on a tightrope. Sometimes it doesn't take much to make all this satisfaction disappear as if it was a soap bubble, but luckily these days Emi is also more assertive about it (so e.g. she took off the mask, when it really aggravated her). Anyway, I'm really happy that this time I didn't have to worry about absolutely anything. We have spent a nice afternoon in a gentlemen's club, except there were no cigars, no whisky, no clothes and not only ladies were allowed, but also encouraged to come – and multiple times.

We will see you again not earlier than in a month, mostly because of our logistical challenges, but also to keep those visits unique and special. Especially now, it would be a pity if we grew oblivious to such treats simply because they would become quotidian.

Finally, I would like to add a photo which in my opinion really describes Emi's feelings about that party – the Queen of Lust:
Bijlagen
IMGP2616.jpg
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: EMI EN HENRI IN DA HOUSE

Bericht door Chandon »

❤️you both are a nice couple😄. It was fun for everybody in a way with respect to eachother.

bsquare schreef: 23 okt 2022 21:20 Thank you for a lovely writeup, Benno. Despite I read it through Google translator, your style and humour weren't harmed.

A "poem without words" is a wonderful description of Emi, thank you very much Rick!

From our perspective it was a great and very intense afternoon. Emi really appreciated all the interaction, the naughty chat and an immense chivalry (once again). She felt like a queen, because everyone was so focused on her pleasure. There wasn't a single bitter moment except for the mask, which – while it was a great requisite – wasn't very comfortable, because its designers forgot that people are usually equipped with chins. Luckily it is something that can be improved (suggestions welcome – if you know a good mask, please let me know; it should be comfortable enough to not ruin the mood). She experienced a lot of very intense orgasms, to the point of squirting. Even though she was at some point rather objectified, she would always feel treated with respect. Which, in my opinion, makes the whole difference between a nice game and a bad experience.

From my part I have nothing to complain. Everyone was really friendly and willing to help. This is amazing, because my main challenge is to marry Emi's preferences with men's expectations. I know her very well and I can say that even when she is super high and charged with orgasms, she is in fact walking on a tightrope. Sometimes it doesn't take much to make all this satisfaction disappear as if it was a soap bubble, but luckily these days Emi is also more assertive about it (so e.g. she took off the mask, when it really aggravated her). Anyway, I'm really happy that this time I didn't have to worry about absolutely anything. We have spent a nice afternoon in a gentlemen's club, except there were no cigars, no whisky, no clothes and not only ladies were allowed, but also encouraged to come – and multiple times.

We will see you again not earlier than in a month, mostly because of our logistical challenges, but also to keep those visits unique and special. Especially now, it would be a pity if we grew oblivious to such treats simply because they would become quotidian.

Finally, I would like to add a photo which in my opinion really describes Emi's feelings about that party – the Queen of Lust:
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: EMI EN HENRI IN DA HOUSE

Bericht door Chandon »

Idd de tagteam (Benno, Rick, Eddie Eagle en ik)was compleet en on top met een featuring tussendoor van Zwartzaad zodat Emi nog een verzoek nummertje kon zingen. And last not least een shoutout naar de Ec click voor de support😜.
Leuke lieve mensen zijn t Henri en Emi. Ik had vorige week vrijdag al kennis mogen maken met een door Don Roberto georganiseerde gangbang samen met Holly. Op t moment dat k Emi id sling aan het neuken was haalde ze dr benen uit de sling en zei”now am I in control”. Ik zei “not” en stootte haar keihard door ze kreunde en wacht alles voelde nat aan t was zelfs een grote plas op de grond.
Had k r nou klaargeneukt en heeft ze gesquired💦!?!?!
Wat een naughty girl 😈!
Ze zei “shall we gonna clean that?”.
Ik zei” no it will dry by itself”.
Lijkt me overigens een mooi handeltje om een bussines te beginnen in squirtsap😅😉😂

Maar goed maar afijn part 2 nadat Benno de click verliet voor zijn dagelijkse gang van zaken en zwartzaad zijn featuring had gedaan zodat de song volledig af was gezongen.

Die mooie volle kont draaide naar mij op dat grote bed en nasty als ik ben zag een “gaatje vrij” (voordat ze er waren, ik was nl eerder vond ik nog een ander gaatje dat vrij was maar dat terzijde😹) en stopte m’n pik in die mooi strakke volle, spleet die naar mij keek en om aandacht vroeg. En dat kreeg ze ook.Terwijl ze met dr bivak muts met alleen 1 mondgat Eddie en Rik om en om ah verwennen was stootte k lekker hard door. Klets!Klets! Beng! Beng! Luidden het alsof t een beat was.
Terwijl ze ih aller begin rustig en gentle geneukt wou worden door mij en Benno om en om en ook steeds klaar kwam.
En idd het gat van haar masker moest iets groter zijn want ze had niet voldoende bewegings vrijheid. Maar ow wat was dat geil ik wisselde af ze werd door Eddie en Rik genomen ze lag later op dr rug maar owww wat lekker k heb veel dingen in m’n leven gedaan qua sex maar nog nooit iemand met een bivak muts van spandex met een mondgat alsof ze als sextoy fungeerde gedeepthroat. Wel regelmatig bij vrouwen met handboeien en blindoek maar dat zijn de dagelijkse gang van zaken.lol maar nog nooit iemand met een bivak spandex muts op met maar een gat.
Maar t werd weer tijd om te wisselen. Ze lag op dr rug met dr hoofd over de rand terwijl ze gepenetreerd werd in dat geile gulzige mondje van haar neukte k haar weer vol en met een prachtig uitzich op haar mooie zijdezachte borsten terwijl haar hoofd achterover lag over de rand vh bed en er een Piemel helemaat tot ah nokkie naar binnen ging. Wauw wat een mooi gezicht was dat terwijl ik ritmisch op haar tekeer ging. Toen vond k wel dat t mijn tijd was om te komen. Dat kutje was lekker strak k kwam tot mijn orgasme, mijn lul zat zo klem en stond op ontploffen en kon geen kant meer op. K kwam geweldig klaar ipv een explosie werd er in dat mooie strakke warme poesje geïmplodeerd.

Nadat alles had Emi de behoeften om te douchen. Maar ja we kennen de douch van ec Amersfoort wel met dat grote raam waar iedereen mee kan kijken.

Ze ging eerst met haar borsten tegen dat raam staan terwijl iedereen toekeek en begon onder de douche te dansen als een striptease act op top niveau. Dit als laatste toegift. Rick ging nog op de maar meezingen om t helemaal compleet te maken. Maar eigenlijk was t meer van “we want more”.
Henri en Emi gingen zich voldaan aan kleden.
Maar wacht daar kwam nog iemand anders aan die speciaal voor hun kwam maar hij was te laat. Alles alle toegiften en songs waren al voorzien van dien.
Uiteindelijk gingen ze volgens mij met z’n 3 en nog wat drinken. Heb Emi een knuffel gegeven en Henri een boks en tot volgende keer maar weer jullie mooie mensen😀❤️.
Eddie, Rik en ik bleven nog even zitten om na te babbelen t laatste uurtje. Dit was overigens ook de 1e keer dat k kennis heb mogen maken met deze 3 toppers(tagteam) overigens. M’n thuis wedstrijd is normaliter Hilversum maar de uit wedstrijd vorige zaterdag was Amersfoort. Ja al met al was t een mooie dag🙏🏼


Benno schreef: 23 okt 2022 12:24 Henri en Emi heb ik meer dan 4 jaar geleden ontmoet en daarna niet meer gezien. Met Henri heb ik wel een levendige correspondentie gehad. Ze zijn Pools maar communiceren in het Engels en Henri schrijft erg grappig en vindingrijk. Ze komen met grote tussenpozen naar EC en door toeval is het me al die jaren niet gelukt om te komen net als zij er waren. Deze zaterdag lukt het wel!

Als ik om 4 uur binnenkom vertrekken net C en H en E. Het was eigenlijk mijn bedoeling geweest om twee uur eerder te komen, want dat was zeker gezellig geworden, maar ik werd erg opgehouden en kon niet eerder naar EC gaan. Ik geef ze een knuffel en ga vervolgens naar binnen. De actie blijkt al volop bezig in de darkroom. Daar ligt Emi in de sling. Ze wordt geneukt door Chandon. Erom heen staan natuurlijk Henri, maar ook Eddie, Rick en nog wat andere mannen. Chandon kijkt om zich heen of een van de mannen het wil overnemen. "Geef me 5 seconden", zeg ik. Even een condoom om en gaan. Emi ligt er heerlijk bij. Ze heeft een wit jurkje aan en kousen en hoge hakken. Haar borsten steken uit haar jurkje en haar kutje met een klein plukje haar erboven ligt bloot voor me. Ik begin haar te neuken en voer het tempo al snel op, terwijl ik haar clitje bewerk met mijn vingers. Emi is al even bezig en daardoor lekker opgewarmd. Ze begint mijn stoten te pareren met tegenbewegingen van haar heupen. Doordat ze in de sling ligt ontstaat daardoor een lekkere cadans. Onze bekkens kletsen tegen elkaar tot we muziek maken. Nou ja, muziek... Emi begint in elk geval te zingen. Haar aria mondt uit in een schreeuwend orgasme dat ik ook kan voelen , omdat haar kutje zich heftig samentrekt om mijn pik en het sap langs mijn buik en benen loopt. Ik ga in rustiger tempo door met neuken, beetje afbouwen. Ik wordt afgewisseld door Eddie en dan weer Chandon en daarna mag ik weer. Weer opgeladen neuk ik haar met hernieuwde energie.Dan ga ik Emi's lekkere kutje likken. Eerst met mijn tong over haar lippen en clitje, daarna met twee vingers erbij. Emi laat merken dat ze het zeer waardeert. Ik ga ermee door totdat ze weer heftig klaarkomt.

Daarna stapt Emi uit de sling. Henri zet haar voorover gebogen tegen het wandrek. Ze vraagt hem om een haarelastiek te halen omdat haar lange donkere haar anders in haar gezicht hangt. Terwijl Henri dat elastiek haalt kom ik met een noodoplossing. Ik pak haar lange haar bij elkaar en houdt haar zo vast terwijl ik haar staand achterlangs neuk. Dat werkt prima. Met elastiek in heur haar neuken we haar weer om beurten, terwijl ze voorovergebogen staat en o.a. Rick pijpt. Eddie komt een eerste keer flink klaar.

Henri stelt voor dat we allemaal vast naar de algemene ruime gaan, terwijl hij een verrassing voorbereid. Lang hoeven we niet te wachten. Emi heeft een zwarte kap over haar hoofd die slechts haar mond vrijlaat. Ze ziet niks, dus ze moet worden begeleid naar het bed, waar ze op haar rug gaat liggen. Henri heeft een bekertje pepernoten. Telkens als Emi goed haar best heeft gedaan geeft hij haar een pepernoot.

Terwijl er diverse pikken richting haar mond en handen gaan, richt ik me op haar smakelijke kutje, waar ik eerst aan lik alvorens mijn pik erin te steken. Op het bed, in deze houding kan ik het meeste kracht achter mijn stoten zetten, dus ik ga ervoor tot ik even op adem moet komen. Gelukkig is Chandon ook telkens paraat om het over te nemen en zo tag teamen we er ons doorheen. Emi gaat op haar knieën voorover zitten. Eddie is ook weer op stoom en ook Rick gaat voor een langdurige neukpartij met orgasme tot gevolg. Een oude kennis, Zwartzaad komt ook even een duit in het zakje doen. Ook hij spuit zijn condoom vol. Eddie komt voor een tweede keer zeer luidruchtig. Henri laat Emi op de rand van het bed op haar rug liggen, zodat ze ook in haar mond geneukt kan worden. Daarvoor zijn continu liefhebbers, daar kom ik niet tussen. Gelukkig kom ik even later wel brullend tussen Emi's benen.

Terwijl ik helemaal gesloopt van het vele neuken en het bloed dat tijdens het orgasme weggetrokken is uit mijn hoofd van het bed afwankel, neemt nu Henri zelf het stokje over. Hij legt Emi plat op haar buik en neemt hurkend bij haar kontje plaats. Op die manier neukt hij haar goed hard. Het is voor mij tijd om te vertrekken. Of het feest nog lang door is gegaan weet ik niet. Het was in elk geval fantastisch om Emi en Henri weer terug te zien.
Gebruikersavatar
bsquare
Berichten: 61
Lid geworden op: 26 aug 2015 08:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: EMI EN HENRI IN DA HOUSE

Bericht door bsquare »

Thank you, Chandon, for another wonderful summary of that afternoon. Again, it's truly striking that we all treated each other with respect and made sure that everyone had fun and pleasure. Even if the hood turned Emi into a sex toy, it was only a game and her objectification was purely theatrical, without crossing any safety boundaries. We were coming back home after experiencing some intense sex, yet on a very personal level. A lot happened in between the people, not only between their bodies. Those are the qualities we are after and it is very comforting, that we can meet like-minded partners, who would eagerly engage into something more than just pure sex. Of course there's nothing wrong with pure sex – to each their own – yet time and again we come to conclusion, that sex in a context is better, just like french fries with mayo ;-)
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: EMI EN HENRI IN DA HOUSE

Bericht door Benno »

I agree wholeheartedly Henry
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: EMI EN HENRY IN DA HOUSE

Bericht door Chandon »

Yess it is a really naughty but nice fantasy game with eachother. No bounderies but know how far you can go with the right clear intstructions. Last but not least chemistry, (body/mind) connection is really important. And it is nice and good to learn you both better and better.
Sex is nice but if there is no (intense) feeling etc etc to eachother(group) it would be less. But that’s my opinion. I can’t speak for other people🍀❤️🙏🏼.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten